Skocz do zawartości

rozladowany akumulator w trakcie jazdy


Gość Toro

Rekomendowane odpowiedzi

O kurcze własny temat :urodziny: Tylko później weź się połap w tych wszystkich tematach :urodziny:

 

Jest tak zmierzyłem prąd i było 249mA więc za dużo !

Zacząłem po kolei wyłączać bezpieczniki i prąd spadł do 50mA gdy wyjąłem trzeci bezpiecznik z dołu od lewej strony(tak jak się czyta) oznaczony na płytce "FI". Nie wiem co to jest wszystko wydaje się działać.

Nastąpiła tylko istotna zmiana kontrolka ładowania świeci się po zapłonie(a nie świeciła) i gdy robię przy gazówkę czyli zwiększam obroty silnika gaśnie.

 

Czy to oznacza teraz że coś nie tak z regulatorem Napięcia?

Pasek Klinowy na pewno oki ledwo co wymieniałem i naprężenie także w porządku(nie piszczy).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to oznacza teraz że coś nie tak z regulatorem Napięcia?

a bez tego bezpieczniak auto chodzi normalnie?

jakie napiecie na akku gdy silnik pracuje? na wolnych i jak przegazujesz do 2000-3000?

 

pytanie od czego ten bezpiecznik - klania sie instrukcja obslugi :urodziny: a nie masz gdzies na klapce rozpiski ktory do czego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie pisałem że nie wiem od czego ten bezpiecznik i był opisany "FI"

 

ArKos - dzięki chyba faktycznie od wtrysku bo gdy przełączyłem ręcznie z gazu na benzyne to mi zgasł a nigdy tego nie robił :urodziny:

Reszta działa oki.

Nic innego mi nie pozostaje jak zjechanie do warsztatu i podzielenie się tym wszystkim z elektrykiem samochodowym bo widzę że sam to już nic nie zrobię a alternatora w ciemno kupować nie będę, gdyby czasem się okazało że problem leży gdzie indziej.

 

Dziękuję Wam bardzo za pomoc :urodziny:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
Gość leszek 398

Ciekawe co na to elektryk, temacik sprzed 5lat :(

Podobny problem u znajomego

Astra F 1.4i 60KM z początku produkcji.

Zapala od strzała, a po kilku kilometrach muli i gaśnie- absolutny brak prądu/ aku rozładowane

Niby sprawdzony altek (prąd ładowania), wymieniona bateria na nową i dziś to samo.

Nic nie je prądu na postoju, naładowany aku trzyma napięcie.

Dla mnie magia, nie wiem... robi się jakieś zwarcie w czasie jazdy Tylko gdzie go szukać?

Będzie musiał gdzieś podjechać.

Edytowane przez leszek 398

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny przypadek... nie zmieniałeś może ostatnio radia w samochodzie, albo coś przy nim nie grzebałeś?W moim przypadku było tak że kupiłem radio a kilka miechów wcześniej aku nówka sztuka.Pojezdziłem troche fajnie cacy, aż któregoś razu nie odpaliła mi cosiarca wina była po stronie radia... kradło prąd :tak:. W sumie zamontowałem jakie było... starego kaseciaka car 300 i po bólu.Można jeszcze pobawić się przy radiu kablami, ale mi się nie chciało brak czasu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności