Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 >>2.0 dtl to totalnie bezawaryjny motor<< w takim razie biedaki w aso o tym chyba nie wiedzą i przyjmują na serwis sprawne silniki jakiegokolwiek diesla masz zamiar kupić kup takiego którego dokładnie sprawdzisz i którego widać że ktoś szanował, potem sam go szanuj,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/22/#findComment-305165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tapiseba84 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Witam Moja Astra II 1,7 DTI się spisuje exstra mam juz nakulane 169 tys i nic sie nie dzieje i nie powiem zeby była awaryjna a spalanie w granicach 5,5/100 litra poza miastem w miescie 6,7 litrow teraz zima to pewnie wieciej pali i tankuje tylko na dobrych stacjach bp shell i orlen vera. Pozdrawiam wszystkich!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/22/#findComment-305156 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Witam Miałem opla astre II 2,0 DI - przy 123tys. poleciala pompa wrtyskowa i do ukladu zasilania nie można było się przyczepić wszycho było OK. To była jedyna wada. Silnik jest dobry na gaz i idzie , po 110 i wzwyż prędkość rosnie aż miło.Zawieszenie jak na te dziury po których jeździłem wytrzymało i jest nadal OK. Drugi raz auta z tym silnikiem nigdy nie kupię, na pewno benzynke w gazie tak to wygląd a. Pozdrawiam i życzę dobrych wyborów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/22/#findComment-305128 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 skoro: >>A auta produkowane na zachodzie są wykonane ze znacznie lepszej jakości materiałów. << to jak mam np: traktować pompę wysokiego ciśnienia w mojej astrze wyprodukowaną przez bosch`a w Słowacji, jest gorsza ? Przecież w fabryce nie segregują pojedynczych pomp na Polskę czy inne kraje tylko wysyłają do fabryk w Belgi , Anglii, Hiszpanii a po drodze do ISPOLU w Gliwicach gdzie składają silnik do kupy ? Albo co myśleć o podzespołach Denso w niektórych dieslach opla które robione są w ogóle poza Europą i lądują w dti, d4d, dci ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/22/#findComment-305127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 O Denso można powiedzieś dużo dobrego.Toyoty śmigają na tych podzespołach.Wykręcają mega przebiegi i wszystko śmiga.Np Camry z przebiegiem 310000 bez większych problemów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/22/#findComment-304927 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 mam astre 2.0 DTL 101km i narazie nie mam z nią problemów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/22/#findComment-303495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Jak masz DTL to masz 82 konie a jak masz DTH to masz 101 kucow. W sumie to mozesz mylic napis z klapy i tam nie jest DTL tylko DTI i wtedy owszem jest te 101KM a i nie pisz km bo to oznacza kilometry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/22/#findComment-303437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 rozumiem tylko niech ktoś wytłumaczy mi i całej reszcie laików czemu w dowodzie rejestracyjnym i w brifie francuskim mam wpisane wszezie 74kW skoro twierdzicie że mam 82 koniki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/22/#findComment-303404 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 rozumiem tylko niech ktoś wytłumaczy mi i całej reszcie laików czemu w dowodzie rejestracyjnym i w brifie francuskim mam wpisane wszezie 74kW skoro twierdzicie że mam 82 koniki boziu bylo juz 100 razy na forum-pierwsza rzecz to looknij uważnie na klapę czy nie masz tam przypadkiem napisane DTI_16v a nie DTL-DTL to oznaczenie silnika i wersje z tym motorem mialy na klapie napis DI_16v. Druga rzecz obczaj sobie pod maska-jak masz z przodu za zderzakiem, miedzy reflektorem a chłodnicą intercooler to jezdzisz DTI i twoj silnik ma oznaczenie y20DTH i ma 100KM. Jak nie masz ic to twoj silnik to x20DTL lub Y20DTL i ma 82 albo 84KM.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/22/#findComment-303379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 rozumiem tylko niech ktoś wytłumaczy mi i całej reszcie laików czemu w dowodzie rejestracyjnym i w brifie francuskim mam wpisane wszezie 74kW skoro twierdzicie że mam 82 koniki Tak wyglada silnik 2,0dti czyli Y 2,0 DTH ...100 Km. http://forum.opel24.com/jaki-to-silnik-vt9688.htm?highlight=jaki++silnik Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/22/#findComment-302842 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.