Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Mam zamiar zakupic Opla Astre rocznik 2000-2001 ale nie wiem z jakim silnikiem 1.7 dti czy 2.0 dti. Słyszałem że ten 1.7 dti to Isuzu i jest mniej awarujny ale ma tylko 75KM a 2.0 już ma 101KM. Co byście mi doradzili? może ktoś z was ma Astre z tymi motorami i mi podpowie co jest lepsze ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Polecał bym bardziej 1.7 TDI poieważ jest prawie bezawaryjny a jeżeli już coś wyniknie to to są groszowe sprawy. 2.0 DTI mają 1!!! główny mankament! Jest nim pompa wtryskowa, która niestety siada.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Tybo111, kolego ja również byłbym za tym silnikiem tylko sęk w tym że to jest silnik WW który wymienileś , bo jeżeli chodzi o DTI ISUZU to mam i nie tylko ja odmienne zdania krótko: dobry śilnik i bardzo drogie części skomplikowana naprawa tylko praktycznie ASO dwa wałki rozrządu itp>>> a co do pompy w 20DTI to nie pompa a uklad zasilania to powoduje przy kontrolowaniu tych przewodów trójników plastykowych, filtra. normalna eksploatacja   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Ja Ci proponuję 1.7 z czystym sercem. Wydaje się tylko 75 koni - ale w praktyce brak mocy czuć jedynie powyżej 140 km/h! Jeździ dużo lepiej niż podstawowe silniki benzynowe w astrze (1.6 75km 14 90 km). Pali od 4.5 do 7 litrów. Co do awaryjności to psuje się tylko osprzęt (alternator wytrzymuje jakies 150 tys. km, rozrusznik też coś koło tego) - ale przy takim przebiegu może się takie coś dziać w każdym aucie... Sam motor chodzi idealnie i przy przebiegu 160 tys nie ma żadnych oznak zużycia - zero wycieków, spalania oleju czy podobnych historii... No i jest jak na diesla cichy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Sam już nie wiem co lepsze każdy mówi co innego wolał bym ten 2.0 DTI ma wiecej mocy bo aż 101 KM i tyle by mi w zupełności wystarczyło ale nie wiem jak jest z awaryjnością tego motoru ? wiekszośc chwali ten 1.7 DTI Isuzu jest oszczedniejszy i podobno mniej awaryjny ale narzekają na słabą moc tego motoru. I co tu wybrac drodzy koledzy ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 O 2.0 jedynie rozmawiałem ze znajomym mechanikiem co miał dużo do czynienia z Oplami... nie polecał go. Poza tym... czy Opel (gdyby 1.7 był zły) wprowadzam do niego Common Rail i wyciągał z niego teraz 125 koni ? A 2.0 odszedł w zapomnienie... Najlepiej przejedź się jakimś z 1.7... zobaczysz, czy wystarcza...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrianopelek Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 ddawid.1, , jeżeli 1.7 isuzu to lepiej sobie odpuscic bo części baardzo drogie. iras321, ja na twoim miejscu wybrałbym 2.0 DTI . Jezdzilem Astrą z silnikem 1.7 DTI i 2.0 DTI i różnica jest odczuwalna.2.0 DTI super sie zbiera od 130km/h wzwyż .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 O 2.0 jedynie rozmawiałem ze znajomym mechanikiem co miał dużo do czynienia z Oplami... nie polecał go. Poza tym... czy Opel (gdyby 1.7 był zły) wprowadzam do niego Common Rail i wyciągał z niego teraz 125 koni ? A 2.0 odszedł w zapomnienie... Najlepiej przejedź się jakimś z 1.7... zobaczysz, czy wystarcza... obecnie silnik 1,7 to juz nie jest ta sama jednostka co w asterkach II i nie opel wprowadza poprawki bo to nie jest oplowski silnik silniki 2,0DTI sa dalej montowane w Viki C wiec silnik nie poszedl do lamusa A co do wyboru jak na misto spokojna jazda tylko kierowca to 1,7 starcza bez problemu ale w trzy osoby plus maly bagaz to juz dynamika i komfort jazdy pozostawia wiele do zycznia Zdecydowanie 2,0DTI   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 David widze że masz taką Astre 2.0 DTI jak to się sprawuje? dużo zrobiłeś nią kilometrów? coś już przy niej wymieniałeś ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Ja mam 2.0 dti i polecam. Dynamika całkiem dobra, powyżej 120 ciągnie jak odkurzacz Poza tym 2.0 to 2.0 i jak powiedział Adam Opel nic nie zastąpi większej pojemności. Co do awaryjności to niewiele Ci pomogę bo mam auto od kilku miesięcy. Fakt, słyszałem o pompach paliwa, ale jak na razie mnie to nie dotyczyło. ... no i te felgi na 5 śrub Acha, no i jeszcze jedna rzecz. W 2.0 nie wymieniasz rozrządu, bo jest łańcuch, w 1.7 z tego co pamiętam pasek i podlega regularnym wymianom. Może drobna rzecz, ale wygodna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.