Skocz do zawartości

Co lepsze Opel Astra 1.7 DTI czy 2.0 DTI ?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

david, ehh no to nieźle:) Dlatego napisałem żeby pieniędzy nie oszczędzać na ustalenie faktycznego stanu silnika itp:) Gdy miałem omke i a wujas pracuje w ASO opla to sam wiec co za przekręty robił :wesoly: Za flaszkę i "rodzinę" połowa wymienionych rzeczy nie widniała na rachunku:) A z astrą nie muszę odwiedzać ani ASO ani innych warsztatów bo się nie psuje:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 363
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wiem że na sprawdzeniu stanu technicznego nie ma oszczedzac a i napalac sie tez nie ma co na pierwsza lepsza , to fakt że cieżko kupic teraz dobrego diesla, moi koledzy też mi mówią że lepiej się rozejrzec w kraju za autem niż jechac w ciemno albo kupic złoma za granicą, bo motor to serce auta ! :wesoly: a jak motor bedzie do bani to reszta też do niczego :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wam powiem tak - mam co prawda asterkę I, ale własnie isuzu - i moje zdanie jest takie - Opel nie miał dobrego diesla... i jesli juz to Isuzu. Polecam... A co do Diesla to polecam silniki 1.9 TDI - montowane w WW, Audi, Skoda, Seat. No ale niestety i cena sporo wyższa od Opelka..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Ja od paru dni jezdze astra g 2.0DTL. Jest to pierwszy w moim zyciu diesel.Wczesniej to sama benzynka i LPG :mrgreen:

Na liczniku mam 175tyskm i jest to pewny przebieg.autko od znajomego kupione.Jak narazie sprawuje sie ok.Uwazam ze taki silnik to dobre rozwiazanie przy takich gabarytach auta.Nie jest to przecinak, ale daje rade sprawnie poruszac sie po miescie.Co do silnikow 1.7D to sie nie wypowim, ale wszyscy mi je odradzali :wesoly:

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AsterixBodzio, opel miał dobrego dizla do dziś :mrgreen: 2.2 DTI jeden z najlepszych silników jakie w ogóle montowane były w oplu.I jest do dziś wkładany do viki C. Isuzu przegrywa za ten "klekot" no i koszty części nie tylko z 2.2 dti ale także 2.0 didti.Miałem astre 1.7d i 1.7td i ten pierwszy chodź był "muł" nie sprawiał żadnych problemów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam już nie wiem ale jak narazie to wolałbym ten 2.0 DTI . Słyszałem że motory WW 1.9 tdi są lepsze. Ale na WW mnie nie stac a bryła Asterki II bardzo mi się podoba :mrgreen: A co myslicie na temat gdzie kupic takie autko ? już kilku kolegów pisało i mi też się wydaje że lepiej coś kupi w kraju :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o 2.2 nie wiem za wiele... ale powiem jedno - i tak jestem zadowolony z swojego 1.7. Druga sprawa na jaką należy zwrócić uwagę gdzie był montowany 2.2.... nie jest dostępny w każdym modelu Opla. Powiem tak kupiłem Opla ze względów ekonomicznych. Niestety autka z motorem 1.9 TDI cenią się .. ale i tak postanowiłem ze kolejnym zakupem będzie prawdopodobnie własnie Octawia 1.9 TDI 130 KM. A wracając do Motorów Oplowskich tego 2.0 w dieslu 100 konnego objeżdza byle 90 km w TDI.... niestety taka jest prawda.. a i spalanie wezmyz TDI a z Opla..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do Motorów Oplowskich tego 2.0 w dieslu 100 konnego objeżdza byle 90 km w TDI.... niestety taka jest prawda..

 

Jak mówi stare przysłowie pszczół są trzy prawdy : cała, tylko i gówno.

I jeszcze taka że chcąc mieć albo Otkę z TDI albo Asię z dTi musisz miec ok. 30 % więcej kasy na autka z VAG-u.A Otki i tak najtańsze. A wyposażenie też porównaj . I tu leży prawda

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.7 Jest dużo cichszy od 2.0 a konstrukcja starsza nie jest... pompa wtryskowa, wtrysk bezpośredni - z tym że fajniejszy dostęp do świec itp...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ddawid.1, 1.7 TD montowany był od 19931994 roku....na wtrysku pośrednim a nie bezpośrednim montowany był w astrze 1 i 2 i vectrze B do 1996r.Potem wyszło 1.7 DTI(w 1999) już 16 zaworowe na dwóch wałkach rozrządu i wtryskiem bezpośrednim.

 

Co do silnika 2.2 dti to był montowany także w astrze 2zafirzeviki b po livcieviki c omedze b po lifcie i w sintrze oraz signumie i fronterze.Co do TDI to ich głównym problemem jest klekot i rozlatujące się koła pasowe.A omką 2.5 v6 gdy goniłem passata 110 konnego to nie co że kopcił jak z komina to przy 170k,h grzecznie zjechał na prawy pas bo przykleiłem mu się do zderzaka.Ogólnie tdi fajne silniczki ale znalezienie dobrego egzemplarza tez graniczy z cudem.A wracając do astry 2 to myślę że 2.0DI to minimum do tego auto a poza tym dalej trzymam się wersji że częsci do isuzu są o wiele droższe niż do di czy dti....no i ten napęd rozrządu napędzany paskiem.A to trochę danych na temat 2.0 DIDTI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności