Gość Anonymous Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 dzięki bardzo. będę szukał dogłębnie. jak dokonam zakupu 'nowego' używanego opelka dam znać. dziękuję za wszystkie podpowiedzi. pozdrawiam wszystkich na forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/27/#findComment-242604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Zadam pytanie, które być moze juz padło i odpowedź jest gdzieś w tym poście ale przestałem go czytać gdy temat zszedł na to czy lepszy vw czy opel czy bmw czy alfa itd. Mianowicie to interesuje mnie czy ta nieszczęsna pompa w 2.0 pada tak nagle czy są tego jakieś charakterystyczne oznaki, które można wykryć podczas zakupu. a no i co z tym rozszczelnianiem układu paliwowego który opisywali w auto - świecie? Jezeli odpowiedź juz padła to proszę o wskazanie mniej więcej strony na której. Wiiiiiiieeeeeeeeeeelkie dzieki pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/27/#findComment-242411 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Wiiiiiiieeeeeeeeeeelkie dzieki pozdrawiam enio, Niiiiiiiiiiiieeeeeeeema za co! http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=22087 http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=15522 http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=3920 Jak jeszcze cię te tematy nie usatysfakcjonują to dokleję więcej..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/27/#findComment-242172 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Serdeczne dzieki i powiem ze troche się zniechęciłem do zakupu tego silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/27/#findComment-242152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 jak tak czytam wszystkie posty o silnikach 2.0 w dieslu to też mam coraz większe obawy przed kupnem takiego auta. jeśli chodzi o pompy to porażka. czy w silnikach 1.7 dti też są tak samo awaryjne pompy?. bo jeśli mam płacić tak słono za naprawę takie pieniądze to zastanawiam się nad kupnem słabszego autka co wy na to?. to pytanie kieruję do Ciebie Brzoza, z tego co wyczytałem jesteś składnicą wiedzy na temat silników w oplach!!! jeśli nie silnik 1.7 dti to może jakaś benzynka? chociaż mam wielką chęć na mocnego diesla! [ Dodano: Sro Wrz 10, 2008 21:05 ] mam jeszcze jedno pytanie. skoro naprawa pomp jest taka droga to czy tak samo kosztuje naprawa koła zamachowego? czy w tych silnikach też jest koło dwu masowe? dajcie znać. pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/27/#findComment-242088 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 czy w silnikach 1.7 dti też są tak samo awaryjne pompy?.Silnik 1,7 dti ma pompę wtryskową rozdzielaczową rotacyjną która zawiera własny moduł elektronicznego sterowania i połączona jest za jego pośrednictwem z elektronicznym urządzeniem sterującym silnika typ:- Nippon Denso V5 Silnik 2,0 di/dti posiada pompę wtryskową rozdzielaczową promieniową, zawierającą własny moduł elektronicznego sterowania (o złączu 9-stykowym) i jest połączona za jego pośrednictwem z elektronicznym urządzeniem sterującym silnika typ: - silnik X20DTL / Bosch VP 44 - silnik Y20DTL / Bosch VP 44 PSG 5 S3 - silnik Y20DTH / Bosch VP 44 PSG 5 PI S3 czy w tych silnikach też jest koło dwu masowe?W silnikach X20DTL jest zwykle koło zamachowe W Y20DTH koło dwumasowe jest montowane gdzieś od około 2002 lub 2003r.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/27/#findComment-242078 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Masz chęć na mocnego diesla to może poszukaj 2.2 DTI naprawdę bardzo przyjemna jednostka a oglądać zdziwienie na twarzach kierowców audic i beemek z dużą łatwością zostawianych w tyle po prostu bezcenne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/27/#findComment-242060 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 dzięki za odpowiedź. ale silniki 2,2 dti mają właśnie te feralne pompy dwu wtykowe. chociaż jak uda mi się trafić taką asterkę z książką serwisową to kto wie?! ale takie rzeczy to tylko w erze.pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Nottimus a jak Tobie się spisuje asterka z tym silnikiem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/27/#findComment-242057 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 tomekwww3, Prawda jak zwykle leży pośrodku - tzn. diesle są bardziej skomplikowanymi silnikami i kupując okazyjnie diesla trzeba się liczyć z tym, że może on być bardzo wyeksploatowany. Nawet silniki Volkswagena uważane za wzór nie są pozbawione mankamentów gdy mają już grubo ponad 300 tyś km - a takie są sprowadzane do Polski z przebiegiem licznikowym np. 120 tyś. Wracając do Y20DTH czy X20DTL - te silniki wcale nie są takie złe - jak zadasz sobie trochę trudu aby o nich poczytać (bo przecież każdy silnik ma jakieś wady) to w przyszłości na pewno nie dasz się naciągnąć na duże koszta po części będące wykorzystaniem okazji przez mechaników. Jedyne na co trzeba uważać przy tych silnikach to: - szczelność układu paliwowego, - stan trawersów wtryskiwaczy - łatwy do zaobserwowania - patrzysz na plastykowe trójniki przelewów i jak są ciemne to już wiesz, że olej silnikowy dostaje się do pompy i ją uszkadza. (Potwierdzić to możesz wyjmując filtr paliwa - ale wtedy czeka Cię odpowietrzanie układu na co nie każdy sprzedawca się zgodzi.) - tankowanie na sprawdzonych stacjach - jak w każdych dieslach paliwo ma duże znaczenie na trwałość elementów pompa-wtryskiwacz Są to rzeczy oczywiste ale warto o nich pamiętać. Pamiętając, że nie ma okazji życzę Ci owocnego poszukiwania samochodu. P.S Ja swojego szukałem pół roku i jestem bardzo zadowolony z wyboru!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/27/#findComment-242014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 ja tylko dodoam ze przebieg 300 tys to wcale nie jest duzy a raczej umiarkowany. Smieszy mnie kolega w pracy jak wlasnie kupil astre taka jak ja mialem i na liczniku 189 tys a poducha kierowcy wyszarpana jak i cala reszta. W niemcowni wala ostro km ale np w Holandii, Belgii, Wlochy juz nie tak duzo. Przebieg 270 czy 350 tys w aucie 7 letnim to norma- wiem bo widzialem w kilku krajach autka bo kuzyn wlasnie ciaga takie auta. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2731-co-lepsze-opel-astra-17-dti-czy-20-dti/page/27/#findComment-241847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.