Skocz do zawartości

SWAP z C14NZ na X25XE - jak dokonac i co bedzie potrzebne


Gość gtszudi

Rekomendowane odpowiedzi

Elo :mrgreen: podjeta zostala meska decyzja (mam nadzieje :wesoly: ) otoz chce zmienic swojego 1.4 na 2.5 V6 , i prosze bez odp. w stylu ze po co Ci V6 , beda problemy z trakcja itp. potrzebne mi wszystko to co powinnem wiedziec przy wymianie , otoz czy ktorys z was takiego czynu dokonal , co musial zmieniac/dorabiac itp. plan wymiany silnika planuje na wrzesien czyli dosyc niedlugo , a moge zdobyc dosyc tanio V6 ze skrzynia , aczkolwiek bez komputera i osprzetu , a ze silnik w dobrym stanie to wiem bo pochodzi z omegi b na automacie czyli nie zakatowany i od dobrego kumpla poniewaz rozbil omege , widzialem juz na necie corsy z V6'tka , ale nie wiem co i jak mi potrzebne aby tego "ambitnego" zadania dokonac. prosze o porady:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Więc napewno będzie brakować Ci w komorze silnika miejsca :wesoly: Oprócz tego brakująca wiązka elektryki razem z kompem, i na starcie mnóstwo zapału !!! Zawieszka od jakiegoś V6 oplowskiego(choć na 100% wiąże sie to z cięciem i dorabianiem), niestety nikt nie przewidział w Corsinie takich monstrualnych silników. Ale życzę Ci powodzenia i dojścia z zaplanowanym swapem do 100% normy :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc napewno będzie brakować Ci w komorze silnika miejsca

Przymierzałem sie kiedyś do silnika grzECHA, jakieś 15 cm by wystawał przed zderzak :mrgreen:

Gdzieś miałem fotę tak zrobionej cosiarki, ale była cięta gródź....

Takie historie mnie nie bawią...

Nie lepiej c20xe 156KM?

Takie będzie u mnie później :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gosc na wyspie mial 2,5 w corsie

nazywa sie beardy czu jaos takos

potem zmienil na 3,0

 

z tego co wiem przerabial sciane grodziowa zeby V6 weszlo

 

Hans (gdzies tutaj jest jego asterix) wsadzil V6 do astry i bylo z tym sporo zabawy

 

jezeli masz tanio sam silnik to sobie dolicz kompletowanie reszty

Hans wlasnie tak zrobil i wydal w pip kasy na osprzet i kable

 

jak kupowac to tylko calosc unikniesz pozniejszych problemow

ze czegos brakuje i kosztuje 500 albo 1000 zlociszy samo

 

teraz tak

zaiwecha do wymiany najlepiej regulowana na wyskosc (gwint)i twardosc

przeguby do kombinowania

hamulce od V6 z zaciskami

pompa paliwa

itd itp

 

w praniu wyjdzie tego sporo wiecej

wiec koszta, jakie masz w planach, zmienia sie tak czy siak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec nie chce 2.0 poniewaz duzo ludzi tak ma , a 2.5 to juz ambitne zadanie , a poza tym mam okolo 6-7 tys zeby tego zadania dokonac , takze starczy spokojnie , zawiecha bedzie nowa w czerwcu , KW Inox Line - gwint , najbardziej mecza mnie polosie i przeguby , ale polak potrafi , i dla chcacego nic trudnego , i ten odglos V6 mhmmmmmm , czyli ciecie sciany grodziowej , no coz , ZROBI SIE :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności