Skocz do zawartości

SWAP z C14NZ na X25XE - jak dokonac i co bedzie potrzebne


Gość gtszudi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

zalozone mam zaciski od omegi , tarcze oc corsy , i sa za male o jakies 2 cm w srednicy i za chude o jakies 10 mm , dzis sprobojemy zalozyc zaciski i tarcze od kadzia GSi , piaste mam przetoczona wg. wymiarow z rysunku. poloski podlaczone , przeguby podokrecane , tylko hamulce sa problemem jak narazie , ale i na to znajdzie sie lekarstwo. powiedz mi jak ja mam tam elektryke podlaczyc , ale wszystko dokladnie co i jak , bo tych hamulcow sie nie spodziewalem ze beda takie z nimi problemy , dolot bedzie zrobiony na pelnej profesji , wydech tez , maska sie zamyka normalnie , o nic nie ociera , czyli jest wszystko ok pod maska , polosie na dlugosc tez dobre , pompe paliwa rozwierciles i chodzi normalnie na benzynie samochod ?? bo cos mi sie w to nie chce wierzyc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom, rozwierciłem i chodzi.

Do pracy silnika potrzebujesz praktycznie 3 kabelki: masa , + z aku i + ze stacyjki.

Przy kompie czerwony do + z aku, brązowy do masy.

Przy przekaźniku czerwono/niebieski jest od pompy paliwa, czerwony + ze stacyjki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastepny zonk http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/kwasny.gif jedna piasta jest troszke za malo podtoczona , i kolo sie nie obraca , jutro samochod moge sholowac i wziac sie za elektryke , a powiedz mi jak z modulem przy cewce ? jakies kable do niego potrzebne czy nie ? kiedy bedziesz na gg dostepny ?? bo tu dluzsza rozmowa jest potrzebna i detale do omowienia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

garsc nowych fotek , problemy jak zwykle te same , mysle ze chyba oddam piasty jeszcze raz do przetoczenia , poniewaz jest troche kombinacji z zaciskami i tarczami , nie wiem od czego zamontowac , potem problem ze zmiana biegow , rozwiazany , ale biegi chodza dziwnie , potem rozrusznik , ktory wadzi o ciegna zmiany biegow , potrzebny taki ktory zalacznik ma o gory a nie z boku , potem elektryka , bo wydech to najmniejszy pikus.

 

silnik wlozony , czesc osprzetu podlaczona :

Dołączona grafika

 

lapa od kadetta :

Dołączona grafika

 

problem z biegami :

Dołączona grafika

 

i jak cos nowego wyjdzie to oczywiscie wrzuce fotki.

 

PS. NIE POLECAM NIKOMU ROBIC SWAPA :D! :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam takie pytanie do speców od swamp.

Czy można bez większych przeróbek włożyć do Corsy B silnik z Corsy C (np. 1.2 ECOTEC, 1.2 TWINPORT ECOTEC) A jeśli nie to jakie trzeba przeróbki wykonać i co z kompem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności