ja37 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Powodzonka Czekamy na relację.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 panowie , w szczegolnosci ja37 , tu mam schemat instalacji el. mojego silnika co i jak teraz ? schemat usunięto - prawa autorskie/Niedźwiedź   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Tak coś nie za bardzo kumam ten schemat. Odpal autodatę, tam masz wszystkie połączenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 autodata ? a co to jest ? na schemacie jest schemat wiazki wychodzacej od silnika , na koncu sa wtyczki , jedna kwadratowa druga okragla , jest wiecej niz 8 przewodow jak mowiles , a i mam pare fotek na poczatek , swap jest opozniony , poczta jeszcze nie dostarczyla przegubu fotka nowego serca : 3.4 litra , moc okolo 200 koni :-) : ogolna : PS:fajnie sie jedzie , majac swiadomosc ze w lekkim aucie ma sie silnik(i) o pojemnosci 3.4 litra i moc podchodzaca pod prawie 200 koni   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 No tak, tylko to jest zdaje się schemat blokowy, a po kolorach kabli to nie wiem, który do czego. Musiałbym to widzieć i "prześwietlić" miernikiem....Wtedy bym kumał na swój sposób, o co biega. Druga sprawa, zaznaczyłem podłączenie krokowca, teraz masz źle.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 wiec , swap rozpoczety , silniki juz zamienione , 2.0 przykrecony na lapach , co dziwne , lape od rozrzadu zostawilismy stara od 1.4 i mozna powiedziec ze silnik lezy tak jak 1.4 i jest ok , problemem okazaly sie : mechanizm zmiany biegow , nie mozna wbic zadnego biegu , dlaczego ? bo mechanizm ociera teraz o przekladnie kierownicza , no nic , trzeba bedzie cos pomyslec , dalej wydech , 2 sruby przy kolektorze laczace dwururke z kolektorem padly zdziwilem sie jak zobaczylem ze mam wydech w corsie o srednicy takiej jak w calibrze , pozniej elektryka , z ktora jest najwiecej problemu , a co do filtra powietrza , u mnie miesci sie caly , mysle teraz ze na allegro kupie 2 gumy zmieniajace srednice i wstawie tam przeplywomierz , podlaczony do seryjnej puszki , w poniedzialek dalej bede dzialal ze swapem , ogolnie to boje sie ze z elektryka nie dam sobie rady , albo ze silnik nie odpali , ale coz , do odwaznych swiat nalezy , i mysle ze niedlugo bedzie mozna zobaczyc C20RSA na gdanskich tablicach , bodajze pierwsze 2.0 w Trojmiescie , jesli macie jakies rady to piszcie , potrzebne mi to teraz jest bardzo , zdjecia beda niedlugo cala dokumentacje robie , i wszystko co pasuje/niepasuje jest zapisane , wiec napisze poradnik zeby mozna bylo silnik na wakacjach wymienic pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Zostaw mechanizm biegów z corsy, mi od cali też nie pasował.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 cala pokrywka razem z wybierakiem , jest od corsy , ale dzwignia wychodzaca z kabiny , ta ktora jest na lapie , ona polaczona jest z wybierakiem poprzez plasitkowy lacznik , i on przyciska tak w przekladnie kierownicza ze nie mozna zadnego biegu wrzucic , nie wiem , sproboje tam cos podoginac , i zobacze co z tym fantem wyjdzie , co do wydechu to mysle ze jakos wymysle sprawe , musze jeszcze jakies gniazdo na sonde lambde wymodzic , ogolnie silnik ladnie wyglada wstawiony na swoje miejsce   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Możesz zrobić fotę tych biegów? A coś mi się kojarzy, że SEH nie ma lambdy.....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 fotke zrobie w poniedzialek i wrzuce , musze jeszcze poloski poskladac i zamontowac , czy to SEH tego nie wiem , fajnie by bylo 127 koni hehe ale nie wiem jak sprawdzic czy to seh czy nie , silnik zawieszony jest tak jak 1.4 , aczkolwiek lapa od skrzyni biegow ta co jest pod podwoziem , ona jest lekko wygieta , bede musial pare razy mlotkiem zapodac i ja odgiac , biegi jakos rozwiaze , nie wiem jeszcze jak , ale dam rade najbardziej stresuje mnie elektryka bo tu jestem kompletnie zieolony/spalony , i potrzebna mi pomoc kogos kto zajmowal sie wczesniej czyms takim , mechanik powiedzial mi ze w pon/wt chce odpalac te 2.0 wiec musze sie sprezyc ladnie bo czas leci a corsa stoi [ Dodano: Pon Lip 23, 2007 10:42 ] 1.4 z poodlaczanym osprzetem nic i 2.0 pod maska roznica w silnikach reszta fotek dzisiaj postaram sie zrobic i wrzucic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.