Skocz do zawartości

SWAP z C14NZ na X25XE - jak dokonac i co bedzie potrzebne


Gość gtszudi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość gtszudi

panowie , w szczegolnosci ja37 , tu mam schemat instalacji el. mojego silnika co i jak teraz ?

schemat usunięto - prawa autorskie/Niedźwiedź

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gtszudi

autodata ? a co to jest ? na schemacie jest schemat wiazki wychodzacej od silnika , na koncu sa wtyczki , jedna kwadratowa druga okragla , jest wiecej niz 8 przewodow jak mowiles , a i mam pare fotek na poczatek , swap jest opozniony , poczta jeszcze nie dostarczyla przegubu ;)

 

fotka nowego serca :

Dołączona grafika

 

3.4 litra , moc okolo 200 koni :-) :

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

ogolna :

Dołączona grafika

 

 

PS:fajnie sie jedzie , majac swiadomosc ze w lekkim aucie ma sie silnik(i) o pojemnosci 3.4 litra i moc podchodzaca pod prawie 200 koni :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, tylko to jest zdaje się schemat blokowy, a po kolorach kabli to nie wiem, który do czego.

Musiałbym to widzieć i "prześwietlić" miernikiem....Wtedy bym kumał na swój sposób, o co biega.

 

Druga sprawa, zaznaczyłem podłączenie krokowca, teraz masz źle.

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

wiec , swap rozpoczety , silniki juz zamienione , 2.0 przykrecony na lapach , co dziwne , lape od rozrzadu zostawilismy stara od 1.4 i mozna powiedziec ze silnik lezy tak jak 1.4 i jest ok , problemem okazaly sie : mechanizm zmiany biegow , nie mozna wbic zadnego biegu , dlaczego ? bo mechanizm ociera teraz o przekladnie kierownicza , no nic , trzeba bedzie cos pomyslec , dalej wydech , 2 sruby przy kolektorze laczace dwururke z kolektorem padly 8) zdziwilem sie jak zobaczylem ze mam wydech w corsie o srednicy takiej jak w calibrze , pozniej elektryka , z ktora jest najwiecej problemu , a co do filtra powietrza , u mnie miesci sie caly , mysle teraz ze na allegro kupie 2 gumy zmieniajace srednice i wstawie tam przeplywomierz , podlaczony do seryjnej puszki , w poniedzialek dalej bede dzialal ze swapem , ogolnie to boje sie ze z elektryka nie dam sobie rady , albo ze silnik nie odpali , ale coz , do odwaznych swiat nalezy , i mysle ze niedlugo bedzie mozna zobaczyc C20RSA na gdanskich tablicach , bodajze pierwsze 2.0 w Trojmiescie , jesli macie jakies rady to piszcie , potrzebne mi to teraz jest bardzo , zdjecia beda niedlugo 8) cala dokumentacje robie , i wszystko co pasuje/niepasuje jest zapisane , wiec napisze poradnik zeby mozna bylo silnik na wakacjach wymienic ;( pozdro :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cala pokrywka razem z wybierakiem , jest od corsy , ale dzwignia wychodzaca z kabiny , ta ktora jest na lapie , ona polaczona jest z wybierakiem poprzez plasitkowy lacznik , i on przyciska tak w przekladnie kierownicza ze nie mozna zadnego biegu wrzucic , nie wiem , sproboje tam cos podoginac , i zobacze co z tym fantem wyjdzie , co do wydechu to mysle ze jakos wymysle sprawe , musze jeszcze jakies gniazdo na sonde lambde wymodzic , ogolnie silnik ladnie wyglada wstawiony na swoje miejsce ;(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fotke zrobie w poniedzialek i wrzuce , musze jeszcze poloski poskladac i zamontowac , czy to SEH tego nie wiem , fajnie by bylo :wesoly: 127 koni hehe :lol: ale nie wiem jak sprawdzic czy to seh czy nie , silnik zawieszony jest tak jak 1.4 , aczkolwiek lapa od skrzyni biegow ta co jest pod podwoziem , ona jest lekko wygieta , bede musial pare razy mlotkiem zapodac i ja odgiac , biegi jakos rozwiaze , nie wiem jeszcze jak , ale dam rade :wesoly: najbardziej stresuje mnie elektryka bo tu jestem kompletnie zieolony/spalony , i potrzebna mi pomoc kogos kto zajmowal sie wczesniej czyms takim , mechanik powiedzial mi ze w pon/wt chce odpalac te 2.0 wiec musze sie sprezyc ladnie bo czas leci a corsa stoi ;)

 

[ Dodano: Pon Lip 23, 2007 10:42 ]

1.4 z poodlaczanym osprzetem

Dołączona grafika

 

nic

Dołączona grafika

 

i 2.0 pod maska :wesoly:

Dołączona grafika

 

roznica w silnikach

Dołączona grafika

 

reszta fotek dzisiaj postaram sie zrobic i wrzucic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności