ja37 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Nie zapomnij o silniczku krokowym teraz masz źle podłączony wąż.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2759-swap-z-c14nz-na-x25xe-jak-dokonac-i-co-bedzie-potrzebne/page/5/#findComment-322570 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 nie zapomne nie zapomne , powstal problem w postaci hamulcow a dokladniej zaciski nie pasuja do nowych piast   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2759-swap-z-c14nz-na-x25xe-jak-dokonac-i-co-bedzie-potrzebne/page/5/#findComment-322562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Nieźle..... Też tak miałem, wymiary na forum są takie, jak powinny być, czyżby twoja corsa miała inne hamulce???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2759-swap-z-c14nz-na-x25xe-jak-dokonac-i-co-bedzie-potrzebne/page/5/#findComment-322561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 zalozone mam zaciski od omegi , tarcze oc corsy , i sa za male o jakies 2 cm w srednicy i za chude o jakies 10 mm , dzis sprobojemy zalozyc zaciski i tarcze od kadzia GSi , piaste mam przetoczona wg. wymiarow z rysunku. poloski podlaczone , przeguby podokrecane , tylko hamulce sa problemem jak narazie , ale i na to znajdzie sie lekarstwo. powiedz mi jak ja mam tam elektryke podlaczyc , ale wszystko dokladnie co i jak , bo tych hamulcow sie nie spodziewalem ze beda takie z nimi problemy , dolot bedzie zrobiony na pelnej profesji , wydech tez , maska sie zamyka normalnie , o nic nie ociera , czyli jest wszystko ok pod maska , polosie na dlugosc tez dobre , pompe paliwa rozwierciles i chodzi normalnie na benzynie samochod ?? bo cos mi sie w to nie chce wierzyc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2759-swap-z-c14nz-na-x25xe-jak-dokonac-i-co-bedzie-potrzebne/page/5/#findComment-322491 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Nom, rozwierciłem i chodzi. Do pracy silnika potrzebujesz praktycznie 3 kabelki: masa , + z aku i + ze stacyjki. Przy kompie czerwony do + z aku, brązowy do masy. Przy przekaźniku czerwono/niebieski jest od pompy paliwa, czerwony + ze stacyjki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2759-swap-z-c14nz-na-x25xe-jak-dokonac-i-co-bedzie-potrzebne/page/5/#findComment-322489 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 nastepny zonk http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/kwasny.gif jedna piasta jest troszke za malo podtoczona , i kolo sie nie obraca , jutro samochod moge sholowac i wziac sie za elektryke , a powiedz mi jak z modulem przy cewce ? jakies kable do niego potrzebne czy nie ? kiedy bedziesz na gg dostepny ?? bo tu dluzsza rozmowa jest potrzebna i detale do omowienia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2759-swap-z-c14nz-na-x25xe-jak-dokonac-i-co-bedzie-potrzebne/page/5/#findComment-322414 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Kurde, ja nie mam modułu zapłonowego......samą cewkę mam....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2759-swap-z-c14nz-na-x25xe-jak-dokonac-i-co-bedzie-potrzebne/page/5/#findComment-322398 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 garsc nowych fotek , problemy jak zwykle te same , mysle ze chyba oddam piasty jeszcze raz do przetoczenia , poniewaz jest troche kombinacji z zaciskami i tarczami , nie wiem od czego zamontowac , potem problem ze zmiana biegow , rozwiazany , ale biegi chodza dziwnie , potem rozrusznik , ktory wadzi o ciegna zmiany biegow , potrzebny taki ktory zalacznik ma o gory a nie z boku , potem elektryka , bo wydech to najmniejszy pikus. silnik wlozony , czesc osprzetu podlaczona : lapa od kadetta : problem z biegami : i jak cos nowego wyjdzie to oczywiscie wrzuce fotki. PS. NIE POLECAM NIKOMU ROBIC SWAPA !   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2759-swap-z-c14nz-na-x25xe-jak-dokonac-i-co-bedzie-potrzebne/page/5/#findComment-321976 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 U mnie jakoś nie było dużych kłopotów, może silnik z omy wbrew pozorom lepiej się nadaje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2759-swap-z-c14nz-na-x25xe-jak-dokonac-i-co-bedzie-potrzebne/page/5/#findComment-321857 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Mam takie pytanie do speców od swamp. Czy można bez większych przeróbek włożyć do Corsy B silnik z Corsy C (np. 1.2 ECOTEC, 1.2 TWINPORT ECOTEC) A jeśli nie to jakie trzeba przeróbki wykonać i co z kompem Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2759-swap-z-c14nz-na-x25xe-jak-dokonac-i-co-bedzie-potrzebne/page/5/#findComment-319964 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.