Skocz do zawartości

Demontaż zderzaka i wymiana reflektorów Corsa C


Rekomendowane odpowiedzi

Więc ja zrobiłem to tak:

1. Wziąłem lutownice oporową w miejsce grota wstawiłem spłaszczony z jednej strony drut dzięik czemu powstało coś na kształt skalpela do cięcia plastiku.

2. Objechałem dookoła przy samym dnie

iekceCy.jpg

IlC80lB.jpg3. Wymieniamy silnik

4. Po wymianie czas na klejenie

Ja przytknąłem silnik w obudowie najbardziej jak się da po czym zatopiłem krawędzie lutownicą. Uszczelniłem szparę przy pomocy kleju na gorąco i dla pewności przykręciłem drutem:

RdH1TlC.jpgMyślę że wygląda w miarę profesjonalnie zobaczymy czy wytrzyma.

Edytowane przez revo205

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Piękna robota. Silniczek w środku można wymienić sam rozkręcając obudowę, bo cały z obudową nie podejdzie z Valeo do mocowania Boscha. Można wykorzystać silnik na przykład z zabawki - często występuje w samochodach na baterie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj akurat pasowały więc nie musiałem się bawić, a czy to przypadkiem nie jest trochę ryzykowne? Czy silnik nie jest ustawiony tak że "wie" kiedy jest na 0,1,2 itd.? Czy zmiana samego silniczka nie zaburzy tego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość Robert1985

Witam wszystkich , jestem tutaj nowy . Dzisiaj zabralem sie do wymiany lamp w Corsa c 2002 1,0 benzyna . Wiem ze nalezy odkrecic sruby w nadkolu od spodu i pod maska , wszystko odkrecone , z tym ze wyglada na to ze jeszcze cos trzymie w okolicach nadkola obok odkreconych srub ... Moze ktos mi doradzic jak to zdemontowac ? z zaczepu wychodzi z tym ze jakby cos w nadkolu jeszcze trzymalo ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nadkolu jest torx i jeszcze jedna nakrętka na klucz 8 od wewnętrznej strony błotnika, która trzyma plastikowy sierp na błotniku (sierp - listwa błotnika w kształcie sierpa). Wsadź rękę od środka nadkola i zaraz przy łączeniu zderzaka z błotnikiem wyczujesz otwór w którym jest nakrętka.

 

Zresztą na pierwszej stronie tematu pisaliśmy o mocowaniach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Robert1985

W nadkolu jest torx i jeszcze jedna nakrętka na klucz 8 od wewnętrznej strony błotnika, która trzyma plastikowy sierp na błotniku (sierp - listwa błotnika w kształcie sierpa). Wsadź rękę od środka nadkola i zaraz przy łączeniu zderzaka z błotnikiem wyczujesz otwór w którym jest nakrętka.

 

Zresztą na pierwszej stronie tematu pisaliśmy o mocowaniach.

Dzieki Wielkie . Bardzo pomocna informacja

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Posiadam model z 2001 roku przed liftem. Chce wymienic lampy i rozważam zakup soczewek wlasnie.Może nie tyle chodzi mi o wygląd tylko o to czy soczewki będą swiecic lepiej A czy wtyczki beda pasowac i czy regulacja swiateł bedzie działac ? W lampach soczewkowych są tradycyjne żarówki w soczewkach czy jest tam jakies inne rozwiązanie np lampy wyładowcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności