Skocz do zawartości

przekaźnik pompy paliwowej, Corsa B 1.4 97 rok benzyna + gaz


Gość Derak

Rekomendowane odpowiedzi

"Kable od niej musisz wpiąć na cewkę przekaźnika, a te od wtrysku na styki rozwierne przekaźnika.

Znaczy na te, co jak gaz włączysz, to sa rozwarte."

tak własnie mamy podpięte i wczoraj wieczorem przejechaliśmy się po okolicach i wszystko było ok, na benzynie chodził miodzio na gazie też nie miał problemu z przełączaniem ani jazdą.

 

dziś jednak mieliśmy problemy.

Na benzynie wszystko ok, ruszył, jeździ dobrze i na niskich i na wysokich obrotach. Gaz już nie tak wesoło, na początku w trakcie jazdy przełączyliśmy na gaz, no i zachowywał się tak jakby w ogóle nie miał mocy. Redukcja biegów nic nie dała. Potem z postoju sprawdzaliśmy, normalnie rusza na gazie jak się doda obrotów przełącza całkowicie na gaz i rusza, jednak później znów to samo jakby nie miał mocy i auto zwalnia. nie jest to wina zimnego silnika bo sprawdzaliśmy i na takim i na takim. A i jeszcze jak raz na wyższych biegach sprawdzaliśmy to szarpał tak jak szarpie gdy się gaz kończy, tylko trochę inaczej, jakby z innego miejsca lub z innej przyczyny. Oczywiście gaz jest.

Ma ktoś jakąś teorię? Czy to może powodować to co andrzej_m55 napisał? ale w takim razie czemu wczoraj dobrze chodził?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość andrzej_m55

Może to filtr gazu albo regulacja mała potrzebna

A powiedz ty jesteś facet czy kobita bo w profilu mi nie pasuje :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No samo się niue psuje, jak było wczoraj ok, to dziś też musi być ok, chyba, że :

widzę na zdjęciu że na filtrze LPG jest wszystko pośniedziałe

Końcówki kabli powinny być czyste

, cewka to samo

Cewkę należy odkręcić bo może nie mieć przejścia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piechu2121213

witam mam na imie marcin mam ten sam problem co kolega na pinie 86 nie mam pradu 12v w przekazniku od pompy ... i nie swieci mi sie kontrolka check engine jak polaczylem podalem na krotko ten 12v do tego kabla i polaczylem na krotko pompe w kostce przekaznika to przekaznik tyknol kotrolka check sie pokazala i auto zapalilo ale nie szlo zgasic z kluczyka tylko rozlaczajac zasilanie na pinie 86.... czasem odpalajac na krotko auto migalo check z braku zgodnosci immo z tego co doczytalem ostatnio teraz juz nawet na krotko nie pracuje pompa i nie ma iskry i niechce odpalic szukam juz 4 dzien usterki i nie moge znalesc prosze o prade jakas czy to moze byc uszkodzona petla od immo?? aha jeszcze jed no jak podlaczen na kroto mam komunikacje ecu z opelscanerem jak rozlacze nie ma checka i nie ma komunikacji wlazlem w kompa sa dwa bledy jeden o pompy zbyt niskie napiecie przekaznik i i jeden 00016 ktory nie wiem co znaczy ....podmienialem jujz kilka kompow innych bez skutku nawet te bez immo co byly

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piechu2121213

sorki za balagan jeszcze raz od poczatku mecze sie z corsa mojego brata jechal i mu zgasla probowal ja z kolega na zaciag odpalac i zerwali pasek rozrzadu uszkodzili glowice. Pomoglem bratu naprawic auto kupilismy inna glowice dalismy do sprawdzenia, poskladalismy i zonk. Niechce odpalic okazalo sie ze brakuje iskry i pompa nie podaje paliwa. zoczolem od szukania przekaznika sprawdzilem przekaznik i byl dobry na pinie 86 przekaznika pompy brakuje +12v. Zauwazylem rownierz ze nie swieci od tamtej awari wogle kontrolka check engine wiec zaczolem szperac i szukac. jak podalem na pin 86 przekaznika od iskry i zwarlem dwa piny przekaznika od pompy auto na krotkie polaczenie odpalilo a przekaznik zaczol pstykac, no i przy takim polaczeniu zaczola na wlaczonym zaplonie swiecic kontrolka check i auto odpalalo ale po wyciagnieciu kluczyka nie gasilo sie. czyli na chlopski rozum brakowalo +12v po stacyjce ale zeby bylo ciekawie auto po kilku probach przestalo wogle odpalac i podawac iskre i prad. na kostce od Disa brakuje skrajnej masy. Komputery zamienialem mam kilka od opli kompy bez imobilajzera i tez po podlaczeniu normalnie nie swieci check ani nie odpala. probowalem sie polaczyc opelscanerem z ecu, normalnie sie nie laczy jak nie swieci wogle check jak pospinalem kable na krotko przy przekazniku od pompy check sie zaswieca i mozna zrobic diagnostyke kompa sa dwa bledy jeden od niskie napiecie na przekazniku pompy a drugi to blad 00016 nie wiem co oznacza. pozdro i dzieki za porady

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności