Skocz do zawartości

gdzie znajduje się silniczek krokowy calibra 16v???


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam, panowie mam duża prośbe mam opla calibre 2.0 16v i nie wiem gdzie znajduje sie silnik krokowy, pomoże ktoś? bardzo wdzieczny bym był za jakieś foto jeśli to oczywiście możliwe. z góry dziekuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w c20xe jest pod kolektorem ssącym

najwygodniej z kanału dostać się do niego

w x20xev jest na przepustnicy, okrągły walec z dwupinową wtyczką

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wiem jaki to silnik a w jaki sposób to okreslić? na przepustnicy mam taką duża osłone plastikowa z napisem SFI i jeżeli ją odkręce to bedzie możliwosć dostania sie do niego z góry??? ( jestem troche zielony w tym wiec pytam o fachową pomoc)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie. szukam tego bo faluje mi na obrotach miedzy 500-1000obr na benzynie i przeczyszcze go i zobacze czy beda zmiany jak nie to bede szukal dalej. dzieki wielkie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z góry, to raczej się nie dostaniesz.

Próbowałem niedawno w kadecie i trzeba było z dołu.

A nieszczelności w dolocie nie masz?

Jakieś pęknięcie rury gumowej?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie nie dokonca jestem pewien z tymi nieszczelnościami to posprawdzam jeszcze teraz mam inny problem znacznie wiekszy JA 37 jeśli moge Cię prosić zerknij na moj drugi post pod tytułem <

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nieszczelności najlepszy samostart, albo benzyna w sprysku na przykład po płynie do mycia szyb.

Odpalić i psikać podejrzane miejsca - jak zmieni obroty, to masz dziurę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zrobie tak jak sie z tym wiekszym problemem uporam dzięki

 

[ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 21:28 ]

nieszczelności zlikwidowane, silniczek krokowy wymieniony i przepływka mi walneła też wymieniłem, już nie faluje na obrotach ale cały czas mam 2 tyś obrtów jak i na gazie tak i na benzynie dlaczego? linka nie jest naprężona nawet jest luźna bo mam luz na pedale gazu. i na przepływce mam regulacje taka na śrubokret, czy tam można ustawić obroty? zeby mniejsze były?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności