Gość Anonymous Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 witam, panowie mam duża prośbe mam opla calibre 2.0 16v i nie wiem gdzie znajduje sie silnik krokowy, pomoże ktoś? bardzo wdzieczny bym był za jakieś foto jeśli to oczywiście możliwe. z góry dziekuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 ale jaki silnik ?? c20xe czy x20xev ?? oba to 2.0 16v a jak wyglada krokowy ?? na szybko poszukaj na allegro tam sa w 99% fotki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 w c20xe jest pod kolektorem ssącym najwygodniej z kanału dostać się do niego w x20xev jest na przepustnicy, okrągły walec z dwupinową wtyczką   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 nawet nie wiem jaki to silnik a w jaki sposób to okreslić? na przepustnicy mam taką duża osłone plastikowa z napisem SFI i jeżeli ją odkręce to bedzie możliwosć dostania sie do niego z góry??? ( jestem troche zielony w tym wiec pytam o fachową pomoc)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 c20xe pod kolektorem ssącym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 dzięki wielkie. szukam tego bo faluje mi na obrotach miedzy 500-1000obr na benzynie i przeczyszcze go i zobacze czy beda zmiany jak nie to bede szukal dalej. dzieki wielkie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Z góry, to raczej się nie dostaniesz. Próbowałem niedawno w kadecie i trzeba było z dołu. A nieszczelności w dolocie nie masz? Jakieś pęknięcie rury gumowej?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 właśnie nie dokonca jestem pewien z tymi nieszczelnościami to posprawdzam jeszcze teraz mam inny problem znacznie wiekszy JA 37 jeśli moge Cię prosić zerknij na moj drugi post pod tytułem <   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Na nieszczelności najlepszy samostart, albo benzyna w sprysku na przykład po płynie do mycia szyb. Odpalić i psikać podejrzane miejsca - jak zmieni obroty, to masz dziurę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 ok zrobie tak jak sie z tym wiekszym problemem uporam dzięki [ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 21:28 ] nieszczelności zlikwidowane, silniczek krokowy wymieniony i przepływka mi walneła też wymieniłem, już nie faluje na obrotach ale cały czas mam 2 tyś obrtów jak i na gazie tak i na benzynie dlaczego? linka nie jest naprężona nawet jest luźna bo mam luz na pedale gazu. i na przepływce mam regulacje taka na śrubokret, czy tam można ustawić obroty? zeby mniejsze były? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.