Gość mario84pl Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Mam filtr podobny do tego: FIltr kabinowy - behr jak widać wystaje z jego boku taki pasek. O ten pasek mi chodziło. Czy ma być on w głębi obudowy, czy ze strony wkładania. Już poprawiłem jego błędne włożenie przez mechanika. Zrobiłem to tak że pasek znajduje się od strony wkładania. Pomyślałem że uszczelnia on zamknięcie. Mam nadzieje że zrobiłem dobrze Pozdrawiam[/u]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31746-przegl%C4%85d-klimatyzacji-po-kolei/page/3/#findComment-60514 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Takie filtry wymieniam codziennie po kilka sztuk w astrach 2, 3 viki B C, corsach itd. Możesz opisać jak wsadzić ten filtr w Astrze G żeby się nie łamał podczas wymiany bo z tym mam zawsze problem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31746-przegl%C4%85d-klimatyzacji-po-kolei/page/3/#findComment-60504 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario84pl Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Nie wiem co masz na myśli mówiąc "złamał" Ja jak wyciągnąłem stary widziałem że na górnej jego krawędzi mw w środku jest wklęśnięty. Ot tak taka budowa obudowy:P Zrobiłem tak samo i nie było problemu włożyć. Jeżeli tego nie zrobiłem "za chiny" nie chciał wejść do końca. Ale sprawdziłem czy dobrze leży. Nic (poza tym wklęśnięciem) złego się nie dzieje Dodam tylko, że mam behr (kwadratowy) nie wiem jak jest z delphi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31746-przegl%C4%85d-klimatyzacji-po-kolei/page/3/#findComment-60497 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Ja jak wyciągnąłem stary widziałem że na górnej jego krawędzi mw w środku jest wklęśnięty. Dokładnie o to chodzi że nigdy nie wejdzie prosto tylko zawsze łamie się górna krawędź   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31746-przegl%C4%85d-klimatyzacji-po-kolei/page/3/#findComment-60495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario84pl Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Górna krawędź się łamie bo tak jest zrobiona obudowa. Tzn nie sama obudowa, ale w jej środku na końcu u góry są przewody z klimatyzacji. Ich obecność powoduje skrócenie górnej krawędzi obudowy. Co za tym idzie filtr (górna krawędź) nie dochodzi do końca i żeby zamknąć obudowę filtr musi się "złamać" Przynajmniej ja tak to sobie tłumaczę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31746-przegl%C4%85d-klimatyzacji-po-kolei/page/3/#findComment-60491 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 wkladamy filtr nowy w ta szczeline, wsuwamy powoli po torszku, jak juz wyczujemy opor ze filtr na cos natrafil to sie wklada reke tak pomiedzy filtrem a obudowa( przed filtr a dolot gdzie leci powietrze) popychamy reka by filtr doszedl w stronepanelu( cigniemy do tyly auta) zalamanie sie prostuje i filtr nam juz lekko wchodzi dalej az do samego konca. Po tym sprawdzamy czy filtr sobue nam luzniutko siedzi w tej szczelinie a nie jest wcisniety hama jak to sie mowi. Tez wydawalo mi sie ze sie nie da ale jest to wykonalne. Powiadam wam ze wymienilemjuz tych filtrow kabinowych chyba z 80 szt a dopiero co pracuje kilka miechow. Czyli jak sie lekko zalamie to sie ni emartwimy tylko wsadzamy łapke za filtr i go prostujemy jednoczesniej druga reka wsuwajac dalej nasz filtr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/31746-przegl%C4%85d-klimatyzacji-po-kolei/page/3/#findComment-60371 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.