Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość thomas102

Witam , po wymianie uszczelki pod głowica zapala mi się kontrolka silnika - ta z piorunem -:help: w najmniej oczekiwanych sytuacjach , potem sama gaśnie . Jak się pali to silnik jest muł że hej .

A teraz pytanie sprawdzałem organoleptycznie przewody , elektrozawory itp . wszystko szczelne , jednak niepokój wzbudza fakt że każdy elektrozawór jak nie pracuje tzn . jak ecu nie podaje napięcia to robi brrrrrr i ucieka przez niego podciśnienie .

Po wymontowaniu zachowuje się tak : bez zasilania i zatykając wylot - można sobie ciągnąć powietrze do woli - prawie bez oporu po podłączeniu zasilania z zakniętym wylotem jest szczelny .

Więc się zastanawiam , jeśli np. ecu rozłączy zawór turbiny to automatycznie podciśnienie w całym układzie obniża się bo ucieka przez ów zawór i tak jest na każdym z trzech zaworów , i być może nie starcza podciśnienia do wysterowania np. zaworka zawirowań .

Jeśli się mylę proszę o poprawkę

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/31875-zaw%C3%B3r-elektrozaw%C3%B3r-podcisnieniowy-sterowania/
Udostępnij na innych stronach

zapala mi się kontrolka silnika

- ta z piorunem

Odczytaj błędy

Po wymontowaniu zachowuje się tak : bez zasilania i zatykając wylot - można sobie ciągnąć powietrze do woli - prawie bez oporu po podłączeniu zasilania z zakniętym wylotem jest szczelny .

Tak powinno być, nie napisałeś czy waku pompa ma dobre podciśnienie. Odnośnie układu podciśnieniowego (elektrozaworów) jest bardzo dużo tematów np. http://forum.opel24.com/problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel-vt8639.htm

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/31875-zaw%C3%B3r-elektrozaw%C3%B3r-podcisnieniowy-sterowania/#findComment-64686
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

A teraz uwaga :

Wymieniłem pompe vacum , eletrozaworki , przepływomierz , wyczyściłem kolektor dolotowy i sławne klapki , zbiornik paliwa , filtry - wszystkie , przewody nadmiarowe , i nawet nie pamiętam co jeszcze . Koszt ponad 2000 zł i dalej błędy na zmiane p0190 ip0400 .Jeszcze tydzień i podpalę to cholerstwo .

pomóżcie :piwo:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/31875-zaw%C3%B3r-elektrozaw%C3%B3r-podcisnieniowy-sterowania/#findComment-49857
Udostępnij na innych stronach

te silniki sa tak nieprzewidywalne ze nie da sie tego stwierdzic jednoznacznie w czym tkwi problem,moze cos z pompa wtryskowa jest nie tak

 

usunąłem zbędny cytat/daro

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/31875-zaw%C3%B3r-elektrozaw%C3%B3r-podcisnieniowy-sterowania/#findComment-49844
Udostępnij na innych stronach

thomas102, auto nie odpala to co ma do tego takie elementy jak przeplywomierz? Nawet bez niego podpietego powinno odpalic auto. Problem ewidentnie masz z ukladem zasilajacym w paliwo. Nawet sam blad p0190 na to wskazuje. Sprawdz ile paliwa idzie na przelewy A uszczelki pod wtryskami wymienione zostaly? Czy byly w ogóle wyciagane wtryski??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/31875-zaw%C3%B3r-elektrozaw%C3%B3r-podcisnieniowy-sterowania/#findComment-49823
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności