Skocz do zawartości

Opel Omega B 2.0 16V 98R - Błędy P0340,P0135,P0325


Gość M-LUKASZ1

Rekomendowane odpowiedzi

Gość M-LUKASZ1

Witam serdecznie otóż omega 2.0 16v po złożeniu i zamontowaniu głowicy silnik ładnie zapalił i pracował do momentu jak się nie zagrzał ,w tym tez momencie nie chciał już zapalić błędy z kompa P0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu ,0135 Uszkodzenie w obwodzie grzania sondy ? l,0325 Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 1 .

 

Zamontowałem nowy oryginalny Oplowski czujnik wałka rozrządu i autko odpaliło i dość ładnie pracowało na wolnych obrotach z tym tylko ze błędu nie można i tak wykasować na dodatek przy obrotach w granicach 4000 odcina , są momenty ze przy odpaleniu bez gazu samoczynnie wkręca się do 4000 obrotów po czym delikatne naciśniecie na pedał i obroty wracają do normy cały czas wybija te same błędy czyli 0340,0135 i 0325 z tym tylko ze nie ma problemów z odpaleniem a ciepłym silniku w przeciwieństwie do starego czujnika gdzie po nagrzaniu nie było szans na uruchomienie silnika. Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie porady i z góry dziękuje.

 

Poprawiłem "regulamin 3,1"/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dokładnie piny we wtyczkach, sondę możesz pomierzyć.

Odcinka przy około 4500 (dokładnie bodaj 4500 czy 4600 z groszami) może świadczyć o uszkodzonym czujniku - pomiar miernikiem może coś dodatkowo potwierdzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość M-LUKASZ1

Witam i dziekuje za podpowiedzi , co do odcinki to nastepuje przy obrotach 4000 z małym kawałkiem ok.4200, natomiast czujnik połozenia wałka rozrzadu jest zamontowany nowy oryginalny oplowski , na starym nie chciał wcale odpalac na ciepłym silniku,pomimo ze jest nowy czujnik to i tak bije 0340 ,własnie tez myslałem o sprawdzeniu pinów i przewodów,chociaż jak odłacze czujnik to wtedy mozna wykasowc ten bład po odłaczeniu aku na 15 minut przez pare minut pracy silnika nie bije tego błedu po czym znowu wyskakuje mysle ze jednak sprawdze ten nowy czujnik jezeli sie nie myle to pomiedzy 1i3 pinem ma byc ok.15ohm a pomiedzy 1i2 ok.12ohm jezeli sie myle to prosze o naprowadzenie na dobre tory,mam prośbe o podanie tez prawidłowych wartości przy sprawdzeniu sondy z góry dziekuje.

 

[ Dodano: Sob Lip 31, 2010 23:29 ]

jeszce jedno pytanko czy stukowy moze miec wpływ na takie zachowania sie silnika??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) czujnik wałków rozrządu

piny w czujniku 1/2 - 10-15omów

piny 2/3 - 0,6-1 omów

 

2) co do pomiarów sondy - znajdziesz obszerne tematy w dziale omega i bodaj calibra/benzyna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość M-LUKASZ1

ok czyli co do pinów i omów sie mysliłem dzieki za podpowiedz i pozdrawiam

 

[ Dodano: Pon Sie 02, 2010 22:27 ]

Temat zakonczony ,dziekuje za podpowiedzi uszkodzony był jeszcze czujnik połozenia wału,przeczyszczony silnik krokowy -zawieszał sie i ktos nie fortunnie zamienił kostki czujnika stukowego z czujnikiem wałka rozrzadu - opelek smiga jak nowy - dziekuje i pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności