Skocz do zawartości

Problem z rozruchem silnika VC CDTI 120KM


Gość ss

Rekomendowane odpowiedzi

Próbę przelewową robili . Niby było w miarę po równo . Jest pomysł żeby je wymontować i wysłać do jakiejś specjalistycznej firmy która ma specjalistyczny sprzęt do kompleksowego badania wtryskiwaczy systemów CR - ale to trwa . DPF nie mam . Acha i jeszcze jedno . Kiedyś , kiedy auto było jeszcze sprawne wynik: ilość zatankowanego paliwa / ilość setek przejechanych kilometrów był równy co do joty ze wskazaniami BC a teraz BC pokazuje jakieś 0,7l/100km mniej niż stan faktyczny.

PS

Jakby cudowna firma orzekła że to wtryskiwacze to co doradzasz regenerować czy używki czy nowe (te mogę mieć po 600pln/szt)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbys napisal skad jestes/uzupelnil profil to mozna by ci jakos doradzic...

ja z mondeo robilem wtryski w krakowie, koszt wtrysku 1000pln, koszt regeneracji 500, ale to bylo dawno temu...

nie wiem jak teraz jest na rynku...

wskazania komputera mozna skorygowac techem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja właśnie z Krakowa . Mówili mi jak się nazywa firma ale wyleciało mi z głowy . Sprawdzenie 50pln a regeneracja - jeszcze nie wiem . Podobno jest również tak że nie zawsze da się zregenerować a jeśli się da , to jaka jest trwałość takiego wtryskiwacza w porównaniu z nowym nikt nie wie. Czsu już nie mam , więc jadę na wczasy tym co jest . Jak coś się urodzi to napiszę .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja właśnie z Krakowa

No to do profilu poprosze :wink:

a mozna wiedziec ktore to ASO ma twoje auto na stanie?

ja robilem u Gladyska, fila Boscha w Krakowie na Bora Komorowskiego

zadzwon to sie dowiesz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam po długiej przerwie . Nie pisałem bo nic z samochodem nie robiłem . W końcu od tego kręcenia rozleciał się rozrusznik i chcąc nie chcąc musiałem oddać samochód do serwisu . Sprawdzono wtryskiwacze i okazały się sprawne . Przyczyną trudności w odpaleniu był czujnik ciśnienia w magistrali CR . Sterownik silnika dlatego nie zgłaszał usterki ponieważ sygnał wyjściowy czujnika był w zakresie dopuszczalnym tyle że nie odpowiadał rzeczywistej wartości ciśnienia . Teraz auto odpala i jeździ bez zarzutu . Dzięki za pomoc :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności