Skocz do zawartości

awaria pompy wtryskowej


Gość pabllo690

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!:beer: Bardzo proszę o pomoc!!!

Jestem posiadaczem Opla Astry z silnikiem 1,7 DTI isuzu. Pewnego dnia parkując pod domem samochód na ciepłym silniku zgasł mi i nie udało mi się go ponownie uruchomić. Rozrusznik kręcił ale nie odpalał. Po około 10 min zszedłem do pojazdu i samochód odpalił po czym gasł tak kilkakrotnie. Następnie udało mi się go uruchomić udałem się wiec do mechanika celem stwierdzenia usterki. Na jego kompie wykazało 2 błedy immobilizera i błąd pompy wtryskowej. Wykasował je i pojazd nadal jeździł. Po kilku dniach na rozgrzanym silniku ponownie mi zgasł udało mi się go odrazu uruchomić udałem się do mechanika podłączył pod komputer i nie wykazało żadnych błędów. Wróciłem do domu wyłączyłem silnik próbuje go uruchomić ponownie i auto już do dnia dzisiejszego nie odpaliło. Pojazd został sholowany ponownie podłączony pod komputer i zero błędów. Czytając forum stwierdziłem, iż może to być sterownik pompy wtryskowej oddałem do regeneracji. był przepalany tranzystor i zimne luty. Myślałem, iż po podłączeniu sterownika usterka zniknie niestety auto dalej nie odpala. Mam pytanie co może być przyczyną moich problemów. Czy to pompa wtryskowa czy może coś innego?

Nadmieniam, iż pojazd udało się uruchomić na plaka ale gdy go przestaje się używać zaraz gaśnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

u mnie odłączona rurę bodajze dolotową przy akumulatorze przy belce i tam właśnie psiknięto tym plakiem. mam troche ubogie słownictwo bo niestety nie znam sie na pojazdach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gadałem dzisiaj ponownie z gościem który regenerował mi sterownik pompy i mówił że pompa wtryskowa mechanicznie jest sprawna bo odpala ale dziwił się czemu gaśnie. w planach mam wziaść ten sterownik i podłaczyć do innego isuzu i się okaze

ponoc jak oddam auto do bosch servis to mnie z 5tys wyczesza

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik ze mnie żaden, ale jeśli był błąd immo, no to może coś z 'zaworem stopu' który odcina paliwo podczas gaszenia silnika. Albo kabel do niego jest niemrawy, a może coś z samym immo. Ja bym sprawdził jakie jest na nim napięcie kiedy silnik nie chce odpalić.

 

Pozdroo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się nad tymi specami zastanawiałem ale oddałem sterownik do rumii. Czekam teraz na info po mają go podpiąć pod inną astrę i moze się coś wyjaśni. Na pewno coś napisze. znalazłem dzisiaj na elektrodzie taki artykuł i być może moje problemy są przez immobilizer

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1719644.html#8302883 mam przy najmniej taka nadzieje. ponadto dzwoniłem dzisiaj do chwarzczyna Tuchołka i gość mi mówił, że nie spotkał się aby w tym aucie padła pompa to takie może pocieszenie.

 

[ Dodano: Pon Sie 16, 2010 23:43 ]

wydaje mi się, że zakup używanej pompy nic nie daje bo nie wiesz z jakiego wozu pochodzi i ile u Ciebie podziała lepiej chyba oddać do regeneracji przynajmniej jest rok gwarancji a na używane dają kilka dni rozruchowych

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności