Gość Anonymous Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 A jak myślicie czy zbyt mocne dokręcenie fitra paliwa może powodować zapowietrzanie go? Nie miałem klucza dynanometrycznego a tam pisało tylko 6 Nm. W sumie to letko dokręciłem, ale kto wie może to jest wrażliwe na takie rzeczy. Ja mam wrażenie że zostaje jakiś bąbel powietrza. Bo w pierwszym momencie pompa łapie a potem zaraz spadają obroty i po chwili łapie. a jak kilka razy włącze zapłon i wyłącze czyli właczam kilka razy pompe zasilającą w zbiorniku to jest idealnie albo zjawisko bardzo mało zauważalne. Co ciekawe jeszcze im cieplejszy silnik tym gorzej odpalić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3297-wymiana-filtra-paliwa-astra-ii-20-dti/page/4/#findComment-259738 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 A jak myślicie czy zbyt mocne dokręcenie fitra paliwa może powodować zapowietrzanie go? Nie miałem klucza dynanometrycznego a tam pisało tylko 6 Nm. W sumie to letko dokręciłem, ale kto wie może to jest wrażliwe na takie rzeczy. Ja mam wrażenie że zostaje jakiś bąbel powietrza. Bo w pierwszym momencie pompa łapie a potem zaraz spadają obroty i po chwili łapie. a jak kilka razy włącze zapłon i wyłącze czyli właczam kilka razy pompe zasilającą w zbiorniku to jest idealnie albo zjawisko bardzo mało zauważalne. Co ciekawe jeszcze im cieplejszy silnik tym gorzej odpalić. Jaki masz silnik??Diesla? czy bene??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3297-wymiana-filtra-paliwa-astra-ii-20-dti/page/4/#findComment-259696 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 kilka razy pompe zasilającą w zbiorniku to jest idealnie albo zjawisko bardzo mało zauważalne. Co ciekawe jeszcze im Jaki masz silnik??Diesla? czy bene?? No z tego wynika ze ma diesla !! tylko że pompa zasilania jest w pompie wtryskowej . !! No może po jakichś przeróbkach jest druga w zbiorniku!!. Jednak pomijając to czy masz dwie czy jedną to jeszcze raz sprawdz ten filtr bo widocznie masz podwiniętą uszczelkę i jezeli jest to silnik 2,0 to go odpowietrz !!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3297-wymiana-filtra-paliwa-astra-ii-20-dti/page/4/#findComment-259581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Dlatego wlasnie pytam bo Gdzie on tam znalazl pompe i jeszcze twierdzi ze ja tam zalacza przez przekrecaqnie stacyjki to musi ja chyba slyszec. Chyba ze to pompa w sasiednim aucie na parkingu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3297-wymiana-filtra-paliwa-astra-ii-20-dti/page/4/#findComment-259470 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Chyba ze to pompa w sasiednim aucie na parkingu wesol, rozbawiłeś mnie z tym przypuszczeniem. Ale fakt że właściciel ma bardzo dobry słuch słysząc u sąsiada w zbiorniku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3297-wymiana-filtra-paliwa-astra-ii-20-dti/page/4/#findComment-259342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 No bo jak czytam takie bzdury to mi sie nie che wierzyc ze ktos tak moze myslec i zakladam ze wdala sie pomykla z tym dieslem i chodzi o benzyniaka. Ja mam równiez problem z fitrem paliwa. Silnik 1.7 CDTI 80 KM. Po co robisz zamieszanie o benzynę,czy diesla jesli 3 posty przed tobą na 3 stronie kol.AnPrzemek napisał to co wyzej. Jeśli nie wie gdzie ma pompę,a ty wiesz to go uswiadom,a nie pisz tekstów o bzdurach. Nie dopatrzyłem sie również niczego o tym,że słyszy pompę,za to ty wyolbrzymiasz problem. Jesli twoje forumowanie ma tak wyglądać,to skonczy sie na ostrzezeniu/zibi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3297-wymiana-filtra-paliwa-astra-ii-20-dti/page/4/#findComment-259329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Ja mam równiez problem z fitrem paliwa. Silnik 1.7 CDTI 80 KM. No tośmy walnęli wielką gafę!! :scratch: Bo jak uważnie przeczytałem kol.AnPrzemek Ma system Comon raill. A w tym systemie są dwie pompy !! I jedna z nich w zbiorniku!! Więc chodzić może i ją słychać również będzie .Tylko moja teoria !! to bardzo łatwo sprawdzić czy podaje!! . Wystarczy odkręcić filtr podlożyć jakiś pojemnik i sprawdzić załączając kluczyk czy podaje!! Bo ten układ odpowietrza sie sam.Nie tak jak w VP-44 Jeszcze raz sorry!! Ale zamieszczajcie w profilu oznaczenia silnika bo z tego powodu dochodzi do pomyłek i złych interpretacji!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3297-wymiana-filtra-paliwa-astra-ii-20-dti/page/4/#findComment-259300 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Ja tak samo sie zmieszalem bo w tytule jest ze 2.0 DTI i tego sie trzymalem. Sorry za zamieszanie na commonrailu sie nie znam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3297-wymiana-filtra-paliwa-astra-ii-20-dti/page/4/#findComment-259294 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Ja dalej drąże temat z silnikiem 1.7 CDTI. Mam taklie pytanie odnośnie do filtra paliwa. Przypuszczam w każdym Dieslu Opla tak jest. Poco jest ta mała sprężynka w obudowie fitra paliwa (w środku od góry)? I jak ona powinna być ustawiona? Pionowo? Czy nie ma to znaczenia? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3297-wymiana-filtra-paliwa-astra-ii-20-dti/page/4/#findComment-258929 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Sprężyna dociska wkład filtra do obudowy powodując przepływ paliwa tylko w jednym kierunku przez filtr. http://rb-kwin.bosch.com/pl-PL/start/product_e_ds_32_comrail_allg.html Przeglądając te informacje nasuwa mi sie pytanie - jak odpowietrza sie ten akumulator hydrauliczny (tzw. szyna) - być może w tym jest problem. Na rysunku widać jakiś korek zamykający od góry "wspólną szynę" - może to na nim trzeba odpowietrzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3297-wymiana-filtra-paliwa-astra-ii-20-dti/page/4/#findComment-258926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.