Skocz do zawartości

Wymiana filtra paliwa ... ASTRA II 2.0 DTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

A jak myślicie czy zbyt mocne dokręcenie fitra paliwa może powodować zapowietrzanie go?

Nie miałem klucza dynanometrycznego a tam pisało tylko 6 Nm. W sumie to letko dokręciłem, ale kto wie może to jest wrażliwe na takie rzeczy.

Ja mam wrażenie że zostaje jakiś bąbel powietrza. Bo w pierwszym momencie pompa łapie a potem zaraz spadają obroty i po chwili łapie. a jak kilka razy włącze zapłon i wyłącze czyli właczam kilka razy pompe zasilającą w zbiorniku to jest idealnie albo zjawisko bardzo mało zauważalne. Co ciekawe jeszcze im cieplejszy silnik tym gorzej odpalić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 37
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

A jak myślicie czy zbyt mocne dokręcenie fitra paliwa może powodować zapowietrzanie go?

Nie miałem klucza dynanometrycznego a tam pisało tylko 6 Nm. W sumie to letko dokręciłem, ale kto wie może to jest wrażliwe na takie rzeczy.

Ja mam wrażenie że zostaje jakiś bąbel powietrza. Bo w pierwszym momencie pompa łapie a potem zaraz spadają obroty i po chwili łapie. a jak kilka razy włącze zapłon i wyłącze czyli właczam kilka razy pompe zasilającą w zbiorniku to jest idealnie albo zjawisko bardzo mało zauważalne. Co ciekawe jeszcze im cieplejszy silnik tym gorzej odpalić.

Jaki masz silnik??Diesla? czy bene??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka razy pompe zasilającą w zbiorniku to jest idealnie albo zjawisko bardzo mało zauważalne. Co ciekawe jeszcze im

Jaki masz silnik??Diesla? czy bene??

 

No z tego wynika ze ma diesla !! tylko że pompa zasilania jest w pompie wtryskowej . !! No może po jakichś przeróbkach jest druga w zbiorniku!!. Jednak pomijając to czy masz dwie czy jedną to jeszcze raz sprawdz ten filtr bo widocznie masz podwiniętą uszczelkę i jezeli jest to silnik 2,0 to go odpowietrz !! :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wlasnie pytam bo Gdzie on tam znalazl pompe i jeszcze twierdzi ze ja tam zalacza przez przekrecaqnie stacyjki to musi ja chyba slyszec. Chyba ze to pompa w sasiednim aucie na parkingu :roll::)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ze to pompa w sasiednim aucie na parkingu

 

wesol, rozbawiłeś mnie z tym przypuszczeniem. Ale fakt że właściciel ma bardzo dobry słuch :roll::) słysząc u sąsiada w zbiorniku :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo jak czytam takie bzdury to mi sie nie che wierzyc ze ktos tak moze myslec i zakladam ze wdala sie pomykla z tym dieslem i chodzi o benzyniaka.

 

Ja mam równiez problem z fitrem paliwa. Silnik 1.7 CDTI 80 KM.

Po co robisz zamieszanie o benzynę,czy diesla jesli 3 posty przed tobą na 3 stronie kol.AnPrzemek napisał to co wyzej.

Jeśli nie wie gdzie ma pompę,a ty wiesz to go uswiadom,a nie pisz tekstów o bzdurach.

Nie dopatrzyłem sie również niczego o tym,że słyszy pompę,za to ty wyolbrzymiasz problem.

Jesli twoje forumowanie ma tak wyglądać,to skonczy sie na ostrzezeniu/zibi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam równiez problem z fitrem paliwa. Silnik 1.7 CDTI 80 KM.

No tośmy walnęli wielką gafę!! :roll: :scratch: Bo jak uważnie przeczytałem kol.AnPrzemek Ma system Comon raill. A w tym systemie są dwie pompy !! I jedna z nich w zbiorniku!! Więc chodzić może i ją słychać również będzie .Tylko moja teoria !! to bardzo łatwo sprawdzić czy podaje!! . Wystarczy odkręcić filtr podlożyć jakiś pojemnik i sprawdzić załączając kluczyk czy podaje!! Bo ten układ odpowietrza sie sam.Nie tak jak w VP-44 Jeszcze raz sorry!! Ale zamieszczajcie w profilu oznaczenia silnika :) bo z tego powodu dochodzi do pomyłek i złych interpretacji!! :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja dalej drąże temat z silnikiem 1.7 CDTI. Mam taklie pytanie odnośnie do filtra paliwa. Przypuszczam w każdym Dieslu Opla tak jest. Poco jest ta mała sprężynka w obudowie fitra paliwa (w środku od góry)? I jak ona powinna być ustawiona? Pionowo? Czy nie ma to znaczenia?

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Sprężyna dociska wkład filtra do obudowy powodując przepływ paliwa tylko w jednym kierunku przez filtr.

 

http://rb-kwin.bosch.com/pl-PL/start/product_e_ds_32_comrail_allg.html

 

Przeglądając te informacje nasuwa mi sie pytanie - jak odpowietrza sie ten akumulator hydrauliczny (tzw. szyna) - być może w tym jest problem. :(

Na rysunku widać jakiś korek zamykający od góry "wspólną szynę" - może to na nim trzeba odpowietrzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności