Gość marekw Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Przepływomierz wymieniony, jeśli chodzi o odplanie nie daje to nic. Jak patrzę na tą część kawalek plastiku i kilka styków skoro nie ma to wpływu za bardzo na pracę silnika to nie rozumiem ceny (koło 500zł). Trochę silnik mniej metalicznie pracuje po prostu mieszanka jest poprawniej dobrana. Przy okazji jak często dolewacie płynu do chłodnicy?? U mnie ponad rok i już był poziom bardzo niski, na szczęście chłodno jest więc silnik cały czas koło 90st spokojnie pracuje. Czas umówić się do kolejnego serwisu...żeby to odpalanie po odstaniu w końcu wyczaić. Mam pecha, przy zmianie opon okazało się że brak jednego pierścienia centrującego felgę (tak coś czułem po otatniej rozerwanej oponie na PL drogach, w warsztacie była przekładka).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/8/#findComment-29292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawon Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 co do dolewania to dwa lata temu dokładnie na zimę wymieniłem całe "coś" co było w układzie chłodzenia na DYNAGEL 2000 i nigdy nic nie dolałem od tamtej pory(mam tyle ile powinno być)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/8/#findComment-29180 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laswoj Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Po około dwóch latach od wymiany płynu, dolałem około trzech setek, to chyba normalne. Po testach (zimny, ciepły silnik), na kompie nic nie wykazało. Już się przyzwyczaiłem, po odpaleniu lekko naciskam pedał gazu, silnik troszkę popracuje na wyższych obrotach (około 1500) i jest spoko. Jak kiedyś dojdę do przyczyny to podzielę się odkryciem. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/8/#findComment-22703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wicio Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Witam, nie wiem czy nie za późno do was pisze.... mialem podobne objawy jak laswoj... w moim przypadku pomogla wymiana czujnika temp wody oraz ( nie wiem czy to ma powiazanie ) wymiana zebatki odpowiedzialnej za polozenie pompy wstryskiwaczy. nie wiem dokladnie jakie zadania ma ta zebatka w kazdym badz radzie z 5 zabkow mialem 4, jest cienka blaszka i kosztuje w OPLU 192 zl a czujnik z 50 zl:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/8/#findComment-3179 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekw Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 No i paliwo już nie zimowe, temperatura na dworze wyższa, więc znów przy odpalaniu za pierwszym razem po odstaniu jakby nie miał siły wystartować, gaśnie, gazowanie na postoju też nie daje nic bo obroty falują i człowiek nie zdąży zareagować. Po drugim starcie już normalniej. Już zaczęliśmy się przyzwyczajać że tak jest i już. Tym razem do paliwa dolałem cos do czyszczenia wtrysków ale czy coś pomoże trudno powiedzieć. Dodatkowo zauważyłem że tylny lewy głośnik nie gra i z tyłu światełko kabiny z tej strony też coś ledwo, pewnie po zimie i w przegubie drzwi się ułamały przewody. CO to za auta, sezonowe?!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/8/#findComment-383765 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Don Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 To możę to jest ten słynny zawór SCV czy SVC Denso, który w Merivach jest felerny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/8/#findComment-383989 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekw Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Nie wiem czemu mechanik sie wdryga przed proba wymiany, pewnie nie ma na podmianke na polce a koszty sa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/8/#findComment-384165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekw Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Witam ponownie, temat rzeka odkurzony. Do objawów odpalania już się zdążyliśmy przyzwyczaić. Sam naprawiłem przewody też w kilku miejscach, bo okqazały się kruche. Wczoraj jednak po przejechaniu 250 km, silnik cieplutki, zrobiliśmy małą przerwę. Nie chciał odpalić ponownie jak na zimnym (w lato bo w zimę ok), a po uruchomieniu okazało się że wskaźniki prędkości i obrotów milczą. Wydaje się też że nie pokazywało temperatury silnika bo przez 5 minut nie zdołał ostygnąć przecież. Można było dojechać do domu bez problemu tylko bez zegarów. Rano odpalanie jak zawsze i zegary są! Nie świeci żadna kontrolna np ładowania (sugerowane uszkodzenia alternatora), wszystko po staremu. Umawiam się już na komputer czy został ślad, ale znów wątpię. Zaczynam myśleć o tym czy nieprawidłowo pokazywany odczyt obrotów np z czujnika nie ma wpływu też na to odpalanie. No więc diagnostyka się nie udała, błąd komunikacji CAN z zespołem wskaźników, w środę wymiana wiązek bo już łatanie chyba nie ma sensu - a auto chodzi jak chodziło...... Po przywróceniu komunikacji (bez wymiany wiązek) na testach i jeździe z podpiętym techem, auto jak łza, tylko dlaczego czasem ma kiksy..... juz nie wiem i chyba nikt nie wie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/8/#findComment-393595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekw Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Minął ponad rok, różne rzeczy powymieniane, ale żaden mechanik nie zabrał się za moje Denso, ciągle twierdzą że niemożliwe. Nie wiem czy w okolicach Gliwic nikt nie ma doświadczenia czy jak... Odsyłają do gościa z okolic Kobioru, ale ma niepochlebne opinie po regeneracjach wtrysków w różnych autach - nawet nie zaryzykuję. Dziś przy 8 st C, trzeba było zakręcić 3 razy rozrusznikiem żeby w ogóle odpalił. Zaczyna być o tyle niebezpiecznie że da się odjechać i np na pierwszym skrzyżowaniu zaraz zgaśnie. W trakcie kręcenia rozrusznikiem miałem podpięty multimetr. Stan spoczynku na akumulatorze 12,4V, kręcenie spada do granic 9,73 - aż do 9,52, gdy odpali ładowanie 14,2 i po ustabilizowaniu obrotów już jedzie. Akumulator od 2004 roku, nie wiem - zmieniać?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/8/#findComment-407729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekw Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Słuchajcie uparłem się ryzykując cenę zaworu - opłaciło się. Wyjęty SCV Denso ma numer nieszczęśliwy 006 06F-06480. Dziękuję firmie Car Tech Serwis z Chorzowa która podjęła się tematu gdy kilka serwisów w Gliwicach spasowało. Dziękuję Wam za podpowiedzi i słuszne sugestie. Temat można podkreślić grubą krechą. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33553-meriva-cdti-17-zapala-za-dok%C5%82adnie-drugim-strza%C5%82em/page/8/#findComment-412902 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.