Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Jakie macie doświadczenia z zaślepianiem EGR'a?? sam przymierzam się do tego i jestem ciekawy jak wam to wychodziło, jakie były rezultaty??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Zadnych rewelacji sie nie spodziewaj. Zaslepilem ten wynalazek w moim poprzednim kadziu (c16nz) przy okazji remontu i praktycznie nic sie nie zmienilo. Moze troszke przestalo szarpac jak sie jechalo na granicy redukcji biegu. Jezeli EGR jest sprawny to zostaw i nie kombinuj.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/#findComment-364515 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 ale po czym poznać że jest sprawny?? autko troszke się zamula ostatnio, czasem szarpie. Przyczyn może być sporo, a często piszą na forach, że to egr, inni piszą, że auto odrzyło po zaślepieniu. rox, Ty chyba zaślepiałeś u siebie??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/#findComment-364503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 zrobilem test i zaslepilem na troche. teraz jezdze z niezaslepionym. roznica byla taka ze na 2 biegu po puszczeniu gazu auto nie szarpalo tak bardzo ale bylo to tak dla mnie nieistotne ze zdjalem zaslepke. egr jest przydatny i to bardzo, zeby sie nie rozpisywac pozwole sibie zacytowac kolege Zynia i tu wasnie sie mylisz EGR to dziadoskie urzadenie przy tuningu bardzo pomaga bo pomaga spalic tlenki azotu a co zatym idzie zmiejsza temperature spaln wiecej chyba pisac nie musze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/#findComment-364501 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 No to wam powiem, że całkiem wywaliłem egr'a i różnica jest zauważalna, silnik lepiej się wkręca w obroty i ogólnie jest lepiej. Nie robi setki w 5s ale jestna poprawiłe się   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/#findComment-364466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 No to wam powiem, że całkiem wywaliłem egr'a i różnica jest zauważalna A to ciekawostka, bo widzę szoszon1983 że masz autko z silnikiem C18NZ, przez 12 lat jeździłem kadettem z tym silnikiem i nie słyszałem, żeby był tam zawór EGR, więc może mnie oświecisz gdzie on jest i co wywaliłeś ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/#findComment-364460 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 znajduje się on między głowicą, a przepustnicą (taki grzybek metalowy o średnicy ok 12cm), wykręciłem go (potrzebny płaski klucz 13) i w jego miejsce wstawiłem dorobiona przez siebie zaślepkę i usczelniłem to silikonem wysokotemperaturowym. Oczywiście zaślepiłem przewód podciśnienia> Silkik odpalił normalnie, a pierwsza jazda wczoraj wieczorem dała zadowalające rezultaty. Może w starszych egzemplażach nie było, bo np. w c14nz nie było nigdy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/#findComment-364457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Nie będę się spierał, bo nie jestem mechanikiem, ale przeszukałem całe EPC do opla przy żadnym z silników C18NZ czy to z kadetta czy z astry nie znalazłem zaworu recyrkulacji spalin /EGR/ Zresztą jak wiemy EGR został wymyslony i zastosowany tylko po to aby silniki spełniały coraz ostrzejsze normy emisji spalin. Skoro silnik C18NZ nie spełniał nawet normy Euro 2 to kto i po co wkładał by tam EGR. Sorry szoszon, ze tak się przyczepiłem tego EGR'a w C18NZ ale nie daje mi to spokoju, wiec gdybyś mógł zrobić fotkę tego co wykręciłeś i ją tu zamieścić to mieli byśmy jasność co wykręciłeś i czy to napewno jest EGR   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/#findComment-364438 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Tez zaslepilem EGR i roznica jest na plus oczywiscie, moze troche glosniej pracuje. A co do silnika C18NZ EGR w tym samym miejscu co w 16NZ   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/#findComment-364418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Metju, jutro postaram się zrobić fotki i zaspokoić twoją ciekawość [ Dodano: Czw Kwi 06, 2006 13:59 ] a to silnik Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/#findComment-364417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.