Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 pierwszy raz się spotkałem żeby w silniku który spełnia normy czystości spalin C były egry wydawało mi się że stosowano je doiero przy normach X, no ale cóż, uczy się człowiek całe życie widać sam mam C i nie spotkałem egra w nim   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 pierwszy raz się spotkałem żeby w silniku który spełnia normy czystości spalin C były egry wydawało mi się że stosowano je doiero przy normach X, no ale cóż, uczy się człowiek całe życie widać sam mam C i nie spotkałem egra w nim w silnikach o oznaczeniu X byly EGR-y sterowane elektrycznie a w C sa podcisnieniowo ale sa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 psiaCrew, może masz c14nz a tam nie było   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 psiaCrew, może masz c14nz a tam nie było może bo coś ostatnio nie jeździ Motor23, rozwiał wątpliwości muszę poszukać egra   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 szoszon - fakt u mnie w kadecie w C18NZ też był ten "grzybek", ale nie wiedziałem, że to jest EGR. Jeśli możesz odczytać z tego "grzybka" numer fabryczny częsci to podaj go na forum. Chętnie sprawdzę w EPC jak nazywa się ta część wg opla, bo w EPC napewno nie jest to zawór recyrkulacji spalin - być może przeznaczenie jest takie samo ale nazwa inna i stąd rozbieżności jeśli chodzi istnienie EGR'a w silniku C18NZ.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Metju, to jest to co jest napisane na tym grzubku: DDL 17087249 08421P   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 U mnie EGR się "wieszał, szarpało,palił się CHECK ENGINE , zaślepiłem, i jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 ..weżcie mi nie mówcie ja wczoraj taka akcje robiłem w x14ze w tigrze niech tego co to wymysluł kopnie dostep jest wprost rewelacyjny...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 w X14SZ jest na samym wierzchu. hehe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 świetnie nadają się do tego klucze płaskie z grzechotką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.