Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 zawór EGR to taakie dziwne urządzenie które dużo kosztuje a malo z niego pozytku zamocowany na kolektorze ssącym ma na celu zmniejszenie emisji spalin panowie i panie jakie zmniejszenie emisji,poprzez kolektor ssący. nie pamiętam na którym cylindrze jest przelot od kolektora wydechowego do zaworu EGR chodzi o to aby podgrzaćpowietrze dolatujace do gaznika i wten sposób zwiękrzyć jego powiedzmy mobilność jag go sprawdzić? trzeba uruchomić silnik,poczym objać kopułę EGR-a obiema dłońmi a palcami pod grzybkiem podciągnać mębranę jeśli silnik straci obroty to OK. drugi sposób to z gaznika zdjąć przewód gumowy łączący go z EGR-em i przy wyłączonym silniku poprzez ten przewód zassać powietrze jeżeli idzie bez oporu zawór jest do d..... spokojnie ja zaślepiłem miejsce po EGR w vectra 1995 i jezdziłem 7 lat bez skutków ubucznych pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/page/3/#findComment-209991 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Ok panowie alej ak mierze opor na zlaczach egr to nie ma nic tak jakby byla przerwa mam egr elektryzny jak jego sprawdzic czy jest ok???dlaczego niekiedy po odpaleniu silnika zimnego czasem sie tlukl ten zawor(wyrazny stuk metaliczny) czy jest mozliwe ze ten grzybek obija sie o cos??? i co najciekawsze gdy tak klekocze i go odlazce mu wtyczke dalej tak robi czy jest mozliwe ze sie namagnesowuje i sam przez jakis zcas sie tlucze???jak sparwdzic taki egr czy jest ok? [ Dodano: Czw Lut 05, 2009 23:46 ] I panowie co powoduje odpiecei wtyczki od EGR ???oprocz swiecenia sie kontrolki???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/page/3/#findComment-197309 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 a czy zaślepiał ktos w x16xel? bedzie sie swiecil check jak zaslepie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/page/3/#findComment-197115 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 nie wiem, czy check będzie wyskakiwał, ale tutaj jest opisane, jak zaślepić i jeszcze kilka innych rzeczy... http://astra.autokacik.pl/technika/napraw/krokowiec/krokowiec.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/page/3/#findComment-197090 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 OK ale jak sprawdzic EGR jak jest elektryczny??w X16SZ??bo jak sprawdzalem zgodnie z ksiazka miedzy jednymi pinami na EGR-erze jest chyba przrwa bo nie ma zadnych oporow wartosci (om) [ Dodano: Czw Lut 12, 2009 01:20 ] Czy EGR moze wydawac metaliczny stukot czy kest to konsrukcyjnie mozliwe?http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif?prosze to bardzo wazne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/page/3/#findComment-195567 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 najprościej to chyba zaślepić i zobaczyć, czy jest poprawa - wtedy po prostu zobaczysz, czy zaślepienie daje jakieś efekty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/page/3/#findComment-195535 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 OK tylko panowie co sie dzieje wchwili gdy odlacze wtyczke od EGR??jakie sa nastepstwa dla silnika?? [ Dodano: Pią Lut 13, 2009 00:48 ] Oczywiscie oprocz swiecacego sie checka to juz wiem ale mozna zawsze wyjac zarowke prawda?? [ Dodano: Pią Lut 13, 2009 19:31 ] panowie_ponawiam_moje_pytanie_prosze_powiedzcei_jakie_sa_konsekwencje_w_cwili_odlaczenia_ egr-a_???tzn_wtyczki_od_niego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/page/3/#findComment-195351 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam mam nastepujace pytanie ostatnio zauwazylem ze moja astra traci troche na mocy czasami jest ok ale nieraz jest bardzo mulowaty i zastanawiam sie czy to nie wina EGR czy wystarczy go wyczyscic czy moze zaslepic. Dziekuje za odpowiedzi....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/page/3/#findComment-190715 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 uzupełnij profil o ty silnika. Co do mułowatości silnika to są rożne przyczyny: - EGR - pompa paliwa nie wydala - filtr paliwa zapchany - zatkany katalizator A podczas jazdy nie zapala się żółta kontrolka ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/page/3/#findComment-190620 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 praktycznie zaślepić i wyprogramować można tylko egr od silnika z 16se Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/340-egr/page/3/#findComment-186305 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.