Gość Anonymous Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 brzoza, No i widział... jeszcze troszeczkę mnie podszkolisz, i będę mógł przyjechać naprawiać Ci autko Serdeczne dzięki No to co chcesz wiedzieć o tych spławikach, zanetach i rybach... wla śmailo, tylko przenieśmy się na śmietnik z tego działu...no wiesz do myjki karzszera... Pozdro Brzoza   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3525-od-ilu-obrotow-wlacza-sie-turbina-w-astrze-ii-20-16v-di/page/4/#findComment-318766 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 No wlasnie wlasnie bardzo rzeczowy teamt , na kompie wyskoczyly mi 2 bledy 400 - recyrkulacja spalin i chyba 1052 - cos o czujniku doladowania. Czyscilem juz egr i nic po przegladnieciu ukladu cisnieniowego sterowanego owymi elektrozaworami zaczynam weszyc kolo tego, nasuwa sie jeszcze jedno pytanie - owe elektrozawory napewno wlanczane i wylanczane sa poprez przekazniki - wie ktos gdzie one sa bo to tez warto sprawdzic. No i jak zdjagnozowac uszkodzoy elektrozawor chyba tylko przez podanie napiecia i nasluchiwanie cewki...?? Co Wy na to ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3525-od-ilu-obrotow-wlacza-sie-turbina-w-astrze-ii-20-16v-di/page/4/#findComment-318702 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 No wlasnie wlasnie bardzo rzeczowy teamt , na kompie wyskoczyly mi 2 bledy 400 Kol.Mar, gdzieś w którymś temacie jeden z kol. rozbierał górńa część tego elektrozaworu i podawał napięcie na rdzeń . czy cos takiego ale nie mogę tego znaleźć jeżeli chodzi o ten 400 to jest zawór EGR jak również drugi kod związek ma również z tymi elektro zaworami .Przy tych błędach należy bacznie przyjrzeć się wszystkim przewodom jak również pompie vaku która to daje podciśnienie do tego zaworu i elektrozaworów. A w różnych tematach zawsze można coś znaleźć co nam pomorze w dalszej eksploatacji sam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3525-od-ilu-obrotow-wlacza-sie-turbina-w-astrze-ii-20-16v-di/page/4/#findComment-318615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 No wlasnie samo Egr wykluczam bo go czyscilem i trzyma cisnienie tak samo kolejny zaworek ktory jest przy turbince steruje czyms w stylu erg tylko z cieglem do turbinki , dzis pomierzylem cewki na elektro i jest kolo 7 ohm kazda wiec ok przewody tez poprzgladalem , mozliwe ze pompka vacu daje za male podcisnienie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3525-od-ilu-obrotow-wlacza-sie-turbina-w-astrze-ii-20-16v-di/page/4/#findComment-318604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 mozliwe ze pompka vacu daje Ale jeszcze kol. masz 3 sztuki dwa kolo akumulatora i jeden nad alternatorem na nadkolu przykręcony a co do czyszczenia to musiałbyś zerknąć jak wyciągałeś EGR czy czasami kolektora dolotowego nie należy przeczyścić , aczkolwiek do tego potrzebne są dwie uszczelki silikon i na koniec odpowietrzenie bo nie zdejmiesz kolektora gdy nie odkręcisz przewodów wysokiego ciśnienia. Pompka vaku to by były ewidentnie klopoty z wspomaganiem hamulców bo to ona daje podcisnienie do serwo mechanizmu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3525-od-ilu-obrotow-wlacza-sie-turbina-w-astrze-ii-20-16v-di/page/4/#findComment-318601 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Kurna... książkę servisową moglibyście napisać... Ze dwa słowa z tego zrozumiałem...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3525-od-ilu-obrotow-wlacza-sie-turbina-w-astrze-ii-20-16v-di/page/4/#findComment-318589 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Troche z tematu o załaczaniu się turbo powstała dyskusja o zaworach podciśnienia, w takim razie dorzuce swoje 3 grosze http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif Kolego Mar, mam taki sam problem jak Ty, te same błedy i nie mogę dojść o co chodzi. Egr sprawdzony, zawory podcisnienia i przewody tez trzymaja.. Pozostaje tylko pompa? Dodam, że z tą kontrolką jest tak,że zapala się czasem, zawsze na rozgrzanym silniku i zazwyczaj po hamowaniu, a gaśnie przy 2gim/3cim biegu przy osiagnieciu 3000 obrotow.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3525-od-ilu-obrotow-wlacza-sie-turbina-w-astrze-ii-20-16v-di/page/4/#findComment-317151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomas_LBN Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 No i powoli pojawia się problem i u mnie taki sam - dokładnie jak u kolegi maslakp Jedynie co zaobserwowałem, że jeżeli nie przekroczę 2500obr/min to kontrolka świeci się długo. Jazda dynamiczna wygasza kontrolkę prawie natychmiast. Nie udało mi się niestety jeszcze w chwili pojawienia kontrolki odczytać kodów błędów. Tomek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3525-od-ilu-obrotow-wlacza-sie-turbina-w-astrze-ii-20-16v-di/page/4/#findComment-316595 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Panowie odsylam do tematu http://forum.opel24.com/problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel-vt8639.htm , prosze zwrocic szczególną uwagę na dolna czesc zaworu (zalozone gumowe cos na wylocik) ma za zadanie (gdy zawor jest odciety) ssac powietrze po to aby na innych zaw nie pojawialo sie wieksze cisninie ... szaleje kazdy wtedy i to musi byc DROZNE - da sie zdjac gumke przedmuchac ja i pozniej dolna czesc rozebrac i również wyczyscic .... Syf bierze sie z drogi od spodu auta... Ps skro moment obrotowy to 185 Nm przy 1800 obr to czemu najwiekszego kopa mam przy 2300 - 2500 O_o? nie tam lezy moment?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3525-od-ilu-obrotow-wlacza-sie-turbina-w-astrze-ii-20-16v-di/page/4/#findComment-316584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Panowie odsylam do tematu http://forum.opel24.com/problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel-vt8639.htm , prosze zwrocic szczególną uwagę na dolna czesc zaworu (zalozone gumowe cos Bardzo cenne spostrzeżenia, jutro jeszcze raz przejżę te zawory, thx! Ps skro moment obrotowy to 185 Nm przy 1800 obr to czemu najwiekszego kopa mam przy 2300 - 2500 O_o? nie tam lezy moment? Właśnie też o tym myślałem. Bo około 2400-2500 to ani maksymalny moment ani maksymalna moc, a "kop" jest wyraaaaźnie odczuwalny. Największe wrażenie jest na zimnym silniku, jak się raz człowiek zapomni i doda dużo gazu np. na drugim biegu na jeszcze nie do końca rozgrzanym silniku to właśnie przy około 2400 słychać nagły świst turbiny i samochód rusza z kopyta. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3525-od-ilu-obrotow-wlacza-sie-turbina-w-astrze-ii-20-16v-di/page/4/#findComment-316101 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.