Skocz do zawartości

Gość kalin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam problem z samochodem, mianowicie gdy jest zimno nie chce zapalic- w dodatnich temperaturach chodzi bez problemu, nie są to świece akumulator ani wtryski, w bosch autoserwis zdiagnozowano że problemem jest za mała kompresja w silniku jednak nie zajmują się naprawą takich usterek. Dodam, że kiedy auto się zagrzeje (np dziś odpalili go na prostowniku (nie wiem jak) i jak już się zagrzeje to odpala na dotyk nawet w minus 15stopni jeździ również dobrze i ma moc. Kiedy go próbuję odpalić gdy jest zimny próbuje jakby zapalić i chodzi bardzo nierówno a po puszczeniu rozruchu gaśnie i tak aż do rozładowania akumulatora

 

proszę zatem o informację, powodem nieodpalania auta może być jakaś inna tańsza awaria a jeśl to kompresja to co dokładnie może być tego powodem- gdzie to naprawić i ile może kosztować

 

Opel Astra GTC 1.3 cdti 90km rok 2006 100tys przebiegu

 

jeśli czegoś nie napisalem proszę pytać

 

uprzejmie proszę o profesjonalną odpowiedź

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim przebiegu raczej nie powinno być problemów z kompresją

Zależna jest choćby od stanu pierścieni, zaworów, ich gniazd - koszt naprawy - może wyjść spory.

 

1. Jaka była wartość tej kompresji na cylindrach?

2. Diagnoza była wystawiona "na pałę", czy może sprawdził ktoś dokładnie parametry poszczególnych podzespołów?

3. Pewnie, że może być tańsze rozwiązanie problemu,

ale należałoby obadać dane z pkt.2, choćby taki czujnik temp. na początek

 

 

p.s. uzupełnij swój profil

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem w warsztacie i zgubili kartkę z moimi wynikami... 400zł na daremno? Inny warsztat chce wykonywac pomiary od nowa

 

kierownik warsztatu powiedział, że wartość kompresji jest prawidłowa 28 atmosfer jednak zbyt wolno wzrasta dlatego konieczne jest tak długie krecenie

 

byłem też w innym warsztacie i powtórzyłem to samo co z kolei zdziwilo faceta i powiedział że jakoś mu sie nie chce wierzyć... raczej kierował się ku wtryskom (jutro zadzwoni do tamtego warsztatu i wypyta)

 

dała coś ta informacja?

 

dowiedziałem się też że można wykonać próbę olejową i sprecyzować uszkodzenie - głowica czy pierścienie itd ale to kolejne 200zl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

28 atmosfer jednak zbyt wolno wzrasta dlatego konieczne jest tak długie krecenie

- ciekawa profesjonalna diagnoza :(

dowiedziałem się też że można wykonać próbę olejową i sprecyzować uszkodzenie - głowica czy pierścienie itd ale to kolejne 200zl

- za co ;] za olej ;]http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif :drunk:

 

Dobra rada - te warsztaty chcą cię oskubać. Uzupełnij profil i poszukaj polecanych warsztatów w Twojej okolicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności