Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

jeśli wyjmowałeś schowek przy ymianie filtra to ważne jest aby zamontowaćgo w ten sposób aby dobrze spasować kanał wentylacyjy który przebiega za schowkiem jerzeli zostanie złe dopasowany parują szyby.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/2/#findComment-324990
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Szyby paruję ponieważ czasami pada silnik od zmiany recylkulacji powietrza. Mimo że jest nastawione na obieg z dopływem zewnętrznego powietrza to klapa jest otwarta i świerze powietrze z zewnątrz nie dochodzi i szyby parują. Proponuje sprawdzić silnik nastawczy klapy nad dmuchawą. Przerabiałem to i jak ręką odjął. Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/2/#findComment-324718
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Znam juz odpowiedz na swoj problem z parowaniem szyb. W moim przypadku to jest zacinanie sie klapy od obiegu wewnetrznego tzn raz zaskakuje a raz wogole nie działa i okazalo się ze caly czas jezdzilem na obiegu wewnetrznym a wtedy paruje sie jak cholera najpierw tylnie szyby a potem siada na przednie. Filtr mozna wtedy wymieniac do bolu i nic to nie daje.A gosc z warsztatu naciągnal mnie na wymiane nagrzewnicy 600 Pl jak sie okazuje to nie mial zielonego pojecia o co chodzi.

Obecnie zeby sie nie pakowac w kolejne koszta to wyciagnalem wtyczke od silniczka zostawilem na obiegu zewnetrznym i the end parowanie zniknelo:)

U mnie jest ten sam problem z tym, że najprawdopodobniej silniczek ten wcale nie działa.

Szukałem już w wielu miejscach na forum ale nie dostałem odpowiedzi- jak spowodować aby obieg był cały czas zewnetrzny. (w chwili obecnej najprawdopodobniej powietrze pobierane jest ze środka)

Z tego co wyczytałem w astrach II montowane były 2 rodzaje nagrzewnicy:

klapa od filtra mocowana jest na zatrzaski - Behr

klapa od filtra mocowana jest na śrubę - Delphi

Znalazłem informację jak zrobić to w przypadku nagrzewnicy Behr- wystarczy wtedy opuścić ręcznie kopułę.

Może ktoś wie jak zrobić to w przypadku nagrzewnicy Delphi?

Wykręciłem schowek i niewidzę żadnej kopuły którą możnaby opuścić.

Wygląda to tak jak na 2 zdjęciu (po prawej stronie) w aukcji:

http://allegro.pl/item210005066_opel_astra_ii_nagrzewnica_z_klimatyzacja.html

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/2/#findComment-324243
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wiele razy czytałem tematy z parującymi szybami ale dopiero wczoraj i dziś gdy za oknem zgnilizna i cały czas pada deszcz mam okazje się o tym przekonać...Kurcze porażka totalna - szyby non stop parują. U mnie regulacja obiegu zewnetrznego działa na bank, filtr był wymieniany i dopiero teraz widzę co oznaczają słowa wielu czyli "ten typ tak ma". Z przedniej szyby znika para dopiero jak dmuchawa działa na 3,4 prędkości. Jak dam na dwójke to w czasie jazdy przednia szyba na obrzeżach zaczyna parować, przednie i tylne boczne to samo. Jak włącze klime to momentalnie para znika ale przecież to nie jest rozwiązanie.....zimą mam jezdzić z włączoną klimą:cry:?Szok lekki bo przypominają się czasy malucha.... :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/2/#findComment-324230
Udostępnij na innych stronach

nie obrazaj mojego jak i innch maluszkow

tam to nie bylo takie strasznie jak jest u mnie w astrze

czasami mnie to tak wkurza ale TTTM

a przeciez nie zmienie z tego powodu auta

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/2/#findComment-324218
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

JA zauwazylem ze czasem nie warto nawet zaczynac z ta klimatyzacja w celu osuszenioa szyby - fakt ze momentalnie pomaga, ale po jej wyłączeniu zaczyna sie jeszcze gorzej

Tak to jest i widać że nie ma co z tym walczyć bo nie sa to przypadki odosobnione tylko wszyscy tak mają. Na pocieszenie dodam, że wczoraj wieczorem jechałem mojego starszego służbową Corsą C z 2004 i jest dokładnie to samo. Wrócił z roboty i odrazu wsiadłem do rozgrzanego auta to było względnie. Potem spędziłem lekko ponad godzine na basenie (cały czas padał deszcz i było dość chłodno), wsiadłem do auta i momentalnie wszystko zaparowane. Jak włączyłem dmuchawę na 4 stopień to po jakimś czasie przednia szyba była ok ale jak zmniejszyłem prędkość na 2 to po chwili szyba znowu zaczyna być lekko zaparowana a w narożnikach dość mocno. Padaczka totalna bo dmuchawa w corsie na 3 i 4 biegu juz dość mocno zagłusza radio :) W astrze pracuje ciszej ale i tak marne to pocieszenie. Łosie którzy to projektowali schrzanili robote i aż się dziwie że tego nie poprawili bo jest to łatwo zauważalne.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3693-paruj%C4%85-szyby/page/2/#findComment-324114
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności