Skocz do zawartości

Parują szyby !


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

jeśli wyjmowałeś schowek przy ymianie filtra to ważne jest aby zamontowaćgo w ten sposób aby dobrze spasować kanał wentylacyjy który przebiega za schowkiem jerzeli zostanie złe dopasowany parują szyby.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Szyby paruję ponieważ czasami pada silnik od zmiany recylkulacji powietrza. Mimo że jest nastawione na obieg z dopływem zewnętrznego powietrza to klapa jest otwarta i świerze powietrze z zewnątrz nie dochodzi i szyby parują. Proponuje sprawdzić silnik nastawczy klapy nad dmuchawą. Przerabiałem to i jak ręką odjął. Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Znam juz odpowiedz na swoj problem z parowaniem szyb. W moim przypadku to jest zacinanie sie klapy od obiegu wewnetrznego tzn raz zaskakuje a raz wogole nie działa i okazalo się ze caly czas jezdzilem na obiegu wewnetrznym a wtedy paruje sie jak cholera najpierw tylnie szyby a potem siada na przednie. Filtr mozna wtedy wymieniac do bolu i nic to nie daje.A gosc z warsztatu naciągnal mnie na wymiane nagrzewnicy 600 Pl jak sie okazuje to nie mial zielonego pojecia o co chodzi.

Obecnie zeby sie nie pakowac w kolejne koszta to wyciagnalem wtyczke od silniczka zostawilem na obiegu zewnetrznym i the end parowanie zniknelo:)

U mnie jest ten sam problem z tym, że najprawdopodobniej silniczek ten wcale nie działa.

Szukałem już w wielu miejscach na forum ale nie dostałem odpowiedzi- jak spowodować aby obieg był cały czas zewnetrzny. (w chwili obecnej najprawdopodobniej powietrze pobierane jest ze środka)

Z tego co wyczytałem w astrach II montowane były 2 rodzaje nagrzewnicy:

klapa od filtra mocowana jest na zatrzaski - Behr

klapa od filtra mocowana jest na śrubę - Delphi

Znalazłem informację jak zrobić to w przypadku nagrzewnicy Behr- wystarczy wtedy opuścić ręcznie kopułę.

Może ktoś wie jak zrobić to w przypadku nagrzewnicy Delphi?

Wykręciłem schowek i niewidzę żadnej kopuły którą możnaby opuścić.

Wygląda to tak jak na 2 zdjęciu (po prawej stronie) w aukcji:

http://allegro.pl/item210005066_opel_astra_ii_nagrzewnica_z_klimatyzacja.html

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wiele razy czytałem tematy z parującymi szybami ale dopiero wczoraj i dziś gdy za oknem zgnilizna i cały czas pada deszcz mam okazje się o tym przekonać...Kurcze porażka totalna - szyby non stop parują. U mnie regulacja obiegu zewnetrznego działa na bank, filtr był wymieniany i dopiero teraz widzę co oznaczają słowa wielu czyli "ten typ tak ma". Z przedniej szyby znika para dopiero jak dmuchawa działa na 3,4 prędkości. Jak dam na dwójke to w czasie jazdy przednia szyba na obrzeżach zaczyna parować, przednie i tylne boczne to samo. Jak włącze klime to momentalnie para znika ale przecież to nie jest rozwiązanie.....zimą mam jezdzić z włączoną klimą:cry:?Szok lekki bo przypominają się czasy malucha.... :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie obrazaj mojego jak i innch maluszkow

tam to nie bylo takie strasznie jak jest u mnie w astrze

czasami mnie to tak wkurza ale TTTM

a przeciez nie zmienie z tego powodu auta

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam. Chyba te typy tak mają, ja właczajac klimatyzacje to wtedy znikają zaparowania. a Jak nie włacze to nic nie widzę. a filtry mam powymieniane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA zauwazylem ze czasem nie warto nawet zaczynac z ta klimatyzacja w celu osuszenioa szyby - fakt ze momentalnie pomaga, ale po jej wyłączeniu zaczyna sie jeszcze gorzej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

JA zauwazylem ze czasem nie warto nawet zaczynac z ta klimatyzacja w celu osuszenioa szyby - fakt ze momentalnie pomaga, ale po jej wyłączeniu zaczyna sie jeszcze gorzej

Tak to jest i widać że nie ma co z tym walczyć bo nie sa to przypadki odosobnione tylko wszyscy tak mają. Na pocieszenie dodam, że wczoraj wieczorem jechałem mojego starszego służbową Corsą C z 2004 i jest dokładnie to samo. Wrócił z roboty i odrazu wsiadłem do rozgrzanego auta to było względnie. Potem spędziłem lekko ponad godzine na basenie (cały czas padał deszcz i było dość chłodno), wsiadłem do auta i momentalnie wszystko zaparowane. Jak włączyłem dmuchawę na 4 stopień to po jakimś czasie przednia szyba była ok ale jak zmniejszyłem prędkość na 2 to po chwili szyba znowu zaczyna być lekko zaparowana a w narożnikach dość mocno. Padaczka totalna bo dmuchawa w corsie na 3 i 4 biegu juz dość mocno zagłusza radio :) W astrze pracuje ciszej ale i tak marne to pocieszenie. Łosie którzy to projektowali schrzanili robote i aż się dziwie że tego nie poprawili bo jest to łatwo zauważalne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności