Gość arty Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Może szyba była wymieniana i zle jest wklejona, albo wlasnie gdzies uszczelki - u mnie w fordzie było raz podobnie- okazalo sie ze : odpływ z szyberdach jeden był nieszczelny i lało - to do bagażnika , a druga sprawa instalacje gazową -jak ktoś ciągną to puscil jakies kable pod kierownicą gdzies z nadkola i po tym sie lało - pouszczelniałem silikonem i było ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 filtr powietrza masz na górze zdjęcia... musisz zdjąć/wyjąć czarny plastik i pod tym bedzie filtr Czy oby nie wkradło sie tu niepotrzebne zamieszanie - należy rozróżnic astre F od G -w astrze F faktycznie filtr jest dostepny od przedziału silnika. W astrze G natomiast aby sie do niego dostac nalezy wymontowac schowek od pasazera w kabinie i wtedy jest on po lewej stronie ( na srodku kabiny). Co do odpływów to dokładnie nie wiem - gdzies pod samochodem koło silnika cos podobno jest. Sorry za niedopatrzenie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Mialem plan zdjac ten szary plastik z boku przy dzwiach przy podlodze, ale nie wiem czy latwo. wydaje mi sie ze tedy leje, bo przy pedalach jest w miare sucho, najgorzej wlasnie mniej wiecej na srodku przy drzwiach i to samo przy pasazera. Mialem ostatnio wymieniana sciane grodziowa, bo kupilem anglika i tak zrobili przekladke, ze szkoda gadac.... Moze tez tu jest problem, ze jakis odplyw jest zly, tylko chyba to by gdzies przy pedalach bylo mokro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evo Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Mialem plan zdjac ten szary plastik z boku przy dzwiach przy podlodze, ale nie wiem czy latwo. wydaje mi sie ze tedy leje, bo przy pedalach jest w miare sucho, najgorzej wlasnie mniej wiecej na srodku przy drzwiach i to samo przy pasazera. Podepne się.Mam problem z basenem pod nogami kierowcy w asi F.Wynalazłem gdzie mniej więcej cieknie ale nie wiem jak sobie z tym poradzić,a narazie jeżdżę bez wygłuszenia,dodam że lusterko już założone na silikon.Czy czeka mnie wymiana uszczelki szyby?Woda leci pod tapicerką na głośnik i z tamtąd pod listwą progu na podłogę.Jak sobie z tym poradzić.Oto foty którędy orientacyjnie woda leje: [ Dodano: Sro Mar 05, 2008 11:45 ] Czy ktoś wie jak mi pomóc?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Witam, Jak w temacie, parują mi strasznie szyby. Przyczyną tego jest prawdopodobnie nie działające przełączanie obiegu powietrza. Obieg jest cały czas wewnętrzny. Mam wentylator firmy delphi i nie wiem jak zrobić żeby przsunąć tę klapkę odpowiedzialną za obieg powietrza w położeni obiegu zewnętrznego. Ta klapka to jest ta z tą gąbką?? Przynajmniej tak myślę . Powinna być chyba bliżej kabiny i wtedy jest otwarty obieg zewnętrzny tak?? Proszę o pomoc. Czy to jakby w lewym górnym rogu to silniczek odpowiedzialny za zmianę położenia tej klapki???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Powinna być chyba bliżej kabiny i wtedy jest otwarty obieg zewnętrzny Apollo79, tak jak ci pisałem możesz to uchylić ręką . A silniczek sprawdz bo to on jest najczęściej powodem lub slimak od tej klapki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Hmm, tylko jak to ręką zrobić - znaczy uchylić jak ta klapka jest dość daleko?? Najpierw wymontować ten silniczek ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruter Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Apollo79, jeżeli padniety silnik, to wykręć go i spróbuj tak zasprzęglić z klapką, żeby była w pozycji zamkniętej. Sam miałem inny problem, klapa kręciła się bezwładnie wokół osi, musiałem ją zdemontować i połączyć sztywno z osią   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Ok, jutro może coś pokombinuję dalej z tym ustrojstwem. Czyli najpierw zdemontować silniczek a potem przesunąć klapkę - dobrze rozumuję?? Jeśli tak to jutro biorę się do roboty - dam znać jak poszło. Pozdrawiam,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruter Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Czyli najpierw zdemontować silniczek a potem przesunąć klapkę - dobrze rozumuję?? tak to widzę.Na końcu osi jest gniazdo "krzyżak" a silniczek to jakby śrubokręt, po odpowiednim ustawieniu klapki i zasprzęgleniu z silniczkiem przykręć go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.