Skocz do zawartości

Parują szyby !


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Też mam problem z Silniczkiem w jedną stronę kręci a w drugą nie ma siły. Odłączyłem go i narazie jest ok. Pytanie gdzie można dostać niedrogo taki silniczek bo w serwisie oferują cały układ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuje wymienić filtr. A mokre wycieraczki mogą też być z mokrtch butów pasażerów. Jeśli to nie to sprawdź podłoge i te plastikowe zaślepki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

Chciałem uściślić jak to jest z filtrami. Odrazu mówię, ze średnio znam sie na motoryzacji:P. Mam Astre Gm piszecie, ze ta generacja ma filtr w kabinie, za schowkiem, a Fka ma dostępny pod maską. U mnie również jest filtr pod maską (z lewej strony pod takim czarnym plastikiem). Czy to znaczy, że są dwa filtry? Czy filtr kabinowy, filtr powietrza, filtr przeciwpyłkowy, to różne nazwy na jedno ustrojstwo? Wybaczcie proste pytania:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(z lewej strony pod takim czarnym plastikiem).

To o czym mówisz, to pewnie filtr powietrza.

Jest to co innego niż filtr pyłkowy (inaczej kabinowy lub przeciwpyłkowy).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Miałem ten sam problem co większość piszących w tym poście, nie byłem w stanie przejechać 10km aby nie machać irchą po szybie.

Przejrzałem wszystko co napisali, byłem załamany stwierdzenie TTTM ( ten typ tak ma)nie nastawiało mnie optymistycznie, przecież jeżdżą asterixy i nie mają zaparowanych szyb. Zaciekawił mnie pewien pościk w którym ktoś napisał iż niemcom zamieniło się przewody przy silniku od obiegu wewnętrznego i to było to. Jak włączałem obieg wewnętrzny to się zamykało a jak wyłączałem czy przekręciłem pokrętło aby wiało na przednią szybę to się włączało. Więc włączyłem obieg wewnętrzny i wyciągnąłem wtykę z silnika. Dziś przejechałem koło 120 km i nic ani kawałka pary . Tak mało trzeba było do szczęścia. :)

Sprawdźcie u siebie, może to też wasz problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Obieg wewnętrzny przydaje się jak jedziesz za jakimś śmierdzielem. :)

Najfajniejsze są niebieskie i gazowe spaliny - bez obiegu wewnętrznego ani rusz :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadza się, nie mam obiegu wewnętrznego. Ale wolę go nie mieć niż mieć zaparowane szyby. Chyba że zmuszę się i zamienię te dwa przewodziki to będzie działać poprawnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności