Skocz do zawartości
miketds

Maź Na Bagnecie I Korku Oleju 1.2 16V 75Km

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam Agile 1.2 16v w której jest dość znaczna maź na korku od oleju i bagnecie.Zaznacze że olej jest wymieniany regularnie co rok tj.co 10tyś km.Silnik zalewam olejem 10w40 firmy GM.Zbieram tą maź co 3 dni,jednak powraca w tej samej ilości.Dodam jeszcze,że nie ubywa płynu chłodzącego,ani oleju nie ubywa lub przybywa,wszystko znimi jest OK.Przebieg auta 100tyś.Prosze podpowiedzieć co zrobić,wymieniać uszczelke,jeśli tak czy planować głowice,a może jakieś inne sugestie.Dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalne! Zima! Jak temperatura powietrza wzrośnie, problem zniknie. Dziś odwadniałem moją Agilę. Po trasie zostawiłem otwarty lorek wlewu oleju do wystygnięcia silnika. Dobrze też jest żeby silnik trochę popracował z otwartym korkiem. Uważać trzeba, żeby wiatr nie nawiał piasku do silnika.

 

P. S. Nic z tym nie rób, wszystko jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ta maź zgromadzona jest w odmie silnika:) Odmę możesz przeczyścić. Miałem tak w astrze F , cały ten ''majonez'' bierze się z niedogrzania silnika spowodowanego pokonywaniem krótkich odcinków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andrzej_m55

miketdsMożesz powiedzieć jaki masz dokładniej silnik ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się nie masz się czym przejmować samo przejdzie i to nic wielkiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się nie masz się czym przejmować samo przejdzie i to nic wielkiego

Mój silnik to 1.2 16v 75KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W mojej jest to samo, wycieram korek codziennie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zbędny trud. Całej wody z silnika w ten sposób nie usuniesz. Nieco lepszym sposobem jest pozostawienie ciepłego silnika w odkręconym korkiem wlewu oleju, ale po co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zauważyłem wczoraj dziwną kawową maź pod korkiem oleju (kawa late). Ostatnio więcej jeździłem na krótkich trasach do 10km w jedną stronę.

 

Czy to może oznaczać termostat do wymiany ? Zrobiłem dzisiaj zdjęcie zegarów po jeździe przerywanej w sumie 20 km.

post-50182-0-39353900-1514012344_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat się sprawdza dotykając węża od termostatu kilka minut po odpaleniu silnika.

Sprawny to rura powinna być zimna.

Puszczać powinien dopiero gdy wskazówka będzie w okolicy kreski 80.

 

Sprawdź sobie odmę ( od skrzyni korbowej do pokrywy) bo jeżeli korek masz w masełku to odma będzie zatkana masłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.