Gość adams4lta Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Jak dobrze zrozumiałem to założyłeś chip-opornik (IAT) oszukując temperaturę w dolocie, auto jedzie na bogatszej mieszance = więcej pali = ma lepszego kopa ? To taki wynalazek jak na allegro sprzedają heh Sprawdzę temperaturę w dolocie i dam znać jak zamontuję nowy baro sensor (czekam na przesyłkę)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) cos wtym rodzaju na prube,obecnie jest 4 stopnie wiecej i nie traktuje tego jako chipaale w tym jest prawda sterownik (w mapach) ma zadane temperatury ktorych ma sie trzymac i z tego co wiem powietrze o 20-30 st jest temperaturą optymalną dla pracy silnika.z kolei sterownik bez czujnika IAT przyjmyje temperature pow zas. 40 st i temp otoczenia -40 baro u ciebie moze byc uszkodzone lub te kable cos kiedys lutowal moga miec jakies straty napiecia .wymien zobaczysz mialem robionego chipa sterownika(remap tuning modyfikacja mapy) troche przykapca wiec planuje podniesc cisnienie doladowania z 1.2 do 1.35 przealoowuje dopiero powyzej 1.5 obecnie jest 87.7KM przy 3320 obr/min I wyzej zaczyna leciec w dol nierownomiernie ,cisnienie tez Edytowane 3 Listopada 2012 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 juz jest 1.35 bar lub 2.35 absolutne jak kto woli no i co tu dodac-czuc roznice i nie kopci na czarno   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 juz jest 1.35 bar lub 2.35 absolutne jak kto woli no i co tu dodac-czuc roznice i nie kopci na czarno   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bykmark Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 (edytowane) Witam. Proszę o pomoc lub wyjaśnie. 1. Po podpięciu op-com do ZA 1.8 125km 2004r mogę połączyć się tylko przez KWP-2000 nie przez CAN - czy to prawidłowo? 2. Nie mam aktywnego przycisku KOMPLETNY ODCZYT Z POJAZDU - czy to prawidłowo? 3. Opcom nie łączy się z wyświelaczem MID ? Pytam czy wszystko jest ok czy też opcom zawodzi? Proszę za wskazówki. up up up Edytowane 1 Października 2012 przez bykmark   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 juz jest 1.35 bar lub 2.35 absolutne jak kto woli no i co tu dodac-czuc roznice i nie kopci na czarno Tylko mi nie mów że takie rzeczy robisz OP-COMem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 z13dt nie ma sterowania zaworem n75 ma stala geometrie wiec wystarczy zmienic regulacje by pasa -do ktorego nie mam dostepu bez sciagniecia calego przodu lacznie z chlodnicami wiec zrobilem to w inny sposob i op com nie byl mi do tego potrzebny. podczas jazdy mam bajer bo mam w samochodzie tubo gauge wiec mam staly wglad na cisnienie doladowania i inne http://www.minidropship.com/pl/turbogauge-vi-4in1-vehicle-computer-with-digital-gauges-scan-tool-and-car-black-box-for-obdiieobd-compliant-vehicles-p-706.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Baro sensor wymieniony na DELCO 16258659. Teraz ciśnienie atmosferyczne pokazuje prawidłowo. Jeżeli chodzi o temperaturę to pokazuje teraz 11 stopni a na TID 15,5 - nie wiem skąd ta różnica...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Baro sensor wymieniony na DELCO 16258659. Teraz ciśnienie atmosferyczne pokazuje prawidłowo. Jeżeli chodzi o temperaturę to pokazuje teraz 11 stopni a na TID 15,5 - nie wiem skąd ta różnica... temperatura powietrza zasysanego podczas tego pomiaru byla minimum 19st lub wiecej?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 temperatura powietrza zasysanego podczas tego pomiaru byla minimum 19st lub wiecej? Temperatura w dolocie podczas tego pomiaru to 30 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.