Gość rudy102 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 (edytowane) na nowsze auta jak narazie mi nie potrzebne bo mam dwa ople w domu o dziwo takie same tylko jeden hatchback a drugi combi i oba są z 2004 roku : SMILE : ale prosiłbym o więcej opinii na ten temat. Edytowane 26 Lutego 2016 przez rudy102   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GuRaL1935 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Witam, z mojego błedu uziemiłem samochód (Astra G Cabrio 2004r. Z18XE). Wcześniej miełem mazdę 323f z 95r. i jak coś modziłem, np regulacja przepustnicy itp to resetowałem eku poprzez odpiecie klem i trzymanie hamulca, więc i teraz po wymianie sondy w opelku chciałem mieć wszystko na świeżo. Mam op-com i jest opcja resetuj ECU, więc tak zrobiłem, tylko że teraz nie chce odpalić i miga immo. Jak mogę go postawic spowrotem? Patrzyłem jakieś opcje, nie każda jest łopatologicznie opisana w op-comie, a że czas mnie gonił do pracy to dałem sobie spokój na dziś. W fejsie wyszło mi ze są zakodowane 2 kluczyk, ja posiadam jeden, ale przy tym jednym jak siedział w stacyjce było napisane coś w skrócie i nie wiem co dokładnie, ale myslę ze chyba nie zakodowany. Czy przez reset eku wyczysciłem kluczyk czy immo? Dodam ze posiadam carpass. Mozecie opisać krok po kroku jak powrócić do normy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 imo wyczysciles ja po pierwszej prubie tez nie moglem zapalic ale po drugiej imo samo wskakiwalo i juz bylo oki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GuRaL1935 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Zaraz pójdę i sprawdzę jeszcze raz, immo samo sie adaptuje do ecu? Dodam ze przeczytałem dosłownie cały ten temat i nie znalazłem odpowiedzi. Czy ktoś posiada gdzieś ten poradnik op-com w pdf co był wrzucony kilka stron wcześniej ze strony Zafiry?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 http://www.j_d.republika.pl/op-com.pdf Raczej będziesz potrzebował CAR PASS   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość petino Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Może sterowniki trzeba wgrać ponownie Kolego Adam czy Astra g z 1998 ma wogóle możliwość połączenia po CAN-ie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mixmich Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Astra G to tylko przez protokół KWP2000.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drahe Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Witam, z mojego błedu uziemiłem samochód (Astra G Cabrio 2004r. Z18XE). Wcześniej miełem mazdę 323f z 95r. i jak coś modziłem, np regulacja przepustnicy itp to resetowałem eku poprzez odpiecie klem i trzymanie hamulca, więc i teraz po wymianie sondy w opelku chciałem mieć wszystko na świeżo. Mam op-com i jest opcja resetuj ECU, więc tak zrobiłem, tylko że teraz nie chce odpalić i miga immo. Jak mogę go postawic spowrotem? Patrzyłem jakieś opcje, nie każda jest łopatologicznie opisana w op-comie, a że czas mnie gonił do pracy to dałem sobie spokój na dziś. W fejsie wyszło mi ze są zakodowane 2 kluczyk, ja posiadam jeden, ale przy tym jednym jak siedział w stacyjce było napisane coś w skrócie i nie wiem co dokładnie, ale myslę ze chyba nie zakodowany. Czy przez reset eku wyczysciłem kluczyk czy immo? Dodam ze posiadam carpass. Mozecie opisać krok po kroku jak powrócić do normy? Wchodzisz w moduł immobiljzer programownie funkcji wpisujesz kod security (z kartki carpass) programowanie funkcji immo wybierasz z listy ECU zainstalowany.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość neoman Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Witam,podepnę się pod temat . Szukam informacji o moim problemie z op-com (firmware 1.59 ,china clone 08-2010). Mianowicie dziś chciałem ustawić sobie światła dzienne w moim Signum i wg opisu wchodziłem w UEC i zmieniałem opcje bez kłopotu ,sprawdzałem ,która opcja świateł (mam 4 ) będzie pasować . I niby wszystko ok . Po jakimś czasie ,przeglądaniu pozostałych opcji op-com ,chciałem ponownie wejść w UEC >programowanie>konfigurowanie wariantu programu i zonk . Nie mogę wejść w tą opcje ,wyskakuje błąd "ta funkcja jest niedostępna ... identifikator 0x00000202 ,adres : 0x00000253 . Ktoś wie jak to naprawić ? Instalowałem sterowniki ponownie i nic . Poza tym teraz cały czas świecą mi przeciwmgielne z przodu ,nawet jak wyciągnę kluczyk ze stacyjki . Przycisk tych świateł nie działa . Coś namieszałem i bez możliwości wejścia w UEC nic nie zdziałam . Proszę o pomoc . Edytowane 28 Lutego 2016 przez neoman   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rudy102 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Witajcie, jesteście w stanie mi odpowiedzieć jaka to jest wersja op coma po tych zdjeciach? Chce kupić go, ale sprzedający nie ma sterów do niego, a nie wiem jakie pobrać żeby fejsa nie uwalić. Można obojętnie jakie stery zainstalować? Różnią się one czymś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.