Skocz do zawartości

Notorycznie zapowietrzający się układ paliwowy


Rekomendowane odpowiedzi

Gość maestro-kojot1

Witam wszystkich oplo-maniaków na wstępie chciałbym sie przywitać (nowy tutaj jestem??) ale wracając do tematu od miesiąca bujam sie ze swoją asterką po niezbyt dobrych mechanikach i ciągle ta sama usterka ktorej nie mogą wyeliminować mianowicie po 2-3-4 dniach zapowietrza się uklad i jest to cykliczne jak w zegarku gdy mechanicy go odpowietrza dziala wszystko ok dodam że wymienione zostaly ( przelewy,trujnik,wszystkie gumowe przewody w ktorych płynie ropa ) tyle zrobil pierwszy spec kolejny wymienił (jakiś zaworek i puścil powietrze do baku sprawdzając nieszczelnośc ) okazało się że jest tam jakaś mała nieszczelność ale czy to może być problemem ??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44389-notorycznie-zapowietrzaj%C4%85cy-si%C4%99-uk%C5%82ad-paliwowy/
Udostępnij na innych stronach

okazało się że jest tam jakaś mała nieszczelność ale czy to może być problemem

A to zależy gdzie jest ta nieszczelność.

 

  • 1 miesiąc temu...
Gość maestro-kojot1

Witam problem rozwiązany mianowicie pomogło zalozenie zaworka zwrotnego na przewodach idących od pompy do filtra paliwa . Pojawił się natępny problem dziś odkręcilem EGr (grzybka)z ciekawości i oto co zauważylem strasznie zapchane no i jak wiadomo kopci z wydechu jaka moze byc tego przyczyna czemu az takie ilosci tej sadzy sie zbiera dodam ze na wydechu tez sporo sadzy

 

dodam ze zapala sie kontrolka check engine i spada moc podczas ruszania na swiadlach tak na 1 i 2 biegu oraz powyzej 120 km\h

 

Złączyłem posty, używaj funkcji "edytuj"

post-21943-0-55026800-1316626044_thumb.jpg

post-21943-0-52668200-1316626046_thumb.jpg

Edytowane przez maestro-kojot1

 

jaka moze byc tego przyczyna czemu az takie ilosci tej sadzy sie zbiera dodam ze na wydechu tez sporo sadzy

 

Bo moze efektem ubocznym spalania paliw sa wlasnie sadze i inne zwiazki?? Jaki jest efekt spalania czegokolwiek?? Troche chemi w szkole chyba mialeś co nie?

 

Gość Mariusz_760301

Witam problem rozwiązany mianowicie pomogło zalozenie zaworka zwrotnego na przewodach idących od pompy do filtra paliwa .

 

Tylko tak Ci się wydaje, że problem rozwiązałeś. Poczytaj trochę bo problem jest bardziej złożony i sprowadza się do pompy wtryskowej - jej słabej kondycji i późniejszej awarii - to tylko kwestia czasu.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności