Skocz do zawartości

Przy prędkości 110 km/h traci Zafira moc


Gość adakuba

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem jak to wykluczył czym sprawdził,podciśnienie też sprawdził ???????.

 

napisałem, że zasugerował a co do EGR to powiedział, ze ten typ EGR (podcisnieniowy) bardzo rzadko ulega uszkodzeniu to była jedynie wstępna rozmowa fakt faktem, że jeszcze nie podłączyłem kompa w celu sprawdzenia kodów błędów a moje objawy były takie : podczas jazdy z prędkością około 110 km/h zapaliła się kontrolka emisji spalin i silnik stracił moc ewidentnie odczuwalną po dodaniu gazu bardzo wolno reagował na przyspieszenie prawie niewyczuwalne. Po zatrzymaniu sie i wyłączeniu Zosi na jakieś 5 min i ponownym uruchomieniu autko szło normalnie jakby nic się nie stało następna taka sytuacja miała miejsce po przejechaniu jakieś 120 km. Po dwóch dniach przejechałem tylko 25 km z prędkością jakieś 90 km/h i to samo gdy jeżdżę tylko po mieście tych objawów nie ma są natomiast w trasie lecz trudno konkretnie zaobserwować w jakich warunkach występują bo są nieregularne.

Dlatego może mechanik tak mi zasugerował na podstawie tych wydarzeń.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam kolegę poradziłeś sobie z problemem jeżeli nie to napisz dam ci kilka dobrych i tanich rad jak to naprawić też miałem ten problem a naprawa to banał i każdy to zrobi pod blokiem bądź w garażu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę poradziłeś sobie z problemem jeżeli nie to napisz dam ci kilka dobrych i tanich rad jak to naprawić też miałem ten problem a naprawa to banał i każdy to zrobi pod blokiem bądź w garażu.

 

 

Witam Kolege.

NIe,nadal nie poradziłem sobie z tym problemem, jeżeli znasz jakieś sposoby na rozwiązanie tego problemu to napisz proszę - będę wdzięczny.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Diagnostyka. Sprzwdzenie beldów i weryfikacja. Zaleznie jekie bledy ( byles na sprawdzeniu ale nr ich nie masz - nie wiem po co pojechaleś) to ja bym zaczal od podmiany elektrozaworka, sprawdzeniu wezykow ukladu podcisnieniowego, pompy vac itd itd. Bylo setki razy w tych samych silnikach tyle ze w astrach czy viki. Poczytaj, pomysl i rob tak jak sztuka nakazuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności