Skocz do zawartości

Proszę o pomoc - mam dość!


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

ja37 - miałem na myśli poczekanie do pierwszego zaświecenia się rezerwy. A tak a'propos to jak się nazywa ta część we wtryskiwaczu, która nie jest równolegle położona do jego osi i od której odchodzą dwa przewody? No i co z tą kopułką, czy tam mogą być jakieś uszkodzenia powodujące nadmierne spalanie? W jaki sposób można to poznać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Pierwsze zaświecenie rezerwy na bank cię oszuka .

W oplach wskaźnik paliwowy reaguje baaardzo wolno (przecież wskazania rezerwy też są z pływaka).

Co do reszty-nie wiem, nie mam aparatu zapłonowego, tylko DIS,

a co do wtryskiwacza, to jest to komplet i nazywa się "wtryskiwacz".

To jest część nierozbieralna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeśli jest nierozbieralna to raczej ciężko jest tam coś uszkodzić? A z zapłonem i tak będę musiał jechać do mechanika bo potrzebna jest lampa stroboskopowa. No bo chyba tylko zostało mi sprawdzenie zapłonu, bo całą resztę już zrobiłem. Wczoraj wymieniłem świece na NGK i jest troszkę bardziej zrywny ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam NGK, polecam

Jeśli jest nierozbieralna to raczej ciężko jest tam coś uszkodzić?

Jest filtr-raczej miej czyste ręce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzięki wielki ja37!;) Mam prośbę do kogoś kto ma silnik z kopułką o odpowiedź na pytanie co w środku kopułki można sprawdzić.[/i]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciu kopułki to tylko palec i stan styków w kopułce.

Tam też jest coś takiego jak czujnik Halla.

On jest od zapłonu, ale nie mam pojęcia, jak wygląda, ani jak sprawdzić.

Mam mgliste podejrzenia, że to jest jakaś mała cewka, ale "tego nie czytaj".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jeśli coś by było nie tak z kopułką to by silnik nie chciał palić, niema ona nic wspulnego ze spalaniem tylko z iskrą

 

pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ale numer.

Może poprzedni właściciel zamienił wtryskiwacz na większy?

Albo twój padł i "leje" za dużo?

Jakbyś miał jakiś "zaprzyjaźniony" szrot...., mógłbyś podmienić na próbę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności