Gość DAROMV6 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 A "spaliny" z tłumika rześko wychodzą przy obrotach (czuć, że wydech jest wolny czy zatkany)? To idzie wyczuć ręką - jak nie na oko.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/6/#findComment-241850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 odpinaj po kolei wydechy i proboj jak ja myslalem ze mam przytkany wydech to tak to wasnie testowalem moez tak do tego dojdziesz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/6/#findComment-241683 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 no i szarpanie przy przyspieszaniu ustało... nareszcie. u mnie sam doszedłem bo nie lubię wyrzucać kaski na serwisy w których jak mądrzy nie wiedzą co, to wymieniają wszystko po kolei jak leci. u mnie ewidentnie wyczułem że to wina układu zapłonowego oraz po wizycie u mechaniorka który potwierdził me przeczucia. obawiałem się jedynie aby nie był to DIS, bo wolałbym na coś innego wydać kasiorkę. a wina leży właśnie tu. postanowiłem sprawdzić czy aby na pewno wszystkie świece -mimo niedawnej wymiany- pracują bez zarzutu. wiem że po wykręceniu ich i obejrzeniu nic nie stwierdzimy (bo wcześniej tak zrobiłem) ponieważ wszystkie (przy tych objawach) były równo, identycznie przepalone, suchutkie, koloru piaskowego. te niekorzystne szarpanie działa krótkotrwale i nie będzie tego widać nigdzie. postanowiłem więc zacząć od sprawdzenia świec poprzez sukcesywne ich wymienianie. zacząłem wymianę od pierwszej z lewej strony, jedna wymieniona i sprawdzenie jak się sprawuje silnik w jeździe, potem druga i sprawdzenie i tak dalej itp. ja osobiście trafiłem za pierwszym podejściem, gdyż po wymianie owej zacząwszy od lewej strony silnika próba zakończyła się sukcesem. lecz to nie wszystko. wiem na 75 % że to nie wina świecy. przez przypadek oglądnąłem końcówki zapłonowe czy może coś nie tak z tymi gumami, i co? i nic ... były w porzo. tylko jedna sprawa - one są ruchome w listwie tzn można nimi kręcić w lewo i prawo, być może że można je zdemontować ale nie próbowałem nie znając rzeczy. po tym jak pokręciłem nimi (ja akurat zgodnie z ruchem wskazówek zegara) o 1, może 1,5 obrotu pomyślałem że TU tkwi problem. gdzieś w tym miejscu nie ma prawidłowego styku, swobodnego przejścia elektr. prąd może obiegać najbliższe przeznaczone mu miejsce wewnątrz listwy. należałoby tam zapodać jakiegoś elektrosolu ale że nie miałem to zaczekam do momentu aż kupię coś dobrego na zaśniedziałe powierzchnie. to tyle - jazda teraz jest wielką przyjemnością.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/6/#findComment-227757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzux Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 super ze udało ci sie rozwiązać problem może mi przyda sie na przyszłość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/6/#findComment-227754 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tombi Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Witam i mam pytanie. Mam astre 1.4 16V i chcę podmienić DISa w celu sprawdzenia. I czy ten DIS musi być od tego silnika 1.4 16V czy może też być od 1.6 16V ?? Czy tżeba patrzeć na jakiś oznaczenia czy nie. Nic sie nie stanie jak tak zamienię, nie wywali żadnych błędów Z góry dzięki za odpowiedż   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/6/#findComment-205415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Cewka jest ta sama wzór: http://www.janmor.pl/pl/sklep.php?p=main&s=3&id_marki=071m&model=Astra&id_przewodu=00729p   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/6/#findComment-205411 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 witam podłącze sie do tematu mam podomne objawy jest mułowaty a na wolnych obrotach szarpie przy dodawaniu gazu ale właśnie nie zawsze odczytałem błędy wyskoczył mi 1640 Usterka układu sterowania zapłonem z czterema cewkami - stopień końcowy pojechałem do bocha odczytać dokładnie błąd a tam komputer widział sterownik nie znany stan końcowy i ten nr 1640 tylko tyle ze skasował mi błąd miedzy czasie wymieniłem kable i świece po jakimś czasie bład znów wrócił i nie wiem co to jest układ sterowania zapłonem (podejrzewam moduł zapłonu) może ktoś wie proszę o rade   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/6/#findComment-203914 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 no to teraz ja astra g 1998 x14xe wymienilem swiece, DIS-a, potencjometr przepustnicy, filtry, czyscilem krokowca i przepustnice, katalizator nie zapchany. Auto jak przerywalo tak przerywa. Zostal mi jeszcze EGR zaslepil bym go lecz jest on elektorniczny bodajze i nie wiem co sie bedzie dzialo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/6/#findComment-193527 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartosz333 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Witam koledzy. Pozwole sobie odswiezyc stary temat. Mam takie pytanko - jaka różnica dla auta jest czy 1,5 tys obrotow probuje utrzymac ja za pomoca swojej nogi i pedalu gazu czy robi to silnik krokowy? W pierwszym przypadku jest to niemozliwe, bo obroty spadaja i wracaja do gory, a w drugim trzyma je idealnie. W czasie jazdy objawia sie to tym, ze auto szarpie silnikiem tak jakby przez sekunde gaslo i znowu sie zapalalo. Zupelnie nie rozumiem tego i mam nadzieje, ze wytlumaczycie mi to. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/6/#findComment-166720 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 A błędy jakieś "check engine" pokazuje? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/6/#findComment-166716 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.