Gość bartosz333 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 No prosze Cie... Jak nie mozna zaufac mechanikom z ASO to komu? Musze teraz przewartosciowac caly moj system wartosci. Sluchajcie, przeprowadzilem eksperyment i stwierdzam, ze na ssaniu jadac na drugim biegu tez szarpie. Moj casus wciaz nierozwiazany - szarpie, gdy sie manipuluje gazem niezaleznie od tego czy sie jedzie czy stoi, nie szarpie na biegu jalowym (na ssaniu) gdy sie nie jedzie i szarpie jak sie jedzie. I to wyłącznie w zakresie obrotów 1500 - 1700.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/8/#findComment-166204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 itam wszystkich fanów motoryzacji oraz kłopotów z nią związanych!!! Też kiedyś napisałem o podobnym problemie z moja astrą G 1,4 16V nie zgazowanej ale tematu nie podejmowałem z braku czasu poza wymianą świec i filtra ale szczerze powiedziawszy jeżdżąc codziennie do pracy i z powrotem zaczynam mieć dość tego szarpania w korkach.U mnie objawy są takie rano kiedy silnik jest zimny odpala normalnie rosną obroty jak to na ssaniu ale po jakiejś minucie spadają na ok.800( to chyba normalne?)Potem kiedy już ruszę i jadę z reguły w korkach i trzeba ruszać hamować i tak na okrągło zaczyna się gehenna gaz ciężko a czasem nie da się wyczuć i następuje efekt żaby odczuwalny nawet kiedy hamuje się silnikiem.Najbardziej mnie dziwi(choć podejrzewam DISa) , że kiedy dodaje się gazu ruszając i potem wyrzuca bieg na luz jak to bywa w korkach to obroty zamiast spadać bo zdjąłem nogę z pedału rosną tak jakby działał z opóźnieniem powodując lekkie wycie i nieopisaną złość we mnie.Zauważyłem także ,że czasem nie zawsze, kiedy silnik się zagrzeje i włącza się wentylator chłodnicy to skaczą na moment obroty o jakieś kilkaset . PROSZĘ O POMOC I PORADY CZEGO TO MOŻE BYĆ WINA BO NIE CHCĘ WYLECIEĆ Z PARU ZŁOTYCH BEZSENSU GDYŻ MAM TERAZ CIEKAWSZY WYDATEK ZWIĄZANY ZE ZMIANĄ STANU CYWILNEGO!!! Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM WSZYSTKICH MOTOMANIAKÓW!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/8/#findComment-165475 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Niedługo ktoś napisze na ten temat pracę doktorską. Mam też podobne objawy w swojej Aśce. Przeczytałem wszystkie posty na ten temat, nie tylko na tym forum i jedyne rady to czyszczenie i wymienianie wszystkiego co się da. Zrobiłem kilka własnych testów i przekonałem się, że takie objawy+wypadanie zapłonów związane są ze spadkiem mocy. Przypuszczam, że to jest główny powód, a nie konkretna usterka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/8/#findComment-165467 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Witam kolego!!!Ja także przeczytałem wszystkie chyba fora i posty na ten temat pewnie teraz mógłbym doradzać mechanikowi gdzie ma szukać przyczyny także miałem mytą przepustnicę o czym zapomniałem napisać ale przestaję wierzyć ,że ktoś wie o co chodzi.Zauważyłem ,że masz silnik z14xe ja x14xe ale nie wiem jaka to różnica.Zostaje nam tylko czekanie na cud! [ Dodano: Pią Maj 22, 2009 21:53 ] I co do mocy też mam wrażenie , że jej braknie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/8/#findComment-165461 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Te auta nie powstały cudownym zrządzeniem losu i wątpię, czy cud tu coś pomoże.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/8/#findComment-165456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Wiesz ja myślałem o cudzie w przenośni, że znajdzie się ktoś kto wreszcie będzie wiedział czego to może być przyczyna ale swoją drogą to przecież to marka z wielką tradycją :   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/8/#findComment-165453 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 miarka się przebrała .. za tydzień oddaję auto do wymiany pierścieni, uszczelniaczy na zaworach i uszczelek łącznie z planowaniem głowicy, szlifem prowadnic itp itd ....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/8/#findComment-165410 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartosz333 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 No to zycze zdrowia... Ale nie chcialbym byc w Twoim poblizu kiedy by sie okazalo, ze te wszystkie zabiegi... nie pomogly. Czego Ci oczywiscie nie zycze! Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/8/#findComment-165405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzux Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 odświeżam dobry temat panowie moje pytanie jakie problemy w samochodzie będzie sprawiał niesprawny DIS ? jak ktos wie prosił bym o odpowiedz bo cos podejrzewam ze właśnie u mnie zaczynają sie z nim problemy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/8/#findComment-148046 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość urfel Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Odświeżę temat ponownie, bo walka z moim silnikiem już mnie wykończyła. Szarpanie przy ruszaniu i mulenie, szczególnie przy wciśnięciu gazu w podłogę. Co do tej pory zrobiłem? Lista: - wymiana filtrów (paliwa nie wymieniany), - mały remont silnika, nie jestem mechanikiem więc nie do końca wiem co mi tam kumpel porobił ale jakieś panewki, uszczelniacze, zawory, coś z tłokiem, uszczelka pod głowicą i kilka innych pierdół, w każdym razie silnik mechanicznie zostawił w dobrym stanie, - krokowy wymieniony, - EGR wymieniony, - DIS dzisiaj wziąłem z innego podmieniłem, żadnej zmiany, - wtrysk czyszczony, - masy czyszczone, - szczelność i drożność przewodów sprawdzona na tyle na ile umiałem. W pracy silnika niewiele się zmieniło, mniej szapie po wymianie EGR i jakby trochę lepiej się zbiera, ale dalej miewa muła, i nierówno chodzi rozgrzany na jałowym. Także życzę powodzenia wszystkim borykającym się z problemem, chyba pojadę do ASO w przyszłym tygodniu... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4804-czy%C5%BCby-dis-szarpie-gdy-ciep%C5%82y-14-16v/page/8/#findComment-146909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.