Skocz do zawartości

Piszczenie spod maski silnika


Gość fisher179

Rekomendowane odpowiedzi

dobry pomysl zobacze dzisiaj czy ten kabel byl orginalny jak nie to zainwestuje w taki bo coz innego mi pozostaje dzieki za pomoc mysle ze do tego czasu silnik mi nie padnie pozdrawiam i dzieki za pomoc :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec dzisiaj znalazlem drugi kabel pdlaczylem i dalej to samo ale sprawdzalem drugiej omedze reakcje na odlaczenie kabla jak chodzi silnik i zgasla a w mojej po odlaczenie chodzila dalej podejrzewam ze komputer pomozcie co to moze jescze byc bledy ktore sie pokazja to dalej ten kabel od obrotow korbowodu sonda lambda i doszedl potencjometr piszcie swoje opinie moze cos wkoncu pomoze pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli pisales juz wczesniej, ze odcina Ci obroty przy 4500 tys swieci Ci sie check to czemu nie wymienisz tego czujnika polozenia walu tylko kombinujesz z nowym kablem..nie powinno sie nic lutowac przerabiac..czujnik ma byc nowy orginalny..w ostatecznosci uzywany orginalny o tej samej nazwie i sprawny..kombinujesz i tracisz czas a auto nadal nie chodzi...jesli sonda jest uszkodzona to nie ma az takiego wplywu..auto pali i jezdzi normalnie..swieci sie tylko i wylacznie check..ewentulanie auto wiecej pali...tez zmienialem na nowa orginal koszt 300 zl..w tych silnikach siadaja rowniez czujnik walka rozrzadu koszt 120 zeta...ja przechodzilem to wszystko i wiem jakie sa objawy...teraz mam wszystkie czujniki nowe i orginale i jestem zadowolony..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem rozumiem tylko zastanawia mnie dlaczego auto nie gasnie skoro odpinam czujnie ?? normalnie powinno zgasnac a moje chodzi dalej ?? tylko to mnie zastanawia :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli pisales juz wczesniej, ze odcina Ci obroty przy 4500 tys swieci Ci sie check to czemu nie wymienisz tego czujnika polozenia walu tylko kombinujesz z nowym kablem..nie powinno sie nic lutowac przerabiac..czujnik ma byc nowy orginalny..w ostatecznosci uzywany orginalny o tej samej nazwie i sprawny..kombinujesz i tracisz czas a auto nadal nie chodzi...jesli sonda jest uszkodzona to nie ma az takiego wplywu..auto pali i jezdzi normalnie..swieci sie tylko i wylacznie check..ewentulanie auto wiecej pali...tez zmienialem na nowa orginal koszt 300 zl..w tych silnikach siadaja rowniez czujnik walka rozrzadu koszt 120 zeta...ja przechodzilem to wszystko i wiem jakie sa objawy...teraz mam wszystkie czujniki nowe i orginale i jestem zadowolony..

 

Od kiedy za 120zł czujnik jest orginałem, za sondę do tego silnika trza dać z 400 zl no chyba , że masz zniżki. Sonda NGK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orginalny czujnik SIMENS polozenia walka rozrzadu w sklepie 120 zł na allegro masz po ok 100 zł..

orginalny czujnik SIMENS polozenia wału w sklepie 220 zł

oraginalna sonda lambda GM/NTK w sklepie 400 zł na allgro 300 zł

 

fakt ze w sklepie mam znajomego i liczy mi taniej..cena hurtowa + 10 % dla niego

 

wszystko to nie dawno zmienialem i kupowalem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności