Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

podłącz 1 świece bezpośrednio pod cewkę-jeżeli dalej nici z iskry to sprawdz cewkę, czujnik halla...

kilka informacji

post-1533-0-13700200-1330415104_thumb.png

post-1533-0-89243300-1330415600_thumb.png

pomiar I powinien wskazać ∞ohm (nieskończoność)

II około 0.4 ohm

III mniej więcej od 4 do 7 kohm

 

odnośnie czujnika halla http://forum.opel24.com/topic/35759-parametry-czujnika-indukcyjnego-w-c16nz-brak-iskry/page__p__27605#entry27605

 

Powodzenia i daj znać

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 21
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Dodane obrazy

A więc tak iskra już jest! Przewody WN były namieszane (źle powpinane + przebicie)

Teraz brakuje paliwa, wtrysk w ogóle go nie podaję. Po wlaniu paliwa do kolektora autko odpala za pierwszym razem.

Później gaśnie z powodu braku paliwa. Pompa paliwa sprawna w 100% bo gdy odłączę przewód paliwowy i włączę zapłon wężykiem leci paliwo.

Miałby ktoś może jakieś zdjęcie połączeń wężyków na tym monowtrysku? Bo obecnie mam podpięte tylko 2 przewody od paliwa (zasilanie i powrót) A od czego do czego idą pozostałe przewody. W czujniku ciśnienia bezwzględnego jest wejście na wężyk ale gdzie on ma być podłączony? Albo od ciśnienia bo mam aż 3 wtyki w zespole odprowadzania ciśnienia. Albo od zaworu ERG gdzie idzie? Kiedyś gdzieś na forum widziałem coś o tych przewodach ale to za czasów kiedy jeszcze autkiem jeździłem czyli jakieś 40 dnie temu może więcej a teraz nie mogę tego znaleźć.

 

PS. Do wtryska idzie wtyczka z 2 kabelkami gdy pod ta wtyczkę podłącze masę z silnika (zwykłym kabelkiem) i wepnę tą wtyczkę z tym dodatkowym kabelkiem w wtryskiwacz to po przekręceniu stacyjki na zapłon wtryskiwacz dostarcza paliwo na kolektor. Auto odpala pochodzi chwilę na tym co wtryskiwacz dostarczył i gaśnie. Nie wiem o co chodzi.

Mierzyłem napięcie w 3 pinach (A,B,C) czujnika ciśnienia bezwzględnego i napięcie jest odpowiednie według książki WKŁ Opel Kadett E.

Aha i gdy mam włączony zapłon to na desce rozdzielczej mam jakieś pstrykanie co 5 sekund nie wiem co to i od czego to ale wcześniej tego nie było.

Więc teraz mam problem z elektryką.

Dobrze że mam silnik bezkolizyjny bo rozrząd miałem ostro przestawiony xD

Czekam na propozycje rozwiązania mego problemu bo nie chce mi się już wszędzie chodzić z trepcedesa :rolleyes:

 

Ah i komputer pokazuje mi kod usterki 34. No ale napięcie sprawdzałem i było ok.

Edytowane przez Eolawide
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd 34- Przeczyść wężyk i rurke w kolektorze. Jak podłączyć przewody paliwowe było na rysunku. Jak podłączyć reszte poszukaj w goglach-jest tego multum np to http://imageshack.us/photo/my-images/263/kadettireszta007.jpg/ i wiele innych.

Co do tego pstryknięcia to co masz na myśli-jakiś przekaznik?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wszystko mam przeczyszczone a przewody paliwowe odpowiednio podłączone. Resztę wężyków podłącze jak już normalnie paliwo będzie szło z wtryskiwacza. A z tym pstrykaniem, to na to wychodzi że to przekaźnik jakiś. Znajomy mnie straszy że komputer padł :klutnia: . Jakieś zwarcie czy coś i amba. No nic szukam dalej po przewodach.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmieniłem cały kompletny monowtrysk z działającego kadeta wraz z czujnikiem ciśnienia bezwzględnego i dalej to samo. Wtrysk nie podaje paliwa i pstrykanie w okolicy bezpieczników. Bezpieczniki wszystkie sprawne.

Pozostaje chyba komputer. :(

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No prawdopodobnie będę miał dzisiaj takiego kompa na podmianę i będę wiedział czy to wina po jego stronie czy szukać dalej.

Akumulator naładowany, dwa miesiące go mam z czego miesiąc leżał w garażu i też ładowałem go kilka dni temu hehe.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zamianie komputera dalej to samo. 0 zmian.

Macie jakieś pomysły? Bo mnie już kur... bierze :mlotek:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz przeczesać instalacje. Wtryskiwacz nie dostaje impulsu (coś nie tak-przerwa w obwodzie lub jakieś zwarcie na mase)-te przewody sprawdz w pierwszej kolejności.

Jeżeli strona mechaniczna jest ok to pozostaje sprawdzenie instalki-gdziesz masz zonka. Zadanie jest na tyle ułatwione że c16nz nie sprawia wielkich problemów.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No sprawdzam kabelek po kabelku :confused:

Ale jakiś nowy trop doszedł. We wtyczce co idzie do wtryskiwacza jest napięcie 12V (lekko ponad) Ale gdy wepnę tą wtyczkę we wtryskiwacz i włączę zapłon to napięcie znika do 0V. Na początku wtryskiwacz stara się odezwać lekkie pstryk w nim słychać a potem amba fatima było i nima.

Sapiej propozycje co sprawdzić? Czy dalej sprawdzać tą instalację.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez buskamil
      Witam silnik pali dużo oleju tygodniowo około litra, na 400 kilometrów, jak odpalam na zimnym dymi na niebiesko, ostatnio w nocy jak przyjechałem zauważyłem dziwny dym z pod maski okazało się że odma sparciała i zrobiła się dziura, z tej dziury wydobywa się dym na rozgrzanym silniku, czyżby głowica do remontu? dodam że jak odpalam na zimnym silniku to chyba słychać popychacze przez sekundę puźniej już nie.
    • Przez buskamil
      Witam ostatnio kadett dziwnie się zachowuje a na zdjęciu jest narysowane gdzie sie iskrzy jak w nocy otworzę klape silnika spojrze w okolice cewki mozna własnie dojrzeć iskrzenie, czy cewka jest do wyrzucenia, bo silnik pracuje nie równo, czy jest na wolnych obrotach czy prubuje utrzymać stałą predkość obrotową, czyściłem kopółkę, palec rozdzielacza, swiece suche.

    • Gość Romek21
      Przez Gość Romek21
      Witam oststnio przytrafił mi się niemiły incydent mianowicie podczas jazdy auto zgasło i już nie chce odpalać od tego czasu nawet na zaciąg. Paliwo dochodzi ale iskry nie dostaje , przyjechał majster i stwierdził że cewka padła no to ją wymieniłem i dalej brak iskry - nie wychodzi z cewki. Błędy sprawdzałem to nie wyświetla żadnego, wszystkie bezpieczniki ok więc może to moduł? prosze pomocy jestem zielony w dziedzinie mechaniki z góry dziękuje .

Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.