Skocz do zawartości

Problem z przyspieszaniem Opel Astra I 1.4 16v X14XE


Gość marcin10_19

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcin10_19

Witam

Od pewnego czasu pojawil sie dosc zauwazalny i uciazliwy problem. Moze zaczne od poczatku. Otoz 4 miesiace temu robilem uszczelke pod glowica, przy tym uszczelniacze zaworow, uszczelki pod klawiaturami, uszczelniacze rozrzadu i czyszczenie zaworow. dodatkowo zmienilem swiece na nowe. Wiadomo z poczatku po remoncie silnik musial sie "dotrzec" oraz musial byc oszczedzany no i byl i to bardzo. Zrobilem juz okolo 4 tys km i wszystko w porzadku, plyn i olej w normnie, temp pracy w granicy 95stopni, nie ma niepokojacych objawow. Lecz od pewnego czasu zauwazylem ze przy dynamicznym ruszaniu np. bieg 1,2,3 gdy dochodza obroty do 2,5 tys samochod zaczyna mulic i nie chce juz dalej isc, slychac charakterystyczne duszenie silnika i przy tym szarpanie. Gdy rozpedzam go powoli wszystko ok. Dzieje sie tez tak jak jade z predkoscia 110,120,130 potrafi dziwnie szarpnac samochodem tak jakby mial sekundowa przerwe. Podejrzewam kable zaplonowe gdyz mam podejrzenia ze nie byly wymieniane od nowosci,(spekane koncowki od cewki, oraz dwa kable laczone w jeden penszl, mysle ze takich teraz nie robia) a samochod ma zrobione 180tys km....czy to moze byc kablami czy moze byc tego inna przyczyna? pytam poniewaz nie chce zbytnio wyrzucac pieniadze w bloto...

z gory dziekuje za odpowiedz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz spękane kable sprawdz wieczorem: spryskiwacz do wody (do podlewania kwiatków lub sklanka wody ALE TYLKO NA ZIMNY SILNIK) polej po kablach i jak skoczy iskra to kable do wymiany. Mam podobnie co Ty tyle że kable nowe, nie szarpie przy 100 110 120, tylko przy przyśpieszaniu. Swojego problemu nie rozwiązałem jeszcze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin10_19

Zrobie probe z woda, sprawdzalem ale na rozgrzanym silniku(nie wiedzialem ze trzeba na zimnym). Zauwazylem taka przypadlosc, szarpie ale tylko na gazie, gdy przezuce na benzyne problem zmika, obroty ida plynnie, czuc moc, ze samochod przyspiesza, natomiast na gazie jak wejde w strefe 2tys obrotow zaczyna mulic....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności