Skocz do zawartości

Gość kawka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam problem ze swoją zafirką 2.2 benzynka 2000 rok 147KM brak LPG. Mianowicie brakuje jej mocy. na biegu jałowym niby wchodzi na obryty ładnie ale tylko do 5800obr/min potem zaczyna się dławić i czuć wyrażnie zapach nieprzepalonego paliwa. Na biegach im wyższy bieg tym większe problemy z wejściem na obroty jakby nie miał siły się poradzić. No i ciągle ten zapach paliwska. Komp trzy razy inny i zawsze ta sama odp. zero błędów.Na jednym z komp. facet powiedział że komp. pokazuje ciągle ubogi skład mieszanki wartości ciągle poniżej zera bez względu na ilość dodanego gazu. Wymieniłem lambde nr 1 brak efektu, wywaliłem kata i przejżałem układ wydechowy brak efektu. Autko odpala normanie i na wolnych obrotach pracuje równo. A i jeszcze jedno chla kolosalne ilości paliwska nawet 20l/100km bez znaczenia jak jade. Wygląda tak jakby komp. podawał ciągle za duże ilości paliwa do silnika i go zalewał. Za wszelkie porady z góry dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ponownie. Problem z dużym spalaniem rozwiązany.Okazało się że lambda (zamiennik) przekłamywała. Kupiłem używke ale orginał i jest OK. Został natomiast problem utraty mocy. Na 1 i 2 zbiera się prawie normalnie dalej to katastrofa. Mam problem z wkręceniem silnika na wyższe obroty. Zachowuje się jak by miał odcięcie zapłonu w granicach 4000-5000 w zależności od biegu.Jeżeli dodaje delikatnie gazu autko przyspiesza wolno ale przyspiesza natomiast po wciśnięciu pedału do końca słychać wyraźne buczenie silnika a przyspieszenie jest takie jakbym kogoś na holu miał. Czasami ale sporadycznie śilnik po przygazowaniu jakby chciał zgasnąć przez pare sekund chodzi jakby nie na wszystkich garach i po chwili wyrównuje prace. Nie mam problemu z odpalaniem zawsze od strzała. Na wolnych obrotach pracuje cicho i równo. A komputery jak zawsze to samo czyli NIC.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość sthonka

co w tym te,acie dalej kolego kawka rozwiazałes prolem braku mocy bo mam takie same obiawy jak ty w astrze g z tym silnikiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. W moim przypadku problebem okazał się komputer. Prawdopodobnie poprzedni właściciel dość długo jeździł na padniętej lambdzie i kompuer tak korygował parametry żeby było ok. Niestety po wymianie na nową komp. zapamiętał stare ustawienia i mu tak zostało. Serwis Opla w Zgierzu wgrał nowy soft na kompa. Koszt 150zł. Czas trwania operacji 30 min. Auto powstało. Teraz czuć że ma 150 kucy. Pozdrawiam.....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziwne bo komputer sam sie adoptuje do warunkow pracy

samo odlaczenie aku na kilka minut

a pozniej odpalenie i pozostawienie auta na chodzie

na wolnych obrotach

do otwarcia duzego obiegu cieczy

juz powinno ustawic ECU do nowych warunkow pracy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności