Gość tomekc16nz Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Niby poważne forum a pierdoły takie opowiadacie, że się śmiać chce Większość z Was chyba doświadczenie wzięła z 1 "remontu" głowicy u znajomego mechanika i sieje ferment na forum... UPG to koszt robocizny 200-300zł, czyli 200 + 40 uszczelka + 60 planowanie i budżetowa wymiana w kwocie 300zł, a full serwis, czyli uszczelniacze i obróbka głowicy to 200zł + UPG 60zł + śruby 60zł + olej, płyn pierdoły, rozrząd - 1000zł A teraz swap: kupujesz calibre/vectrę A c20ne za 1000zł, aplikujesz do Kadetta silnik razem ze skrzynią, zmieniasz rozrząd, który kosztuje 100zł, zalewasz nowy olej, płyn - kolejne 150zł i wychodzi Ci 1300zł SWAP. Odejmujesz resztę na złom - cała vectra/cali z Twoim starym silnikiem w bagażniku, po 65gr kilogram daje ci 800zł Ostatnio sobie zrobiłem swapa na c20xe za 1000zł - dawca był 500zł droższy niż przykładowy podany przeze mnie z c20ne Teoretycy, albo praktycy, którzy naczytali się na forach teoretyków i robiąc swapa robili od razu generalne remonty - czytajcie dalej fora i wydawajcie pieniądze na goły silnik z allegro za 1,5 kafla, którego nie możecie sprawdzić przed zakupem i płaczcie, że każde xe jest zajechanym trupem Jak pierdoły to po co czytasz??? Nikt Ci nie każe ani czytać ani uważać "to" forum za poważne Doświadczenie jakie każdy ma to sam wie, a tym co się wzięli za remont (nieważne czy pierwszy raz, nieważne czego i ukogo) medal za to że mieli czas i chęci żeby to zrobić a chwała za to że jeszcze się tym podzielili na forum... A nie jak "coniektórzy" rzucają tylko głośne hasła "robocizna plus tyle i tyle" i nawet palcem niekiwną aby zrobić coś samodzielnie (nie potępiam tego ale też nie pochwalam)... "kupujesz,aplikujesz,zmieniasz,zalewasz,oddajesz" no i wszystko jasne... że zrobiłeś swapa za 2500 ( jak dobrze policzyłem nie liczyłem tego "65gr za kilo" ) to fajnie ale na razie to Ty jesteś teoretykiem (bo ja jako że Tomasz to jestem niewierny i dopóki czegoś nie zobacze to nie uwierze) wiec łaskawie podziel się swoim dokonaniem na tym "poważnym forum" A XE jakie jest, takie jest ale żywotnością to ten motor nie grzeszy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52732-swap-16-c16nz-20-c20ne/page/3/#findComment-447637 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Wasylek pochwal sie swoim dzielem bo narazie to jest wirtualne sypiesz cyframi jak z rekawa opis tez tak idealny ze smiech mnie ogarnia Tomek to idealnie podsumowal "kupujesz,aplikujesz,zmieniasz,zalewasz,oddajesz" no i wszystko jasne.. nie bierzesz pod uwage ze nie kazdy ma na tyle wiedzy i czasu albo i miejsca zeby swap wykonac samemu a jak ma robic ktos inny to nie zrobi go za darmo a twoj sposob po lebkach to zenada opis szybkiej wymiany UPG mnie rozbawil   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52732-swap-16-c16nz-20-c20ne/page/3/#findComment-447640 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasylek Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 (edytowane) Rozbawił Cię? Ciekawe czemu, czyżby to było niezgodne z czymkolwiek? Sypię cyframi, bo w tym siedzę na codzień i nie jedno NE złożyłem. Z resztą założyłem sklep z częściami. Czas wiedza i miejsce - zgodzę się... A mój "sposób" nie jest w żadnym wypadku po łebkach. Jeżeli kupujesz całe auto na dawcę, to możesz skontrolować stan silnika - sprężanie, ciśnienie oleju (które powie wszystko o stanie dołu), spalanie oleju i paliwa. a jeżeli motor jest ok po sprawdzeniu, to po cóż go remontować na siłe? Chyba tylko po to, żeby wydać pieniądze i się zastanawiać, czy aby na pewno nikt nic nie spierdaczy przy remoncie... Tomek, czytam dlatego, że doszły mnie słuchy o pierdołowatości w tym temacie A XE jakie jest, takie jest ale żywotnością to ten motor nie grzeszy Napisał właściciel VA c16nz Jeżeli chcecie zobaczyć któryś z moich projektów, to zapraszam na KTK gdzie jestem modem w dziale mechanicznym lub samnaprawiam, bo nie zamierzam Wam nic udowadniać Chociaż powiem Wam, że jeszcze 5 lat temu też byłem podobny do Was jeżeli chodzi o mechanikę, ale różnica jest taka między nami, że ja zacząłem mniej czytać, a więcej robić, co Wam też polecam Edytowane 6 Lipca 2012 przez Wasylek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52732-swap-16-c16nz-20-c20ne/page/3/#findComment-447717 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WWR Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 (edytowane) Dlatego i Ja po części zagościłem na KTK, mimo że do co poniektórych tu nic nie mam, ale jednak tam przynajmniej mnie nie besztają na każdym kroku za jakikolwiek krok jaki się poczyni a i atmosfera bardziej luźna... Edytowane 7 Lipca 2012 przez WWR   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52732-swap-16-c16nz-20-c20ne/page/3/#findComment-447772 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 sory ale taki remont silnika to robia nieuczciwi wlasciciele tylko po to zeby auto sprzedac a Ty mi pierdzielisz ze tak jest zgodnie ze sztuka ok ale ze sztuka kowalstwa ,hamstwa i naciagaczy bo ze sztuka mechaniki nie ma to nic wspolnego nie znasz mnie wiec sie nie wypowiadaj o tym co robie a czego nie bo pojecia nie masz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52732-swap-16-c16nz-20-c20ne/page/3/#findComment-447778 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekc16nz Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Z resztą założyłem sklep z częściami. Tomek, czytam dlatego, że doszły mnie słuchy o pierdołowatości w tym temacie Niech zgadne? pewnie sklep internetowy? Na głupie pytanie głupie odpowiedzi, ot co Dlatego i Ja po części zagościłem na KTK, mimo że do co poniektórych tu nic nie mam, ale jednak tam przynajmniej mnie nie besztają na każdym kroku za jakikolwiek krok jaki się poczyni a i atmosfera bardziej luźna... Kolego nikt cię nie beszta tylko (za przeproszeniem) Twoje auto to sito i zabierasz sie do niego od d..y strony...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52732-swap-16-c16nz-20-c20ne/page/3/#findComment-447816 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WWR Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 (edytowane) Każdy Kadett to sito, Vectra też - tylko Ty masz zadbaną serie, myśl co piszesz. A od dupy strony kto się zabiera, ten zabiera... Bynajmniej wasze rady w większości to albo pocisk albo żenujące mądrości nie mające nic wspólnego z mechaniką tak na serio... Dlatego też nie goszczę już zbyt często na tym forum. Papa. A i jeżeli twierdzisz, że twoja Viki będzie tak świetna, tak zadbana, tak nierdzewiejąca! To Cię zawiodę, poczekaj sobie kilka lat, nie robiąc nic przy niej, tylko zarabiaj na nią - wtedy to Ja powiem, kto ma sito. Bo mój Kadett, to nie był dupowóz dla rodzinki w te i we wte ale auto głównie do pracy itd. I znam jego przeszłość, jeździło do Niemiec, Czech i nie było nic przy nim robione, dopiero gdy Ja je dostałem to je dopieszczam, ale co Ty wiesz o tym, skoro dokładasz sam do własnego auta, a to co wkładasz nigdy wcześniej Ci się nie zwróciło. Mój Kadett zarobił już na siebie tyle, że bym kupił za to 3 takie Viki w idealnym stanie, ruszcie ludzie makówką, bo wam się pod beretem widzę gotuje, pozdro Edytowane 7 Lipca 2012 przez WWR   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52732-swap-16-c16nz-20-c20ne/page/3/#findComment-447892 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 gotuje to sie tobie zarabiac autem i tak je zaniedbac ?? sory ale ja tak nie mysle auto ktore nasiebie zarabia ma byc w stanie idealnym a nie podwozie latane nitami (jak to widac na przykladzie twojego kadeta) takie zapuszczenie auta to typowy objaw bezmuzgowia ale to moje zdanie ciebie na forum nikt na sile nie trzyma wiec rob co chcesz ja plakac nie bede   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52732-swap-16-c16nz-20-c20ne/page/3/#findComment-447909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasylek Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Gawlak, chodzi Ci o ten opis wymianu UPG: full serwis, czyli uszczelniacze i obróbka głowicy to 200zł + UPG 60zł + śruby 60zł + olej, płyn pierdoły, rozrząd - 1000zł Że to jest robota po łebkach? A co Ty byś jeszcze zrobił wymieniając upg?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52732-swap-16-c16nz-20-c20ne/page/3/#findComment-447919 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 o ten drugi opis mi chodzi kolego ten tanszy ''UPG to koszt robocizny 200-300zł, czyli 200 + 40 uszczelka + 60 planowanie i budżetowa wymiana w kwocie 300zł, '' ja nie oszczedzam na czesciach i elementach ktore sa do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/52732-swap-16-c16nz-20-c20ne/page/3/#findComment-447949 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.