Skocz do zawartości

Swap - 1.6 C16NZ -> 2.0 C20NE


Gość WWR

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tomekc16nz

Każdy Kadett to sito, Vectra też - tylko Ty masz zadbaną serie, myśl co piszesz.

 

A i jeżeli twierdzisz, że twoja Viki będzie tak świetna, tak zadbana, tak nierdzewiejąca! To Cię zawiodę, poczekaj sobie kilka lat, nie robiąc nic przy niej, tylko zarabiaj na nią - wtedy to Ja powiem, kto ma sito. Bo mój Kadett, to nie był dupowóz dla rodzinki w te i we wte ale auto głównie do pracy itd. I znam jego przeszłość, jeździło do Niemiec, Czech i nie było nic przy nim robione, dopiero gdy Ja je dostałem to je dopieszczam, ale co Ty wiesz o tym, skoro dokładasz sam do własnego auta, a to co wkładasz nigdy wcześniej Ci się nie zwróciło. Mój Kadett zarobił już na siebie tyle, że bym kupił za to 3 takie Viki w idealnym stanie, ruszcie ludzie makówką, bo wam się pod beretem widzę gotuje, pozdro ;)

 

Już kilka latek mineło, hmm chyba z 7 (szczęśliwi czasu nie licząrolleyes.gif)...może i jest zadbana ale napewno nie seryjna, GL-ką przestała być dawno temu... A rdzewiejąca też była (rdzewieje nawet Omega BFL braciszka,no cóż taki mamy klimat) ale odpowiednia reakcja w odpowiednim czasie i po problemie, nieumiałbym nic nie robić przy aucie nieważne jakie by to było, a zaczynałem od maluszka potem był FSO 125-troche mnie nauczył pokory.

Idąc dalej nie zależy mi na tym aby z Ciebie kpić, ale jak ktoś wpada i rzuca "miesęm" gdzie popadnie to trochę przegina...

Skoro na forum tak cie cisną "pociskiem i żenującą modrością" to sie nie dziw bo niejesteś pierwszym i ostatnim który bierze sie za coś nie od początku tylko od połowy albo nawet od końca, a jeżeli rady do ciebie nie przemawiają to zrób jak uwarzasz ale potem to zweryfikuj, wiadomo nic nas nie uczy lepiej jak własne błędy.

Do kolegi "Wasylek" różne są głowice i różnych czynności obsługowo-naprawczych wymagają...COSCAST mówi coś??? Więc "właśćiciel VA C16NZ" co widział to widział i nie wnikaj... A może rzuć okiem http://www.calibragroup.pl/?strona=articles/tech_006

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Miechulodz

jest jeszcze jedna opcja: c16se dość żwawe motorki znajomy właśnie wkłada taki do przedlifta CA. A jeżeli chodzi o swap na c20ne ja za dwa tygodnie wkładam do CB czyli swap z x12xe na c20ne(budżet max 500 pln i własna robocizna

. Plusik taki, że na podwórku stoi cała cali mojego braciszka (blacha próchno silnik będzie igła bo sam go regeneruje) jedyny mankament który mnie dręczy to półosie i układ paliwowy )(w x12xe zastosowano regulator ciśnienia paliwa czytać jeden przewód paliwowy brak zwrotnego) i w ŁDZ mamy wsparcie w postaci człowieka którego na tym forum już dawno niema :)

Edytowane przez Miechulodz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności