Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość achysz(astra 2 2.0 di)

witam kupiłem w grudniu zeszłego roku asterixa:) w kwietniu br. wymieniłem klocki i tarcze hamulcowe na tylniej osi, cały dzień roboty ale sie opłacało kiedy skończyłem wymianę postanowiłem określić stan klocków i tarcz na przedniej osi(jak nowe) i tu się zdziwiłem, ściągając kołpaki okazało się, że przednie koła mam mocowane na pięć śrób a tylnie na cztery, co za tym idzie na tylniej i przedniej ośce mam różne piasty.Czy to w ogóle jest możliwe?Co to znaczy? bo na myśl przychodzi mi tylko jedna odpowiedż-powypadkowy, chyba ze w swoich asterkach macie tak samo. prosze o pomoc,wasze opinie co z tym fantem zrobić

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/53169-dwie-r%C3%B3%C5%BCne-piasty-k%C3%B3%C5%82/
Udostępnij na innych stronach

Ktoś musizal tam majastrować. Zapewne wymieniana byla tylna belka i ktos wstawil jaką miał na podoredziu. Z tym ze ile to musialo miec nakulane kilometrów zeby belke wymieniac w AG.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/53169-dwie-r%C3%B3%C5%BCne-piasty-k%C3%B3%C5%82/#findComment-442931
Udostępnij na innych stronach

Gość marcel_kk

Nie koniecznie musi miec najechane kilometrów,

bardziej zdarzały się rózne dziwne uszkodzenia:

najechanie bokiem na wysoki krawęznik lub

pod kątem na schody...abo podczas jazdy po lesie

uszkodzenie przez wystajacy korzeń.

Brałes pod uwage takze mozliwość, że poprzednicy

mogli wymienić przednie piasty ( z 4 na 5 śrub)

Spotkałem sie z przypadkami wymiany piast gdy

właściciel chciał zamontować alusy ( na 5 śrub jest

więcej ładniejszych wzorów)

Moze w Twoim przypadku zaczał od przodu wymiane

i nie dokończył dzieła z tyłu.

Dla Ciebie może być to uciażliwe, wożenie 2 zapasówek.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/53169-dwie-r%C3%B3%C5%BCne-piasty-k%C3%B3%C5%82/#findComment-442947
Udostępnij na innych stronach

owszem mogla byc przygoda nie przecze. dwu litrowki raczej mialy piasty na 5 srub wiec raczje tyl był majstrowany.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/53169-dwie-r%C3%B3%C5%BCne-piasty-k%C3%B3%C5%82/#findComment-442998
Udostępnij na innych stronach

Raczej 1,7 dtl bo w 2,0 nie spotkałem się z 4 śrubami. Z obserwacji zauważyłem że 4 śruby stosowane są do pojemności 1,7 a od 1,8 jest 5 śrub.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/53169-dwie-r%C3%B3%C5%BCne-piasty-k%C3%B3%C5%82/#findComment-443588
Udostępnij na innych stronach

jenego w życiu widzialem X20DTL'a z piastami na 4 sruby. Nie wiem czy to fabryka tak wypuscila jakas partie, moze z braku czesci lub jakis inny zamysł. W coupe( bertonach tylko w cabrio z silnikiem 1.6 były piasty na 4 sruby. Reszta z silnikami od 1.8 mialy juz na 5 srub. Cywilne astry G tez mialy tak jak kolega prawi od pojemnsci 1.8 5 srubek a ponizej 4 srubki.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/53169-dwie-r%C3%B3%C5%BCne-piasty-k%C3%B3%C5%82/#findComment-443619
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności