Skocz do zawartości

Pytanie o dolot powietrza


Gość darkside13

Rekomendowane odpowiedzi

Gość darkside13

Mam takie pytanie mam Corse B X12SZ monowtrysk: Czy po zakryciu dolotu powietrza auto powinno z tym silnikiem zgasnać ?? czy raczej nie ??

 

Chcialem sprawdzic szczelnosc ukladu czy nie bieże gdzieś lewego powietrza i po zakryciu dolotu powietrza od strony filtra powietrza : auto zadlawilo sie ale po chwili wskoczylo na normalne obroty póżniej przy zakrywaniu caly czas normalnie chodziło bez dłąwienia sie.

 

jeszcze takie pytanie z ciekawosci czy monowtrysk z silnika X14SZ można włożyć do silnika X12SZ ?? i odwrotnie ??

Edytowane przez darkside13

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mietekforce

W teorii jak zatkasz wlot powietrza to powinien zgasnąć, teraz pytanie co zatkasz. Najlepiej zatkać rurę która uchodzi z samej puszki powietrza do wtrysku bo filtr ma zazwyczaj dwa wloty(ogrzewanego i zimnego- sa też tylko filtry z jednym wlotem) i cięzko zatkać szczelnie to.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość darkside13

Tak jak na fotce mam identyczna puszka idaca do filtra powietrza tylko ze silnik to X12SZ, odkrecilem rure idaca od filtra powietrza do puszki monowtrysku zatkalem reka , auto zaczelo sie dusic spadlo z obrotow ale po chwili wskoczylo na normalne obroty.... dla tego jestem cieawy czy powino zgasnac bo nie wiem czy lewego powietrza mi gdzies nie łapie, mam wszystko praktycznie w aucie powymieniane, ni jezdze brawurowo ale zaobserwowalem ze okolo 10L mi auto pali a wyczytalem w jednym ze starych postow na forum ze ktos w Astrze F mial problem ze spalaniem i po zatkaniu tego wlotu auto mu nie gaslo i okazalo sie ze uszczelki na monowtrysku byly walniete... gosc wymienil auto po zatkaniu zaczelo mu gasnac i auto nie biorac juz lewego powietrza zaaczelo mniej spalc benzyny:)

post-418-0-80150200-1338896402_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a silnik chodzi nierowno ??

najprostszym sposobem jest zakupieni np samostartu

odpalenie silnika

i psikanie w okolicach dolotu

jak zmieni sie praca silnika to znalazles nieszczelnosc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość darkside13

Silnik chodzi ok, zrobilem tak jak kolega mówil zatkalem odmęi dolot powietrza od filtra powietrza zatykajac rękoma na poczatku sie podusił wskoczyl na obroty , znow sie podusil i zgasł, druga próba troche sie podusil , ale nie chcial zgasnać, jeszcze raz zatkałem podusil sie i zgasł , wczesniej zobaczylem ze pod sciagaczem weza od odmy mam pekniecie na weżu wiec go calkowicie zdjalem i przy puszcze zatykalem wlot od odmy i wlot powietrza zwolnil na obrotach sinik ale nie zgasł.

 

ogólnie mi chodzi ze troszke wiecej pali a sonde itp mam powymieniane wiec zaczalem wlaśnie podejrzewać lewe powietrze

 

 

kupilem samostarter - okazalo sie ze zasysa mi powietrze miedzy obudowa monowtrysku a silniczkiem krokowym , mam jakos dziwnie wyprofilowany silniczek krokowy bo jak bym nie przykladal jest taka minimalna szparka i nie dolega tak jak powinno do obudowy monowtrysku

Edytowane przez darkside13

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności