Gość Kacper Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Wyjecie k22 nic nie powoduje. Masz ten przekaźnik wpięty ? Jest on od pompki płynu chłodzącego która występuje tylko w wersji 3 -litrowej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/5/#findComment-452667 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 wkladke bo tamta jest zjechana moja skrzynka - wypiety od wylaczania wiatrakow moze on od tak sobie tam jest od dluzszego czasu bo zdaje sie skrzynka byla wymieniana   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/5/#findComment-452674 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Ten na lewo obok wyjętego możesz wyciągnąć bo jest on nie potrzebny (K22 przekaźnik - pompki płynu chłodzącego) Jutro lub w poniedziałek postaram się jeszcze coś sprawdzić i dam znać co wypiąć dla sprawdzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/5/#findComment-452675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 z tyłu za panelem wypialem dzisiaj przewod od wlacznika klimy i tez nic nie dalo, odpialem tez oba przewody ze sprezarki i wiatraki nadal chodzily   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/5/#findComment-452736 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 A jeszcze jedno pytanie : czy świeci może kontrolka silnika lub sprawdzałeś czy nie ma błędów ? Mój kolejny podejrzany to ECU, ale chcę najpierw sprawdzić czy można w prosty sposób odpiąć przewody z niego, które sterują klimatyzacją. ps Ma ktoś może w szufladzie zapasowy sterownik ECU i podpowie jak są opisane piny w jego w gnieździe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/5/#findComment-452827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 nie swieci sie a gdzie ten ecu i ktore przeoy nim steruja? ja caly czas mysle ze gdzies jest przetarty przewod i jutro oddaje do dobrego elektryka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/5/#findComment-452829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 ECU jest w obudowie filtra powietrza. Poniżej uproszczony schemat podłączenia sterownika na pinach 24,40 41 jest podpięta klimatyzacja 80 - drugie końce tych przewodów są wpięte od spodu w skrzynkę bezpiecznikową w komorze silnika. Jeśli faktycznie jest zwarcie to poszarp ( z wyczuciem) kablami wiązkami itp. może ujawni się w którym miejscu. sterowanie silnikiem x22xe.pdf   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/5/#findComment-452830 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Witam. Maniek skoro wybierasz się do elektryka to weź ze sobą schematy elektryczne (na str.15 jest rozrysowany układ przekaźników, w modelach do 98r 1500-1527). Sam nie do końca wszystko kojarzę, ale elektrykowi na pewno pomoże w znalezieniu problemu. Ten przekaźnik który masz wypięty K-87 w moim aucie nie przekazuje napięcia w normalnych warunkach tylko masę (tak mi się wydaje).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/5/#findComment-452845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Jeśli wypięcie całego ECU nie spowoduje wyłączenia wentylatorów to musi być jednak gdzieś porządne zwarcie w kablach. Może ktoś robił też jakieś obejście i spowodowało to załączenie wentylatorów. (na fotce wyżej widać też jakiś nadprogramowy bezpiecznik przy plusie zasilającym skrzynkę może jest takich dokładek więcej)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/5/#findComment-452850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) jest zrobione obejscie do tego modułu przy silniczku podnoszenia szybbo gosc nie mogl dojsc gdzie zanika minus a nadprogramowy bezpiecznik jest od pompy paliwa Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez Maniek1986 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/5/#findComment-452870 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.