Gość Kacper Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Jak jeszcze ssanie wyłącza się prawidłowo to jest dobry. edit Ten czujnik możesz wykluczyć, wypinałem go robiłem zwarcie między pinami oraz piny do masy i wentylatory nie drgnęły. Edytowane 23 Sierpnia 2012 przez Kacper   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/7/#findComment-453276 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 To jeszcze trochę znaczków chińskich czyli schematów. Może ktoś dojrzy coś czego ja nie zauważyłem. http://imageshack.us/f/690/schemat1y.jpg/ na czerwono zaznaczyłem przekaźnik który trzyma i strzałką skąd dostaje napięcie. K51, K87, K52, K67 to przekaźniki wentylatorów M4 i M11. K22 to przekaźnik pompki płynu chłodzącego M57 która jest tylko w silniku 3,0 S29 i S128 to czujniki temperatury w chłodnicy. http://imageshack.us/f/835/schemat2x.jpg/ strzałką zaznaczyłem ten sam przewód co w wcześniejszym schemacie. K60 to przekaźnik załączający sprężarkę klimatyzacji Y1. S20 presostat, kilka dopisków zrobiłem dla ułatwienia na schemacie. Jeszcze pytanie - czy na odpiętym ECU wentylatory też pracują ? Jeśli tak to może jeden z zaznaczonych przewodów ma zwarcie do plusa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/7/#findComment-453381 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Witam. Może warto sprawdzić wiązkę od sterowania w kabinie( pracował tam elektryk), u mnie przekaźnik K-87 też pyka tylko na wyłączonym zapłonie i w normalnych warunkach wentylatory się nie załączają. A jeszcze taka jedna myśl, może ECU widzi cały czas wysoką temperaturę silnika i nie wyłącza wentylatorów Dlatego proponowałem żeby "Maniek1986" zabrał schematy do nowego elektryka. Pozdrawiam RG.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/7/#findComment-453413 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 A jeszcze taka jedna myśl, może ECU widzi cały czas wysoką temperaturę silnika To akurat odpada, robiłem testy z czujnikiem temperatury i nic nie dało.Albo tak jak pisałem jest zwarcie do plusa na jednym z przewodów ECU, lub na przewodzie z panela sterującego. Jest też możliwe że jest zwarcie w samej skrzynce z przekaźnikami i bezpiecznikami. Wtedy trzeba będzie wyjąć ją wypiąć wtyczki od spodu i rozmontować ( link do manuala po rosyjsku kolegi Siergieja http://mysintra.3dn.ru/load/zagruzki/remont_bloka_predokhranitelej_motornogo_otseka/1-1-0-22 )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/7/#findComment-453419 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 ja jzu mam dosc w poneidzialek idzie do najkonkretniejszego goscia i jestem pewny na bank ze ogarnie zdam relacje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/7/#findComment-453420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Jak będziesz potrzebował schematów to podaj e-maila.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/7/#findComment-453427 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 sadze ze gosc ogarnie bo juz raz robil gruby temat w tym aucie, wgrywal nowy program na kompa itdale jak cos bede sie zglaszal, dzieki bardzo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/7/#findComment-453429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 to znowu jam jeszcze nie rozwiazalem problemu przez poslizg techniczny i jeszcze czekam na swoja kolejke ale odkrylem kolejna rzecz sprezarka klimatyzacji chodzi mi caly czas czy na panelu jest wlaczona cyz nie i tu tez tylko mozna ja wylaczyc przekaznikiem... stopila sie tez dioda sprezarki w skrzynce, od czego ona jest i czy mozna ja zastapic zwyklym bezpiecznikiem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/7/#findComment-454504 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 po odlaczeniu panelu sprezarka nadal chodzi a przy wlaczaniu/wylaczaniu słychac glosnie pyknięcie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/7/#findComment-454505 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 stopila sie tez dioda sprezarki w skrzynce, od czego ona jest i czy mozna ja zastapic zwyklym bezpiecznikiem? Bezpiecznik odpada, ale możesz zastosować zwykłą diodę prostowniczą 1 Amp. np BYP401/50 (tylko pamiętaj że dioda jest kierunkowa i ma znaczenie jak ją wepniesz) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/54946-wiatrak-chodzi-po-wylaczeniu-auta/page/7/#findComment-454509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.