Skocz do zawartości

x20xev gasnie na zimnym


Gość rutek8806

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze swoja omega x20xev 95r b+g gasnie na "zimnym" silniku bo gasnie tak do ok 85C. Na benzynie i na gazie tak samo sie dzieje. Jak zlapie ok tych 90C to chodzi juz normalnie i mozna jechac. Odpala bez problemu za kazdym razem. Wymienilem uszczelke pokrywy zaworow bo swiece byly mokre, teraz jest ok. Wymienilem czujnik tem dla ECU zamiennik z EPS. Wyczyscilem czujnik tem. powietrza ten przed przeplywka, wyszyszczona przepustnica, krokowiec, odmy. Check sie nie pali ale po odczytaniu kodow metoda na spinacz wychodzi blad 92 czujnik polozenia wlakow rozrzadu. Czy on jest do wymiany? Czy on powoduje zla prace silnika ponizej ok 85C ? Prosze o porady co z tym moge zrobic, co sprawdzic, wyczyscic, wymienic zeby chodzila jak dawniej. Dodam ze jak juz chodzi dobrze to w czasie jazdy jest troszke slabsza. Z gory dziekuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wychodzi blad 92

 

Witam. Przy tym błędzie z reguły występuje "odcięcie" przy 4,5 ts obr/min. I druga sprawa - jakiej firmy masz kable od świec i ile mają lat ? (świece też)

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może błąd wystąpił kiedyś przez chwilę

i dlatego był w pamięci.

Jeśli kontrolka się świeci

i występuje problem z wejściem na obr. powyżej około 4500

to raczej tak, do wymiany.

Choć najpierw można dokonać jeszcze jego pomiarów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problemu z wejscie na 4500 obrotow nie mam a co do kabli to janmory, swiece ngk razem wymienione 2 lata temu jakies 50tys km zrobilem przez te 2 lata. a jakie sa wlasciwe wartosci tego czujnika polozenia walka rozrzodu? napiecie, opornosc? dziekuje za zainteresowanie:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece ngk razem wymienione 2 lata temu jakies 50tys km zrobilem

 

Warto pomyśleć o wymianie.

 

co do kabli to janmory,

 

No to chyba usterka znaleziona. Janmor , to najbardziej "chwalony" badziew - przebicia w tych kablach to norma . Możesz na odpalonym silniku prysnąć spryskiwaczem z wodą po kablach i zobaczyć , czy nie strzela (iskrzy). Osobiście proponowałbym od razu zmienić na NGK ( choćby profilaktycznie)

Ps chodzi o obroty powyżej 4,5ts

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro pomierze ten czujnik. mierzyc te wartosci na zimnym czy cieplym silniku? Sprawdzalem te kable i sa lekkie przebica blizej cewki wiec pomysle nad wymiana ale chyba nie sa mocne. Co myslicie o kablach sentecha? moze macie jeszcze jakis pomysl co dolega mojej omedze?

Edytowane przez rutek8806

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mierzyc te wartosci na zimnym czy cieplym silniku?

 

W obu przypadkach powinny się pokrywać . PRZEWODY SENTECHa - ja mam ngk , mają niewiadomo ile lat (podejrzewam , że ok 5-7 ) i zero problemu.

To jest "zaleta" kluchy - dzisiaj zaoszczędzisz - jutro dołożysz

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności