Skocz do zawartości

Termostat 1,7 cdti


Gość Puzon

Rekomendowane odpowiedzi

kiepski mechanik,w Z17DTL mamy boscha(zreszta sam zobaczyc wystarczy zdjąć tylko plasikową osłone silnika).Moj przydymia na czarno i tez nie moge znalezc przyczyny.

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość LukasPodkarpackie

:-) już do niego nie jeżdżę, ale tak jak pisałeś w poprzednim poście zacznę od podpięcia do komputera i sprawdzenie ciśnienia paliwa. Z tym kopceniem to u mnie jest jak depnę go powyżej 2200 - 2500 rpm, na rozgrzanym silniku (chyba przy 3 albo 4 przełożeniu) oczywiście ciężko mi powiedzieć jaka barwa ale chmura jest za mną spora.

Edytowane przez LukasPodkarpackie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LukasPodkarpackie

Witam byłem na diagnostyce w Rzeszowie w serwisie Hoffman na Armii Krajowej, poczytałem trochę pochlebnych opinii na ich temat. Trzymali mi samochód ze 3 godziny. Okazuje się że wszystkie parametry są ok, na wtryskach zrobili mi jakiś test przelewowy czy coś takiego, ciśnienie paliwa ok, nie byłem przy tym bo mnie wygonili stamtąd. Powiedzieli mi na 90% że to wina rozrusznika (nadaje się do regeneracji), mi coś intuicja podpowiada że to może być właśnie kluczowa naprawa, skoro żadne kontrolki nie świecą samochód nie gaśnie, nie ma oznak że słabnie na trasie to wydawać się może że faktycznie wina może leżeć po stronie rozrusznika. Polecają mi regenerację koszt między 200 a 400 zł w zależności od części. Kolego mk5 proszę o wypowiedź co mi radzisz żebym zrobił, ryzykować z tą naprawą?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze nie znam jeszcze dokładnie diesla,zawsze miałem pb, ale moim zdaniem mogą miec racje diesel musi miec odpowiednie odpowiednie obroty by odpalił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdarzały sie takie problemy .. silnik musi się mieć odpowiednie obroty aby moduł mógł odpalic silnik .. :) .. albo nowy rozrusznik (zamiennik) .. albo dobra uzywka .. albo naprawa. Kiedys kupiłem świetny zamiennik alternatora do renault thalii z jakiejś gdanskiej firmy .. byłem zadowolony z ceny, jakości i gwarancji :) ..a cena była ceną używki .. wiec chyba warto poszukać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj zamiennika bo będzie chiński.

Jak kolega pisze gdańska firma Pol starter czy jakoś tak.

Robią regenerację oryginałów dają gwarancję.

Kupowałem u nich alternator.

Widzę że jesteś z podkarpacia .

Popytaj np tu http://www.rotor.re/ile kosztuje regeneracja

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupowałem w Euro Starter .. i nie był to chinol .. to była chyba regeneracja .. ale wyglądał naprawdę jak nówka .. porządnie wyglądał, montaż bez problemu, działanie również

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Euro starter nie pamiętam dokładnie

Tak jak piszesz po regeneracji z gwarancją .

Lepszy niż chińska nówka bo nowy oryginał to nie ten przedział cenowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość LukasPodkarpackie

Panowie samochód jest po regeneracji rozrusznika, wymiana bendiksu oraz tulejek nie wiem jakiej produkcji nie dostałem żadnego kwitu, wiem że mnie teraz możecie mnie krytykować że nie zapytałem jakiej firmy są wymienione elementy rozrusznika, pytałem nie otrzymałem, tylko odpowiedź "będzie Pan zadowolony" Niby kręci teraz ok ale nie ma jakichś drastycznych mrozów. Zauważyłem że na zimnym silniku (temp zewn. +1) ten rozrusznik kręci tak jak przed regeneracją czyli tak do końca tutaj ujemna temepratura nie ma wpływu tylko to ze auto chwile postoi np całą noc w garażu. Zapalanie samochodu oraz żwawy i szybki dźwięk rozrusznika występuje po drugim zagrzaniu świec i zapaleniu samochodu a już po przejechaniu parunastu kilometrów jest bajkowo z odpalaniem. Dzisiaj zagrzałem świece raz około 10 sekund, zaskoczył ale za chyba jakoś 6 albo 7 obrocie. Nie znam się na mechanice kompletnie, patrze i obserwuje i wygląda to troche tak jakby miał słabe ładowanie ! Aku miałem wymieniany na 71 Exite w X.2013 czyżby już był do wymiany ?? Zrobiłem od momentu wymiany jakieś 30 tyś km. Jak będę miał chwile czasu to nagram filmik albo dźwięk odpalania.

Tak czy siak nie wiem czy ten temat ciągnąć, czy liczyć na to że nie będzie mrozów poniżej -10 stopni. Bo wydaje się że problem odpalania nie został zażegnany.

Nie wiem czy pisałem wcześniej ale na serwisie BOSH Hoffman w Rzeszowie stwierdzili brak błędów na komputerze, test przelewowy też ok.

Edytowane przez LukasPodkarpackie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności