Skocz do zawartości

Termostat 1,7 cdti


Gość Puzon

Rekomendowane odpowiedzi

Gość LukasPodkarpackie

Kolego mk5 a w ASO jaki wkładają ? pytam ponieważ się tam przymierzałem ale jakoś nie mam do nich zaufania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No własnie gdy chciałem kupic sa dwa,wahler który idzie na pierwszy montaż i oryginał GM drozszy o 30zl od wahlera.

 

Jedna rzecz która mnie nurtuje to to czy wahler który jest sprzedazy w ASO czy jest lepszy od tego w sprzedazy detalicznej.Rozmawiałem z projektantem pewnej firmy(nie zwiazenej z motoryzacja) i powiedział mi o polityce firmy.Ze dla powaznieszych klientów jest inna zupełnie kontrola jakosci produktów niz do tych mniej liczacych(na których mniej zarabiają).

Ciekawe jak jest w tym przypadku.

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu też może być podobnie ale najczęściej jest to zależne od miejsca produkcji.Można sobie porównać Bosch produkowany w Europie a w Turcji.Druga sprawa to taka że mam kolegę który pracował w jednej hurtowni motoryzacyjnej i widział a wręcz miał polecenie od szefa przekładania do opakowania po Boschu chińczyka kupionego za grosze dosłownie.Robione to było na zamówienia mniejszych sklepów gdzie w większości kupuje klient detaliczny.Do warsztatów mechanicznych są posyłane oryginały.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LukasPodkarpackie

Kolego Adamie i właśnie to jest istota ja kupiłem verneta ale on tylko na opakowaniu jest vernet.fr (francja) na samym termostacie jest tylko wybita temepratura nic poza tym. A wahler ma wybity napis made in germany w sumie zaraz ktoś napisze że chinole sobie mogą wybić taki napis ;-) ale bądźmy w takiej sytuacji mądrzy i kupmy coś właściwego .... ciężka sprawa.


Panowie nie chcę zakładać nowego tematu. Mam problem z paleniem przy około -12 do -20 stopni celsjusza nie wspomnę już o niższych ale takich jeszcze nie było w tym roku. Mianowicie pomimo tego że grzeje świecę kilka razy po parę sekund muszę dłużej kręcić aż odpali, czy też macie taki objaw w swoich 17DTL ?. Dodam jeszcze że żadna kontrolka się nie pali wszystkie gasną tak jak mają gasnąć po zapaleniu samochodu. Mam taki szczegół jak zapocony wtrysk pierwszy z lewej, uszczelniałem go ale poci się dalej nie wiem czy jest jakaś korelacja z tym problemem, oleju w normie, płyn chłodzący w normie. Może macie jakąś sugestię będę wdzięczny za odpowiedzi pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój Z17DTL np -17st po po dwutygodniowym postoju praktycznie od "strzała"przy jednokrotnym zagrzaniu swiec.Zapocony wtrysk nie bedzie miał nic do rzeczy(u mnie tez jeden jest zapocony).Kolego najlepiej zrób diagnostyke komputerowa niech sprawdzi cisnienie paliwa,itp.Ten silnik w diagnostyce usterki nie jest wcale prosty.

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LukasPodkarpackie

Dzięki za odpowiedź, Kolego utwierdziłeś mnie w przekonaniu że to nie jest normalne zachowanie w moim oplu, słyszałem również opinie typu "to disel i przy niskiej temp. będzie gorzej zapalał" ale bez przesady!?. Dzięki zastosuje się do tej porady, mam nadzieje że małymi krokami dojdę co jest przyczyną.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukas te silniki mają bardzo łatwy rozruch,sam jestem zaskoczony ze diesel tak pięknie pali..

 

 

Ps.Zapomniałem dodac ze niskich temp jest jedynie kreci o "jeden obrót" rorusznikiem dłuzej niz przy dodatnich temp.

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LukasPodkarpackie

Ok więc muszę drążyć temat, dodam jeszcze że po każdorazowym gaszeniu kluczykiem samochód lekko szarpie, mój szwagier tak miał w vectrze 1.9 cdti 120 KM okazało się że przepustnica jest do wymiany oraz regeneracja wtryskiwaczy 2x sztuki. bodajże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LukasPodkarpackie

Jeden mechanik który wymieniał mi rok temu olej i uszczelniał "żygający" wtrysk stwierdził że są firmy DENSO i nie miał pochlebnego zdania o nich ;-/. Auto sobie dymi ale nie na czarno, po odpaleniu lecą białe opary podczas jazdy na zimnym też widzę w lusterku że na biało. Niby w rurze sadza jest ale to jest chyba normalne u diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności